abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28191744
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef fratsman het volgende:
D'r pa zong beter....
Mannen kunnen gewoon beter zingen dan vrouwen

Frank
pi_28191949
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Maar wel in dezelfde maand dat "Beng Beng" van de Audio Bully's een grote hit aan het worden is.
Wat een ontiegelijke verkrachting van het nummer is maar dat terzijde...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_28193076
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat een ontiegelijke verkrachting van het nummer is maar dat terzijde...
Het munt weer uit in creativiteit inderdaad. "My baby shot me down down down *bonk*bonk*bonk*."
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:50:39 #29
123409 ijsjongetje
friesland is gaav
pi_28193254
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het munt weer uit in creativiteit inderdaad. "My baby shot me down down down *bonk*bonk*bonk*."
ik vind de audiobullys anders als een van de weinige wel leuke dansmuziek maken
even over sylvie meis d'r iq:
als je daar graden celsius achter zet, dan kun je kip een week lang goed houden
pi_28193422
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef ijsjongetje het volgende:
ik vind de audiobullys anders als een van de weinige wel leuke dansmuziek maken
Oh vast, ik ken de rest van hun werk niet (volgens mij) . Alleen deze cover is ongeveer net zo op de automatische piloot gemaakt als bijv. een Somebody to love van de Boogie Pimps. Genremotiefje hier, clichéetje daar. Echt het soort plaat waar er langer wordt gewerkt aan de bijbehorende videoclip.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 27 juni 2005 @ 11:07:07 #31
123409 ijsjongetje
friesland is gaav
pi_28266377
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh vast, ik ken de rest van hun werk niet (volgens mij) . Alleen deze cover is ongeveer net zo op de automatische piloot gemaakt als bijv. een Somebody to love van de Boogie Pimps. Genremotiefje hier, clichéetje daar. Echt het soort plaat waar er langer wordt gewerkt aan de bijbehorende videoclip.
ze zijn de moeite van het beluisteren zeker waard vooral hun eerste album is errug goed....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 03:29:25 #32
93593 GLO
miles to go before i sleep
pi_28292222
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Grobbel het volgende:
En ze heeft sowieso vorig jaar voor het eerst sinds bijna 25 jaar weer een nieuw album uitgebracht. Welke nog best okay was, ook.
En laten we trouwens het belangrijkste niet vergeten, in reactie op de vraagstelling in de FiPo: afgelopen april trad La Sinatra aan op Motel Mozaïque in Rotterdam! Zij nog fraai bij stem, maar helaas met een vreselijke van-dik-hout-zaagt-men-planken-rockband die al haar mooie sixties kitsch-hits aan gort mepte en ragde. Met als absolute dieptepunten een gierende gitaarsolo en een - AAAAARRRGGGHHH - minutenlange drumsolo. Het ergste was nog wel dat die houthakker niemand minder was dan Blondie-drummer Clem Burke. Toch een held, maar niet hier.
how come wrong numbers are never busy?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 03:34:33 #33
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_28292231
oe h je gaat toch niet zeggen dat "these boots are made for walking "gecoverd is ? meeeen ik heb het orgineel nog eens uitgevoerd op een bontemiddag op de basisschool ( Aretha Franklin) ( of zij het ook weer gejat ? waarschijnlijk wel ) .

Ik heb het nummer Beng beng nog niet gehoord maar ik gok gecoverd van John Lee Hooker ?
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 03:53:58 #34
93593 GLO
pi_28292261
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 03:34 schreef Cappy het volgende:
oe h je gaat toch niet zeggen dat "these boots are made for walking "gecoverd is ?
Nee, die niet. Is speciaal voor Nancy geschreven door Lee Hazlewood, met wie ze ook regelmatig samen nummers (en hits) heeft opgenomen (zoals Jackson en Some Velvet Morning).
quote:
meeeen ik heb het orgineel nog eens uitgevoerd op een bontemiddag op de basisschool ( Aretha Franklin) ( of zij het ook weer gejat ? waarschijnlijk wel ) .
Ja dus
quote:
Ik heb het nummer Beng beng nog niet gehoord maar ik gok gecoverd van John Lee Hooker ?
Nope. Wel gecoverd, maar dan van... Cher! En geschreven door Chers ex Sonny Bono. Het heet trouwens niet Beng Beng maar Bang Bang (You Shot Me Down).

En wat John Lee Hooker betreft ben je misschien in de war met zijn klassieker Boom Boom...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 03:57:10 #35
93593 GLO
pi_28292269
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef ijsjongetje het volgende:

[..]

ze zijn de moeite van het beluisteren zeker waard vooral hun eerste album is errug goed....
Hear hear!
Live zijn ze ook vet! In augustus weer op Lowlands!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 04:02:27 #36
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_28292286
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 03:53 schreef GLO het volgende:

[..]

Nee, die niet. Is speciaal voor Nancy geschreven door Lee Hazlewood, met wie ze ook regelmatig samen nummers (en hits) heeft opgenomen (zoals Jackson en Some Velvet Morning).
[..]

Ja dus
[..]

Nope. Wel gecoverd, maar dan van... Cher! En geschreven door Chers ex Sonny Bono. Het heet trouwens niet Beng Beng maar Bang Bang (You Shot Me Down).

En wat John Lee Hooker betreft ben je misschien in de war met zijn klassieker Boom Boom...
Ik reageerde op dit topic en ik moest gelijk aan Otis denken dus heb ik er maar een topique over geopened

Jup John Lee Hooker Boom Boom
One bouron , one scoooths and one beeeeer ( heh )

sorry voor het verneuken van een topic ( dat is weer teveel eer maarja .. was niet de bedoeling kan er nogal slecht tegen dan mensen hun geld verdienen met het werk dat iemand anders geschreven heeft.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:18:43 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28293604
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:35 schreef renz0r het volgende:
Barbaren, laat goede ouwe hits zoals ze zijn ipv ze te coveren....Dan laat je alleen maar zien hoe inspiratie en talentloos je bent stelletje barbaren....Jessica Simpson aan de pek en veren stomme snol!
De Audio Bullys zijn nou niet bepaald inspiratie en talentloos te noemen. Alles wat ze maken is harstikke vet en origineel. Deze tracks is wel een van hun simpelere nummers.Maar ik vind hem niet slecht. Het oast wel in de onvoorspelbaarheid en de attitude van de bullys om gewoon eens een keer een simpele maar niet goedkoop klinkende housetrack de wereld in te slingeren.

Wat betreft Nancy Sinatra. Het is opvallend te zien hoeveel van haar nummers bekend zijn. These Boots are made for walkin blijft vet. Ook You only live twice kennen we allemaal om de beroemde melodie.

Ohja wat betreft Jessica Simpson. Ik ken het niet maar iets zegt me dat dat wel erg kut gaat klinken.

De leukste cover die van haar gemaakt is blijft wel Primal Scream ft. Kate Moss - Some velvet morning. Die cover is zo geil en zo dreigend dat het echt wat toevoegt.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:25:21 #38
123409 ijsjongetje
friesland is gaav
pi_28293740
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De Audio Bullys zijn nou niet bepaald inspiratie en talentloos te noemen. Alles wat ze maken is harstikke vet en origineel. Deze tracks is wel een van hun simpelere nummers.Maar ik vind hem niet slecht. Het oast wel in de onvoorspelbaarheid en de attitude van de bullys om gewoon eens een keer een simpele maar niet goedkoop klinkende housetrack de wereld in te slingeren.

Wat betreft Nancy Sinatra. Het is opvallend te zien hoeveel van haar nummers bekend zijn. These Boots are made for walkin blijft vet. Ook You only live twice kennen we allemaal om de beroemde melodie.

Ohja wat betreft Jessica Simpson. Ik ken het niet maar iets zegt me dat dat wel erg kut gaat klinken.

De leukste cover die van haar gemaakt is blijft wel Primal Scream ft. Kate Moss - Some velvet morning. Die cover is zo geil en zo dreigend dat het echt wat toevoegt.
ik vind die cover van jessica simpson helemaal niet slecht klinken
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:45:46 #39
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28294117
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 04:02 schreef Cappy het volgende:

[..]

One bouron , one scoooths and one beeeeer ( heh )
En dat is weer een ander nummer dan Boom Boom
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:50:44 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28294216
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:25 schreef ijsjongetje het volgende:

[..]

ik vind die cover van jessica simpson helemaal niet slecht klinken
Achja ik heb zo'n typisch Amrikaans 13 in een dozijn zangeresje voor me dat een hitje had met een standaardnummertje. En dat in combinatie met een wereldnummer als These boots. Mischien is het wel niet zo slecht als mn vooroordelen zeggen. Maar ik vond het weinig belovend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')