dat is de "/me"-tag..quote:Op maandag 27 juni 2005 00:47 schreef merlin693 het volgende:
hoe doen jullie dat in het rood doen schrijven nu ?
Het staat nog even in de ijskastquote:Op zondag 26 juni 2005 18:17 schreef nokwanda het volgende:
O ja, aura.....Heb je trouwens nog wat aan die subsidie gedaan?
zo kan het ook nog btw:quote:Op maandag 27 juni 2005 01:52 schreef merlin693 het volgende:
* merlin693 ik ik weet van niks
ah weruukt.. bedankt mijn freddy fan
| 1 2 3 | [me=merlin693] ik ik weet van niks[/me] of [me=kneus]ik ook niet[/me] |
Ach ja.... zomerreces. Da's waar ook.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:01 schreef ReCreative het volgende:
Even een leuk tipje voor het ouwehoertopic:
Bergen (NH) : Mysterie Tour in Bergen
VVV Bergen organiseert i.s.m. Sichting Pelgrimspad op zaterdag 2 juli 2005 een mystrieus wandelarrangement. De wandeling begint om 10.30 uur bij de VVV, Plein 1 te Bergen en eindigt om 15.30 uur ook bij de VVV. Tijdens deze spannende mysterieuze wandeltocht gaat u samen met paragnost Chris Zoet en beeldend kunstenaar Gerrit Sijpheer - gewapend met wichelroeden - op zoek naar leylijnen en andere postieve energieën. Ook wordt er geprobeerd in contact te komen met kabouters. Voor dit unieke arrangement betaalt u slechts ¤ 10,- per persoon.
Vooraf reserveren en betalen bij de VVV in Bergen is noodzakelijk.
Meer info...
Ik wil nog steeds met je trouwen hoor. Astraal dan wel te verstaanquote:Op maandag 27 juni 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik was gewoon even bang dat dat ook niet meer door kon gaan omdat onze bruiloft oook niet door gaat.
Hej grappig. Ergens ben ik best benieuwd. We kunnen het omdopen tot kleinschalige meet.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:01 schreef ReCreative het volgende:
VVV Bergen organiseert i.s.m. Sichting Pelgrimspad op zaterdag 2 juli 2005 een mystrieus wandelarrangement. De wandeling begint om 10.30 uur bij de VVV, Plein 1 te Bergen en eindigt om 15.30 uur ook bij de VVV. Tijdens deze spannende mysterieuze wandeltocht gaat u samen met paragnost Chris Zoet en beeldend kunstenaar Gerrit Sijpheer - gewapend met wichelroeden - op zoek naar leylijnen en andere postieve energieën. Ook wordt er geprobeerd in contact te komen met kabouters. Voor dit unieke arrangement betaalt u slechts ¤ 10,- per persoon.
Astraal ben ik al getrouwd. En ook daar ben ik erg monogaamquote:Op maandag 27 juni 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds met je trouwen hoor. Astraal dan wel te verstaan
Is leuk.... maar dan zit je tegelijk wel met kweet nie hoeveel andere mensen die geen fok!humor hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej grappig. Ergens ben ik best benieuwd. We kunnen het omdopen tot kleinschalige meet.
Alsof die anderen ooit mijn chakra's kunnen aantastenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
Is leuk.... maar dan zit je tegelijk wel met kweet nie hoeveel andere mensen die geen fok!humor hebben.
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Astraal ben ik al getrouwd. En ook daar ben ik erg monogaam![]()
Ik weet nog niet of ik wel kan, maar ik denk ik tip evenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
Hej grappig. Ergens ben ik best benieuwd. We kunnen het omdopen tot kleinschalige meet.
Ik ben echt zo benieuwd of ik, en ja dan leggen we de lat erg hoogquote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef ReCreative het volgende:
Ik weet nog niet of ik wel kan, maar ik denk ik tip even. Een wichelmeet kunnen we natuurlijk altijd wel es houden
.
quote:
Ik was en ben er ook vrij nuchter mee. Maar het is erg fascinerend als je de smaak te pakken hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd of ik, en ja dan leggen we de lat erg hoog, wat voel met zo'n roede. Lijkt me heel interessant om een keer te doen.
Ik geloof dat zoiets toch ook in de planning lag ?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd of ik, en ja dan leggen we de lat erg hoog, wat voel met zo'n roede. Lijkt me heel interessant om een keer te doen.
Ik gebruik de L-roede, dat zijn twee metalen staafjes die in een L-vorm gebogen zijn. Je houdt ze in je handen, in beide handen één, en vervolgens concentreer je je op iets (leylijnen, water, fundamenten, enzovoort...) en ga je lopen. Op een bepaald moment zie je dat de twee staafjes naar elkaar toe gaan draaien of elkaar kruisen, dan heb je een 'hit', oftewel iets te pakken waar je je op concentreert (bijvoorbeeld een leycentrum of een waterleiding).quote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
Kan iemand me heel rustig uitleggen hoe dit in zijn werk gaat ?
Wat voor gereedschap moet ik hier voor zoeken ( verplicht een bepaald soort hout ? ), en hoe werk je ermee.
Gewoon stap voor stap op de kleuter manier uitleggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |