Nog kippenvel als ik terugdenk aan die opening op Primaveraquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef ranja het volgende:
Do You Remember the First Time... klassiekers.
Menswe@rquote:
Dat is inderdaad wel hét album van Pulp. Veel constanter dan Different class. This is hardcore was natuurlijk alweer een stap verder bij de Britpop vandaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef ranja het volgende:
His 'n Hers is wel erg gaaf hoor, Babies, Lipgloss, Do You Remember the First Time... klassiekers.
Different Class is één van de constante albums die ik ken; His N Hers vind ik juist erg onafgewogen (waarom geen Razzmatazz? waarom zo'n André Hazes-nummer als Happy Endings? Waarom boeien de laatste twee nummers me niet?).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Menswe@r
[..]
Dat is inderdaad wel hét album van Pulp. Veel constanter dan Different class. This is hardcore was natuurlijk alweer een stap verder bij de Britpop vandaan.
Niet de O2 Arena maar de O2 Academy, dat maakt het al héél wat interessanter. Ben er zelf ook nog over aan het nadenken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:50 schreef tim. het volgende:
Pulp gaat het nu serieus aanpakken: twee gigs in de O2 Arena. Helaas kan ik niet en helaas is het niet buiten.
Oeh nee, daar ben ik het echt niet mee eens. Vind Different Class veel constanter en This Is Hardcore ook. Maar vind het hele drieluik His 'n' Hers / Different Class / This Is Hardcore sowieso briljant, drie super goede albums maar de laatste twee toch wel duidelijk beter dan de eerste.quote:Dat is inderdaad wel hét album van Pulp. Veel constanter dan Different class. This is hardcore was natuurlijk alweer een stap verder bij de Britpop vandaan.
Ben echt teleurgesteld want die twee data zijn net zowat de enige twee waarop ik niet kan.. En wow, je hebt ze in '96 gezien? Op een festival?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Felixa het volgende:
Ik ga ook proberen om aan kaartjes voor Londen te kopen.
Laatste keer dat ik ze zag was 1996 dus het wordt wel weer een keer tijd.
Nee, je bent niet de enige. Het hele album Has Been van Shatner is het beluisteren meer dan waard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Arn0 het volgende:
Misschien ben ik de enige onder de Pulp fans?
twitter:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |