quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
DEN HAAG De tweede dochter van prins
Willem-Alexander en prinses Máxima heet
Alexia Juliana Marcella Laurentien.
Wat is er mis met het oerhollandse 'Koe' of 'Berta'?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef DrMarten het volgende:
De volgende dochter gaat Mabel heten?
Leontienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn moeder vindt Leontien als wezen gewoon hilarisch. En toen Leontien constant gepersifleerd werd bij Kopspijkers konden we mijn moeder wel helemaal een Tena Lady ombinden.
Ze kon wel goed bordjes omdraaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn moeder vindt Leontien als wezen gewoon hilarisch. En toen Leontien constant gepersifleerd werd bij Kopspijkers konden we mijn moeder wel helemaal een Tena Lady ombinden.
Leontien, Laurentien; dinges. "You know who".quote:
Mij heb je nog niet kunnen overtuigen, Q.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet ook niet drinken, Au3. Dat doe ik ook niet. En ik ben Het Voorbeeld voor zovelen.
Wie woont er hier in het midden van het land ? Au3.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet ook niet drinken, Au3. Dat doe ik ook niet. En ik ben Het Voorbeeld voor zovelen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Daar willen ze me niet hebben. Ik kan geen Opel betalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik vind jou wel iets voor Almere, Q.
Het is meer De Stad Van De Volvo, en De Labrador.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben. Ik kan geen Opel betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |