Bowie is mijn andere held, maar hij doet me niet aan Cocker denken of andersom....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:07 schreef spacemangraig het volgende:
Ik ben mijn Pulp collectie gister begonnen met Different Class. Cocker doet me aan Bowie denken.
Zijn stem, de muziek ook wel, tikje bombastisch en soms zelfs cheesy maar toch met melancholische ondertoon of iets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bowie is mijn andere held, maar hij doet me niet aan Cocker denken of andersom....
Wat doet jou er aan denken eigenlijk??
Ik sluit niets uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef methodmich het volgende:
Ik raad je nu dan toch This Is Hardcore aan hoor spacemangraig. Erg mooie plaat!
Allebei goede albums vindt ik, band die nog steeds overeind staat met een geweldige eigen soundquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef webfreak het volgende:
This Is Hardcore heb ik al een tijdje, maar tot op heden heeft 'ie me niet weten te pakken.
Different Class vind ik leuker, al zie ik dat ook niet als top-plaat.
Don't get me wrong: Ik vind Pulp erg goed. Ze hebben supernummers gemaakt, maar die kwaliteit weten ze geen compleet album vast te houden, imho.
Help the Aged vind ik troep. Dishes. "I am not Jesus though I have the same initials."quote:Op dinsdag 7 november 2006 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind Help the aged eigenlijk helemaal niet zo'n goed nummer...
Maar misschien moet ik er nog eens naar luisteren, het is alweer laaang geleden
Er is een soort verzamelcd van de beste liedjes uit de 80s. Als geheel is die best goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:51 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
-Zijn de allereerste CD's van Pulp uit de vroege jaren '80 de moeite waard? Heeft iemand hier die uberhaupt gechekt?
quote:De spraakmakende Britse band Pulp
gaat komende zomer weer optreden.Ze
staan in originele bezetting een aantal
keren op het podium voor een reünie.De
band ontstond in 1978,maar ging in 2001
voor onbepaalde tijd uit elkaar.
Op 27 mei is de band te zien tijdens
het Primavera Sound Festival in
Barcelona.Begin juli staan ze op het
Wireless Festival in Londen.
De bedoeling is dat Nick Banks,Jarvis
Cocker,Candida Doyle,Steve Mackey,
Russell Senior en Mark Webber vaker op
gaan treden.Op welke plekken dat is,is
nog niet duidelijk.Ook is het nog niet
bekend of ze in Nederland optreden.
Oh ja. Was het jaartal even kwijt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef peaceman het volgende:
Dat was in 2001.
Leuk dat ze weer bij elkaar zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |