quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:32 schreef Diego27 het volgende:
Ik bied je de helft van de nieuwprijs.
Dus zeg maar zo rond de 27 15 euro !!!
Ik denk dat ie bedoelde, de helft van 60, dat is creatief berekend, 27 euro...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:36 schreef o0pS het volgende:
kost anders nog 60,- in de winkel hoor... en online met je ook bezorgkosten betalen, dus ben je even duur uit
En er zitten 6 kopjes bij deze uitvoering
hij is zo vrij geweest de verzendkosten vast te delen en deze er af te halenquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelde, de helft van 60, dat is creatief berekend, 27 euro...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:43 schreef sanger het volgende:
Voordat ik bied wil ik eerst weten waar ik hem op kan komen halen.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:28 schreef o0pS het volgende:
Beesel... dat ligt in Limburg
Ik ben geen techneut, maar ik heb begrepen, dat dit technisch niet mogelijk is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:19 schreef Fester het volgende:
ik wil altijd nog eentje ombouwen (ander element etc) zodat 'ie op 12V werkt, ook al duurt het dan wat langer voor je een bakkie hebt.
Ik zat zelf ook al een beetje te puzzelen over het hoe en wat, maar in principe is een senseo in staat om 1 kopje te zetten vanuit het warm-water-reservoir. Blijft dus de vraag of je voldoende druk kunt houden tijdens het vullen van het kopje, maar het opwarmen zou dus geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:03 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Ik ben geen techneut, maar ik heb begrepen, dat dit technisch niet mogelijk is.
De senseo heeft 1450W nodig, anders kan ie niet voldoende druk opbouwen.
Bij het bedrijf waar ik werk, heeft men dit eens uitgezocht, om te bezien, of er een "camping-variant" geproduceerd zou kunnen worden.
Dat ging dus niet (volgens mij volgens opgave van Philips zelf, maar dat weet ik niet helemaal zeker...)
If you prove me wrong, laat je het me dan ff weten???![]()
quote:Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
watje4@gmail.com
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<watje4@gmail.com>:
host mx2.gmail.com [65.54.190.7]: 550 Requested action not taken:
mailbox unavailable
Dan moet je meer bieden dan W4quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
begrijp ik het goed en zitten er nog 6 kopjes bij deze senseo die je aanbied? ik heb ook interesse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |