Goedkope taart tips
![]()
Taart één
Totale kosten 4,10 euro, behoorlijk machtig
![]()
er zijn ook zeker 18 stukken uit gegaan. Dus rond 30 cent per persoon.
Cake bakken (3 eieren, 10 ml melk, 200 gram meel, 200 gram boter) af laten koelen en twee helften van maken (ik heb zelfs nog een laag van een cm er af gesneden voor cake versieren voor de kindjes die kwamen)
Kiwi en ananas (blik) in stukjes snijden en slagroom kloppen, klein beetje slagroom smeren op onderste taarthelft. Stukjes fruit erop, bovenste taarthelft er bovenop. Slagroom smeren langs zijkant (ging niet zo heel goed bij mij, vandaar de koekjes
![]()
)
Chocoladereep omsmelten en over de bovenste taarthelft smeren, chocoladekoekjes met vulling (lidl) op zijkant plakken. Als de chocolade gedroogd is kan de slagroom erop aan de bovenkant.
![]()
Taart twee
Ubergoedkope kwarktaart, totale kosten 1,90 euro :’) 15 stukken van gesneden.
Pak goedkope biscuitjes verkruimelen met een half roomboter (zeer goede tip van man van Moussy wiens naam op fok! zo ingewikkeld is) en tot een bol kneden. Daar de taartbodem van maken in bakvorm.
Naturel kwark mengen met een bakje opklopslagroom en de helft van een pot kersen. Klein beetje opkloppen daarna in taartvorm gieten, nachtje in de koelkast. Rest van de kersen erop. Klaar!
![]()
Ik ben niet zo goed met recepten en wie wel wil maar het niet begrijpt kan me inhuren
![]()
is alleen niet meer consuminderen