abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28178591
Ik ga in september beginnen met de opleiding Interactieve Media aan de HvA, nu kreeg ik laatst een folder van ze met een aanbieding voor een Windows laptop.

Nu heb ik echter al een computer, een iMac. Wat ik mij afvraag, heeft een laptop echt meerwaarde, en wordt Apple wel ondersteunt? Dat ik niet straks met software geconfronteerd wordt die alleen op Windows draait... Lichte apps kan ik nog wel draaien op Virtual PC (Windows emulator voor OSX), maar wat zwaardere gaan echt niet, gezien Virtual PC trage shit is

Doet iemand hier deze opleiding die me wat meer kan vertellen hierover?
pi_28180833
Als ik jou was zou ik gewoon ff wachten tot het schooljaar begint en dan je iMac testen op de HvA. Ik zie regelmatig van die Apple laptops op school en ik weet dat het mogelijk is om gewoon wireless te internetten met zo'n ding.
En als je niet alles kunt draaien kun je altijd nog een andere laptop kopen. Een paar studiegenoten hebben ook een laptop gekocht via de HvA, en achteraf hadden ze liever in de winkel een laptop gekocht. Kwaliteit van die dingen laat soms namelijk te wensen over.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_28216954
iMac is een desktop

Anders wordt het een Asus A6v, die heeft een betere GFX kaart (kan ik ook wat games spelen tussendoor ), alleen is het geheugen daarvan minder goedkoop op te waarderen.

Ik zie wel, ga eerst die school mailen over Apple/Windows.
pi_28217009
Je kunt beter allebei kopen: dan zit je zeker goed.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
pi_28217306
Nee, ik wil 1 computer, 2 computers is voor mensen met teveel geld, en zo'n persoon ben ik helaas niet

Plus dat je dan steeds gegevens moet gaan uitwisselen tussen die 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')