Stoute kindertjes krijgen de boeman op bezoekquote:
Stoute Boemannetjes krijgen een gratis castratie van ome jogyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stoute kindertjes krijgen de boeman op bezoek![]()
8 jaar te vroeg mên, nog even geduld.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:45 schreef UncleScorp het volgende:
De aarde vergaat dit weekend misschien wel
en ?
nee zekers ?
Het is toch geen weer om de wereld te laten vergaan...
Alhoewel die aardbevingen in de US wel zorgwekkend worden, vele kleintjes voorbode van iets groters ?
ja die!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze dan? Zonder bierglas heb ik niet meer.
Nope, not me. Ookal vliegt er een kudde soken door m'n kamer ik zal er weinig van merkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef livEliveD het volgende:
Wie vindt hier van zichzelf dat ie paranormaal begaafd is?
Spoken dus in het Nederlandsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
een kudde soken (dat is trouwens Jogiaans voor de leken)
Arme Anos.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Spoken dus in het Nederlands. Typed een beetje moeilijk met het toetsenbord opm'n bed
.
Uhm.. Doe es op m'n fotoboek klikkenquote:
Ik mocht niet meer internetten op m'n werk, te weiig tijd dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
jogyyy waarom ben je geen mod meer eigenlijk :I
was je te goed om mod te zijn?
noujazeg , maar jij bent for the win!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer internetten op m'n werk, te weiig tijd dus.. Jammer genoeg
.
Ach misschien komt het nog wel een keer!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
noujazeg , maar jij bent for the win!
Nou sokken willen nog wel eens spontaan verwijnenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef jogy het volgende:
Nope, not me. Ookal vliegt er een kudde soken door m'n kamer ik zal er weinig van merken. Al heb ik wel op m'n twaalfde mijn moeders pijnlijke schouder drie maanden goedgestraald, dat wel
.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[@@@]!!!
Freemasons eat your heart out, Biatch!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah de Fok crew conspiracy symboliek!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |