quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
Wie gaat er nou GTA-enGet A Life en speel Counter-Strike
![]()
You take the point.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
haha carmageddonquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:14 schreef classpc het volgende:
Deze game is gewoon de game der games. Er is geen game beter dan deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet heus wel wat dat is hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:01 schreef pfaf het volgende:
Okaaaaaay, dus iemand typt een afgekorte zin via MSN messenger, jij begrijpt deze zin niet meteen, dus besluit je er maar een topic over te openen?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat Counter-Strike gespeeld wordt door de ubernerds?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
Vind het zo kut dat die gebouwen zo om de haverklap veranderen. Heb je eens een mooie flat staan, is het opeens een rijtjeshuisquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat Counter-Strike gespeeld wordt door de ubernerds?
Kansloos...quote:Op zondag 26 juni 2005 03:11 schreef Speth het volgende:
Ik moet alleen ff WoW'en
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:14 schreef classpc het volgende:
Deze game is gewoon de game der games. Er is geen game beter dan deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat Counter-Strike gespeeld wordt door de ubernerds?
Nee, dat is WoW.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Get a life en ga lekker buiten op 't strand zitten en met dames kletsen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |