quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Logician het volgende:
na donderdag is mijn 2e reden om naar Enschede te verhuizen uiteengespat
Hoeveel redenen had je?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Logician het volgende:
na donderdag is mijn 2e reden om naar Enschede te verhuizen uiteengespat
Twee redenen;quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef Twoflower het volgende:
Hoeveel redenen had je?
Maar nu ken je alweer meer mensen in Enschede... En anders kom je toch gewoon ook naar Amersfoort?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Twee redenen;
1.studie
2.Q
Mijn vriend wou een tweede studie doen, deze kon alleen in Delft of Enschede, in Enschede woonde QyRoZ, en in Delft kon ik niemand
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar nu ken je alweer meer mensen in Enschede... En anders kom je toch gewoon ook naar Amersfoort?
Als het maar dicht bij mij is.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Logician het volgende:
[..]
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.ik vind alles prima
Dan ken je alvast 2 mensen in Amersfoort...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Logician het volgende:
[..]
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.ik vind alles prima
Gezellig. Lekker wijf?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef DrMarten het volgende:
En het is officieel, de laatste kutkamer hier in huis is weer verhuurd
As a matter of fact.....quote:
Yeah right! Dan moet je toch met minstens 480 km/u rijden, dat zie ik je nog niet doen...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ach, later wordt alles beter. Zodra ik een Ferrari heb ben ik in een kwartier in Enschede.
Ik ben pas om 18:30 thuis vrees ik...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
Zijn er nog sterke mannen die donderdag rond 17:00 even kunnen helpen slepen met wat spullen ivm met een verhuizing?
een verhuizing is net als de kijkshop!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben pas om 18:30 thuis vrees ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |