Soldaten neuken echt wel hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef tropix het volgende:
Nou stel, je bent 15, hebt een relatie die 5 jaar duurt maar uiteindelijk toch naar de klote gaat.
Je gaat het leger in, 10 jaar lang, dus tegen de tijd dat je eruit komt ben je 30.
In die tijd heb je dus met niemand geneukt.
10 jaar lang niet.
Gewoon puur omdat je het niet wilde.
Dus je hebt op je 30ste maar met een vrouw liggen neuken.
Is dat dan erg triest ?
Persoonlijk kan ik alleen maar respect hebben voor zo'n soort lui.
Daar heb ik meer respect voor als een of andere snollie die zich door 30 zwaargeschapen negers laat uitwonen.
(en nee het gaat niet over mezelf)
Bij het korps commando troepen volgens mij niet echt veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Soldaten neuken echt wel hoor.
Wie heeft het daar nu weer over? Wat een conclusies. Je lijkt wel een twaalfjarige ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
liever wat jij een ' kansloze maagd' noemt, dan iemand die alles pakt wat voorbij komt lopen![]()
IN-DER-DAAD!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef tropix het volgende:
Nou stel, je bent 15, hebt een relatie die 5 jaar duurt maar uiteindelijk toch naar de klote gaat.
Je gaat het leger in, 10 jaar lang, dus tegen de tijd dat je eruit komt ben je 30.
In die tijd heb je dus met niemand geneukt.
10 jaar lang niet.
Gewoon puur omdat je het niet wilde.
Dus je hebt op je 30ste maar met een vrouw liggen neuken.
Is dat dan erg triest ?
Persoonlijk kan ik alleen maar respect hebben voor zo'n soort lui.
Daar heb ik meer respect voor als een of andere snollie die zich door 30 zwaargeschapen negers laat uitwonen.
(en nee het gaat niet over mezelf)
uhm...JIJ had het daaroverquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nu weer over? Wat een conclusies. Je lijkt wel een twaalfjarige ofzo.![]()
En jij hebt het dan over alles pakken wat voorbij komt lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
uhm...JIJ had het daarover
" Inderdaad. Wees gewoon blij dat het geen kansloze maagd van 25 is, en niet op jou hoeft te oefenen"
Ja, maar jij bent niet helemaal wijsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat een meisje bij elke sexpartner in waarde halveert
1
0.5
0.25
0125
0.0625
0.03125
0.015625
0.0078125
.
.
.
Gaat best hard
Ja, en jij verdubbelt zeker bij iedere tsjikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
1
0.5
0.25
0125
0.0625
0.03125
0.015625
0.0078125
.
.
.
Gaat best hard
Voor mij staat een man die meet met twee maten gelijk aan 0quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
1
0.5
0.25
0125
0.0625
0.03125
0.015625
0.0078125
.
.
.
Gaat best hard
En als een jongen nou sinds zijn 16e seksueel actief is. Alleen maar vaste vriendinnetjes heeft gehad, maar die relaties duurden gemiddeld drie maanden en hij is nu 25? Dan zit hij ook op 36 vrouwen. Is het dan wel goed?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:19 schreef snowqueen911 het volgende:
Vaste vriendinnentjes OK, maar gewoon sex met bijna-vreemden...not cool
Jammergenoeg in de ogen van een vent wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als een jongen nou sinds zijn 16e seksueel actief is. Alleen maar vaste vriendinnetjes heeft gehad, maar die relaties duurden gemiddeld drie maanden en hij is nu 25? Dan zit hij ook op 36 vrouwen. Is het dan wel goed?
mja, denk dat die precieze gedachte uitvloeit uit het feit dat vroeger vrouwen ook veel netter waren toen ze nog niet geemancipeerd waren ofzo.. Nu hebben ze (en natuurlijk vind ik dat top) veel meer eigen wil, en laten zich niet inpakken door 1 gozer man, maar ook gewoon willen genieten van het levenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammergenoeg in de ogen van een vent wel ja
Vrouwen horen niet rond te sletten, die horen preuts te zijn![]()
Maar ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, denk dat die precieze gedachte uitvloeit uit het feit dat vroeger vrouwen ook veel netter waren toen ze nog niet geemancipeerd waren ofzo.. Nu hebben ze (en natuurlijk vind ik dat top) veel meer eigen wil, en laten zich niet inpakken door 1 gozer man, maar ook gewoon willen genieten van het leven. Denk dat het nog wel duurt voordat die slechte vergelijking over is, iig uit de wereld geholpen is.
Nee! Vrouwen die rondsletten zijn vaak veel leuker dan de nette meisjes. Vind ik althans...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammergenoeg in de ogen van een vent wel ja
Vrouwen horen niet rond te sletten, die horen preuts te zijn![]()
Dat heb ik niet, althans zo zie ik mezelf absoluut nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef innovative het volgende:
Heb altijd het gevoel alsof mensen met veel partners zichzelf gigantische dekhengsten vinden, gewéldig in bed, en dat het in feite maar bar weinig voor stelt behalve dan vluchtig allebei een orgasme omdat je gewoon dé trucs niet kent om de ander gek te maken.
Als je het hebt over hoe je anderen ziet (of anderen jouw zien)quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Mukie het volgende:
Wel vind ik dat hij minimaal 2 serieuze relaties moet hebben gehad en een paar scharrels. Dat ie een btje van zn leventje geniet zeg maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |