ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef MofoF1 het volgende:
Chemical Brothers zou ik nog wel 's terug willen zien (op tv dan)![]()
aangezien ik in Harderwijk woon, ga ik daar al lekker vroeg staan rond een uur of 10 op donderdag net als vorig jaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst, hoelaat raden jullie me aan dat ik daar ben?
zelfde hier, we vertrekken rond 9 uur vanuit het land van Maas en Waal, en dan lekker een dagje relaxen voor de poort, altijd gezellig, biertje erbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
aangezien ik in Harderwijk woon, ga ik daar al lekker vroeg staan rond een uur of 10 op donderdag net als vorig jaarprima te doen. Staan lekker vooraan, en vroeg naar binnen. Niet te lang wachten en dan naar binnen. Tentje opzetten en iedereen welkom heten. Stoeltje pakken biertje erbij, jointje erbij en hoppa gaan.
Damn het kriebelt weer![]()
Hey, da's best wel slim eigenlijk! Ga ik ook eens over nadenken. Zijn de poorten donderdagnacht gewoon open dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef Luni het volgende:
Vertrek gewoon vrijdag om 05.30 uur, hoef je bij de poort maar een 1/2 uurtje te wachten en er is nog voldoende plek op de camping.
ah johquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef super-muffin het volgende:
op 22 augustus moet ik weer naar school
tenminste, dan is het gebouw weer open voor studenten, hoop niet dat ik dan les heb.
Ja idd, dan mag je wel klagenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef MofoF1 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet zo hard gaat regenen als vanmorgen op Glastonbury:
[afbeelding]
Dan ben je echt de pineut![]()
dan baal je...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef MofoF1 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet zo hard gaat regenen als vanmorgen op Glastonbury:
[afbeelding]
Dan ben je echt de pineut![]()
Damn dat wil je niet meemaken dat van glastonbury.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:paar jaar terug regende t ook erg op Lowlands en Pukkelpop, terwijl Pukkelpop blank stond had Lowlands vooral modder, gelukkig is het Lowlands terrein goed voorzien van waterafvoer.
Verschil met GLastonbury is natuurlijk ook dat t een glooiend terrein is dus in een dalletje is t al snel nat natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Damn dat wil je niet meemaken dat van glastonbury.
Als ik naar de ene overzichtsfoto kijk dan moet ik toch zeggen dat dat stuk terrein van glastonbury er best wel vlak uitziet, en toch ook het water tot boven enkelhoogte heeft staan, dat houd geen een tent dan droog. Sommige mensne die dan een luchtbed hebben mogen dan nog blij zijn omdat hun slaapzak dan nog wel droog is als die er netjes op lag![]()
Whehe... kan je een reddingsactie beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
bizarblij dat k altijd een rubberboot bij me heb
Maar er zou toch geen probleem zijn geweest want je zou toch je rubberbood bij je hebben gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]kun je nagaan als k geld had gehad had k dit jaar op Glastonbury gezeten
en rondvaarten houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:56 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Whehe... kan je een reddingsactie beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |