Was er ook nog niet. Heb de tt even aangepast voor jequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Ferdi81 het volgende:
ik kan het niet vinden iemand anders wel ???
Die zaten in TI2quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef Fiorenza het volgende:
Zijn er al deelnemers gesignaleerd op het forum eigenlijk? Kan me herinneren dat Leon en Reshum van deel 1 (?) ook op het forum waren.
Oh neeeeeeeee he.. gaan ze er natuurlijk volgende keer meer soap geleuter instoppen en pyschologische onzin en minder gore sex...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Bij vrouwen van 20 tot 34 jaar is het programma het populairst. Veronica wil zich daarom ook meer gaan richten op deze doelgroep.
Fuck yeah, hij is bi!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
Serge de Barkeerper heeft MySpace
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=20950465&Mytoken=20050710044707
Het is een kutprogramma, maar je kijkt wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is echt een kutprogramma, dat summerflirt. Nu weer.
Nu is er ook een van die vrijgezelle kerels
Het is gelijk na de Fresh Prince of Bel Air. Dus de enkele keer dat ik dit kijk, zie ik dat gelijk ook. En om een of andere reden blijf ik dan toch hangen. Toch om te kijken wat voor figuur ze dit keer weten te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Het is een kutprogramma, maar je kijkt wel.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |