Wat een ontiegelijke verkrachting van het nummer is maar dat terzijde...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar wel in dezelfde maand dat "Beng Beng" van de Audio Bully's een grote hit aan het worden is.
Het munt weer uit in creativiteit inderdaad. "My baby shot me down down down *bonk*bonk*bonk*."quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat een ontiegelijke verkrachting van het nummer is maar dat terzijde...
ik vind de audiobullys anders als een van de weinige wel leuke dansmuziek makenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het munt weer uit in creativiteit inderdaad. "My baby shot me down down down *bonk*bonk*bonk*."
Oh vast, ik ken de rest van hun werk niet (volgens mij)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef ijsjongetje het volgende:
ik vind de audiobullys anders als een van de weinige wel leuke dansmuziek maken
ze zijn de moeite van het beluisteren zeker waardquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh vast, ik ken de rest van hun werk niet (volgens mij). Alleen deze cover is ongeveer net zo op de automatische piloot gemaakt als bijv. een Somebody to love van de Boogie Pimps. Genremotiefje hier, clichéetje daar. Echt het soort plaat waar er langer wordt gewerkt aan de bijbehorende videoclip.
En laten we trouwens het belangrijkste niet vergeten, in reactie op de vraagstelling in de FiPo: afgelopen april trad La Sinatra aan op Motel Mozaïque in Rotterdam! Zij nog fraai bij stem, maar helaas met een vreselijke van-dik-hout-zaagt-men-planken-rockband die al haar mooie sixties kitsch-hits aan gort mepte en ragde. Met als absolute dieptepunten een gierende gitaarsolo en een - AAAAARRRGGGHHH - minutenlange drumsolo. Het ergste was nog wel dat die houthakker niemand minder was dan Blondie-drummer Clem Burke. Toch een held, maar niet hier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Grobbel het volgende:
En ze heeft sowieso vorig jaar voor het eerst sinds bijna 25 jaar weer een nieuw album uitgebracht. Welke nog best okay was, ook.
Nee, die niet. Is speciaal voor Nancy geschreven door Lee Hazlewood, met wie ze ook regelmatig samen nummers (en hits) heeft opgenomen (zoals Jackson en Some Velvet Morning).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:34 schreef Cappy het volgende:
oe h je gaat toch niet zeggen dat "these boots are made for walking "gecoverd is ?
Ja dusquote:meeeen ik heb het orgineel nog eens uitgevoerd op een bontemiddag op de basisschool ( Aretha Franklin) ( of zij het ook weer gejat ? waarschijnlijk wel ) .
Nope. Wel gecoverd, maar dan van... Cher! En geschreven door Chers ex Sonny Bono. Het heet trouwens niet Beng Beng maar Bang Bang (You Shot Me Down).quote:Ik heb het nummer Beng beng nog niet gehoord maar ik gok gecoverd van John Lee Hooker ?
Hear hear!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ze zijn de moeite van het beluisteren zeker waardvooral hun eerste album is errug goed....
Ik reageerde op dit topic en ik moest gelijk aan Otis denkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, die niet. Is speciaal voor Nancy geschreven door Lee Hazlewood, met wie ze ook regelmatig samen nummers (en hits) heeft opgenomen (zoals Jackson en Some Velvet Morning).
[..]
Ja dus
[..]
Nope. Wel gecoverd, maar dan van... Cher! En geschreven door Chers ex Sonny Bono. Het heet trouwens niet Beng Beng maar Bang Bang (You Shot Me Down).
En wat John Lee Hooker betreft ben je misschien in de war met zijn klassieker Boom Boom...![]()
De Audio Bullys zijn nou niet bepaald inspiratie en talentloos te noemen. Alles wat ze maken is harstikke vet en origineel. Deze tracks is wel een van hun simpelere nummers.Maar ik vind hem niet slecht. Het oast wel in de onvoorspelbaarheid en de attitude van de bullys om gewoon eens een keer een simpele maar niet goedkoop klinkende housetrack de wereld in te slingeren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:35 schreef renz0r het volgende:
Barbaren, laat goede ouwe hits zoals ze zijn ipv ze te coveren....Dan laat je alleen maar zien hoe inspiratie en talentloos je bent stelletje barbaren....Jessica Simpson aan de pek en veren stomme snol!
ik vind die cover van jessica simpson helemaal niet slecht klinkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Audio Bullys zijn nou niet bepaald inspiratie en talentloos te noemen. Alles wat ze maken is harstikke vet en origineel. Deze tracks is wel een van hun simpelere nummers.Maar ik vind hem niet slecht. Het oast wel in de onvoorspelbaarheid en de attitude van de bullys om gewoon eens een keer een simpele maar niet goedkoop klinkende housetrack de wereld in te slingeren.
Wat betreft Nancy Sinatra. Het is opvallend te zien hoeveel van haar nummers bekend zijn. These Boots are made for walkin blijft vet. Ook You only live twice kennen we allemaal om de beroemde melodie.
Ohja wat betreft Jessica Simpson. Ik ken het niet maar iets zegt me dat dat wel erg kut gaat klinken.
De leukste cover die van haar gemaakt is blijft wel Primal Scream ft. Kate Moss - Some velvet morning. Die cover is zo geil en zo dreigend dat het echt wat toevoegt.
En dat is weer een ander nummer dan Boom Boomquote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:02 schreef Cappy het volgende:
[..]
One bouron , one scoooths and one beeeeer( heh )
Achja ik heb zo'n typisch Amrikaans 13 in een dozijn zangeresje voor me dat een hitje had met een standaardnummertje. En dat in combinatie met een wereldnummer als These boots. Mischien is het wel niet zo slecht als mn vooroordelen zeggen. Maar ik vond het weinig belovend.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:25 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ik vind die cover van jessica simpson helemaal niet slecht klinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |