nee, ik ben benieuwd hoe de fokkers hierover denken. Dus zodoende. Het namelijk wel te verwachten dat een vrouw van pak hem beet 23 meer sexervaring heeft als een meisje van 16.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Jij ziet je vriendin als vergelijkingsmateriaal?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:45 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij is het neutraler om littekens te vergelijken
Joh!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee, ik ben benieuwd hoe de fokkers hierover denken. Dus zodoende. Het namelijk wel te verwachten dat een meisje/vrouw van pak hem beet 23 meer sexervaring heeft als een meisje van 16.
![]()
neuken?quote:
Je moet sowieso slikken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Als hij er minder dan 5 heeft gehad, moet ik wel even slikken
Doe aub even normaal. Het heeft niks met vergelijken temaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Joh!
Opgelost dus, hoef je ook niet meer te vergelijken.
Dat is een keuze geweest die je vriendin toen heeft gemaakt. (en mensen kunnen veranderen)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe aub even normaal. Het heeft niks met vergelijken temaken.
Het gaat er mij om dat ik benieuwd ben hoe hier door jullie over gedacht wordt. Dus of je de neiging hebt iemand aan te vliegen die je vriend(in) gehad heeft in het verleden...of dat het je helemaal niks doet.
![]()
Hou eens op over dat vergelijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat is een keuze geweest die je vriendin toen heeft gemaakt. (en mensen kunnen veranderen)
Wat maakt het uit, met wat wie of hoe je partner haar seksleven is geweest?
Maar toch geef je in je OP aan dat je wilt vergelijken? Als je statistieken wilt kan het CBS je daar wel bij helpen.
die sub herken ik ergens heel erg terugquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:36 schreef BlueEyed het volgende:
Mjah, echt storen doet t me niet, op het moment dat ik een relatie met iemand heb gaat t om de toekomst, en niet om het verleden, maar idd vind ik t een fijner idee als de score ergens rond de 5 ligt dan rond de 15
hypocriet, yep![]()
Ligt er aan wat uiteraard, jij doet het overkomen alsof het me ook niks zou doen als mijn vriendin in haar verleden iemand zou hebben vermoord.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou eens op over dat vergelijken![]()
En wat nou statistieken![]()
Maar uit je eerste regels kan ik opmaken dat het jou niks doet wat je vriendin uitgespookt heeft in het verleden.
nice
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:46 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ligt er aan wat uiteraard, jij doet het overkomen alsof het me ook niks zou doen als mijn vriendin in haar verleden iemand zou hebben vermoord.
Maar het gaat om haar ex-vriendjes, toch?
Nou jah, zou ze er 100 hebben gehad zou ik ook denken, was het arbeid of echte liefde?
Ik denk dan dat het bij jou meer zit welke indruk je dan krijgt van je vriendin, of niet?
Nou jah als ik er zo over nadenk, ligt het er maar net allemaal aan. Was ht echte liefde, deed ze het veilig, dat soort dingetjes en dan is de hoeveelheid uiteindelijk maar een getal.
en een jongen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.
Maar je hebt wel gelijk verder. Die "echte liefde" gevallen vind ik niet meer dan normaal. Maar stel dat mijn vriendin daarbij nog met 8 andere jongens op een veldje oid sex had gehad zou ik toch wel anders tegen haar aan gaan kijken (en gaan twijfelen)...
Maar ben blij dat dit niet zo is
Ik vind voor een meisje van rond de 18 ongeveer 2-3 vaste vriendjes en 1-2 keer sex met een niet-vriendje nog wel kunnen. Al ligt het allemaal beetje aan de situatie.
![]()
Heb je d'r nummer nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:07 schreef Pulsy het volgende:
Mja, ooit n leuk meisje ontmoet, en op die vraag antwoorde ze "Hou jij dat bij of zo? Ik zou het echt niet weten... " Toen had ik al iets van "... wtf?
" en na wat doorvragen vertelde ze dat het er vast meer dan 50 waren. Zowat elke keer ze uitgaat eindigt ze namelijk met n jongen in bed...
Is toch maar niks geworden tussen ons
![]()
Ik deed dat in het begin soms weleens, maar heb me er nu ook wel overheen gezet. Je kunt er wel aan blijven denken maar dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:42 schreef Sylvana het volgende:
Het boeit mij echt niet hoeveel iemand gehad heeft
Of hij er nou 0 of 80 gehad heeft, hij doet het nu met mij en ik ga me echt niet druk maken over wat hij voor me allemaal heeft uitgespookt
* leolinedance ook niks van hebben moetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:07 schreef Pulsy het volgende:
Mja, ooit n leuk meisje ontmoet, en op die vraag antwoorde ze "Hou jij dat bij of zo? Ik zou het echt niet weten... " Toen had ik al iets van "... wtf?
" en na wat doorvragen vertelde ze dat het er vast meer dan 50 waren. Zowat elke keer ze uitgaat eindigt ze namelijk met n jongen in bed...
Is toch maar niks geworden tussen ons
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |