bah...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:51 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zag een keer de muesli bewegen in een tupperwarebak in de kast. Bleken er allemaal maden in te zitten, brrr. Even de boel overgoten met kokend water...
quote:Ik wilde net de oven voorverwarmen voor de pizza...... blijkt dat ik vorige week vergeten was om de aardappelpartjes eruit te halen die ik had laten afkoelen......
Nu ruikt het niet zo heel erg fris meer![]()
Studenten met een eigen oven moeten afgeschoten worden![]()
ach je bent toch maar de vuilnismanquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Garbageman het volgende:
Ik zit op het werk (psychiatrie) met de patienten een broodje te eten, ziet dat pak witbrood er toch wel érg vreemd uit, die pluizige groene vlekken horen volgens mij niet op witbrood? En natuurlijk zag ik dat pas ná dat ik een plak had gehad"Gelukkig" was ik de enige die wat van dat brood had gehad...
En... was dat lekker?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:51 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zag een keer de muesli bewegen in een tupperwarebak in de kast. Bleken er allemaal maden in te zitten, brrr. Even de boel overgoten met kokend water...
dit is echt heel smerig mênquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef Syrena het volgende:
Oja nog eentje.
We hebben dus een jonge Beagle, en die MOET elk dag iets nieuws om op de kauwen. We geven 'm dan meestal zo'n klein leeg half literflesje. Tijdje terug neemt hij een duik onder de kast in de kamer en komt er onderuit met zo'n flesje. Ik denk nog: Hoe komt ie daar nou aan, want er ligt er toch al eentje?
Even later kijk ik nog eens en zie dat hij bezig is met het knagen aan een flesje waar een schimmelrand van zeker 5 cm in zit.... Oeps....kennelijk uit mijn tas gevallen onder de kast in *yuck*
Geen terpentinelucht, maar ammoniak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:04 schreef _Flash_ het volgende:
Keertje een lekker stuk brie gekocht. Tenminste, ik dacht dattie lekker was!
Stinken dat ding, soort scherpe terpentinelucht. Dacht eerst dat er schoonmaakmiddel doorheen zat, maar het blijkt dus dat brie zo gaat stinken als hij over datum is. (Dat wassie dus ook, 3 of 4 dagen ofzo.) Ik meteen terug naar de supermarkt en even mijn beklag gedaan. Kreeg twee andere (verse) brietjes mee naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |