Omdat de DVN's en de woutenvanniks nooit in de kelders komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Rodney1988 het volgende:
Waarom houden ze mensen altijd bij ONM gegijzeld in kelders???
Ja door Fred Spijkerman (stalker #1 van Iris)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:29 schreef Rodney1988 het volgende:
Is dat iris die geslagen word?
Samen met dat piiiiiiiieeeep! - wijf!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ja door Fred Spijkerman (stalker #1 van Iris)
Die zit nu in die vreselijk irritante Mora-reclame.
quote:EINDELIJK WORD IK DE BRUID
AMSTERDAM - Over drie weken is het zover. Dan beloven Jasmine Sendar en sportschoolmanager Rutger elkaar eeuwige trouw. Twee bruidsdames, een bloemenmeisje, een jurk van Mary Borsato en een knalfeest in een romantisch kasteeltje in Harderwijk zorgen ervoor dat het sprookje van de Onderweg naar Morgen-actrice bewaarheid wordt. "Het verhaal van Assepoester loopt als een rode draad door mijn leven. Nu mag ik eindelijk naar het bal..."
In een kort spijkerrokje en het haar in een strakke staart loopt Jasmine (27) bijna huppelend het terras van Joffers in Amsterdam-Zuid op. Alsof ze net de loterij heeft gewonnen glimlacht ze stralend naar alle in de brandende zon lunchende aanwezigen. Ik krijg drie zoenen. Ze ploft neer en graait naar haar mobieltje.
"Voordat we gaan kletsen", begint ze enthousiast, "moet ik je eerst m'n trouwschoenen laten zien. Die zijn namelijk hélemaal geweldig. Kijk, ik heb er een foto van gemaakt..." Met een vragende blik: " Zijn ze niet super? Ennuh", grijnst ze ondeugend, "custom-made hè. Het is mijn enige financiële uitspatting voor de bruiloft." Ze heft haar in roze slippertjes gestoken voeten omhoog. "Ik heb nogal brede voeten en ik wist dat ze bij Jans design bruidsschoentjes op maat laten maken in Hongkong. Nadat ik mijn voeten al geweld had aangedaan in een zestal paar confectieschoenen, besloot ik ervoor te gaan." Wegdromend: " Het moet gewoon zo zijn. Want vond Assepoester haar droomprins uiteindelijk ook niet doordat zij de enige was die het schoentje perfect paste?"
Wat heb je toch met dat sprookje? Jasmine kijkt om zich heen en dempt haar stemgeluid. "Net als de meeste kinderen ben ik opgegroeid met sprookjes. Met dit verschil, dat ik er misschien wel meer dan gemiddeld per se in wilde blijven geloven." Haar keel schrapend: "Op school in Dordrecht werd ik als jong meisje behoorlijk gepest vanwege mijn donkere huidskleur. Vreselijk vond ik dat. Ik was dan ook dolblij als ik 's middags weer naar huis kon. Dan vluchtte ik in mijn eigen droomwereld, waarin ik als prachtige prinses de hoofdrol speelde."
BRON: rtlnl.web-log.nl
quote:ANNEMIEKE VOLLEDIG GENEZEN!
Een paar weken geleden is Annemieke Verdoorn tijdens het paardrijden gevallen en liep daardoor een scheur in haar bekken op.
Ze was daardoor ook afwezig tijdens het moordweekend en tijdens een aantal draaidagen.
Janet van AAONM sprak Annemieke afgelopen maandag en het ging gelukkig weer helemaal goed met haar en ze was dus weer aan het werk.
Het is dus NIET zo dat Annemieke ONM gaat verlaten, maar wegens dit ongelukje was ze niet bij het moordweekend.
BRON: allaboutonm.web-log.nl
Kan die irritante spam weg?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ff wat site's :
OVERBODIGE SPAM!
Nee, ouwe knarretjes en spam zijn niet toegestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ehmmmm, mag ik daar even over nadenken??
Dus Bettina is hier niet welkom?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ouwe knarretjes en spam zijn niet toegestaan.
quote:AFSCHEID OUDE GARDE 'ONM'?
Soapvision kreeg enige dagen geleden een anonieme mail waarin werd beweerd dat zowel Pamela Teves (Bettina) en Frits Jansma (barman JP) zouden zijn ontslagen bij 'ONM' vanwege de nieuwe verjongingsplannen van BNN.
Volgens de afzender komt deze info uit de eerste hand.
Bettina is niet Oud Knarretje, maar Oud Tangetje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dus Bettina is hier niet welkom?![]()
Waarschijnlijk zet de NMO een imam op de stoel van Bettina en ook eentje in de DOK, het theehuisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |