Slagaderlijke bloeding op een plek waar de ader dun onder de huid ligt? Net als in de hals en de pols! Je kunt iemand de hals doorsnijden met een pieperjasser.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Rodney1988 het volgende:
Uhm, wat k niet begrijp, dat mesje was maar 1 cm groot, waar die claire mee had neergestoken, hoe kan ze in godsnaam inwendige bloedingen daarvan krijgen ?
I do!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:30 schreef DeTolk het volgende:
Wie heeft er nog een zolderkamer voor Joyce?
Hoezo dwaas? Vond hem gister voor het eerst wel lief....quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef Niels-83 het volgende:
Hé Svenseo, geen ruzie maken hier hè... Wat een dwaas die Marnix!
Hij moet toch wel desperaat zijn als hij die ouwe graftak terug wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hoezo dwaas? Vond hem gister voor het eerst wel lief....
Hier reageer ik niet eens meer op....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij moet toch wel desperaat zijn als hij die ouwe graftak terug wil.
En dan ploft ie zelfs een keer naar beneden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
joost is zo dik dat ze hem met zijn tweeën naar boven moeten hijsen
Jouw schrijFen is anders ook niet beter.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja idd vorige week zeiden ze nog rozenstraat , waar zijn die schijfers mee bezig zeg
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef Rodney1988 het volgende:
haha sorry ik zou geen afkortingen gebruiken als je dat soms bedoelt.
Helemaal mee eens. Straks bij BNN / NMO krijgen we dit soort problemen nog meer. Dan moet Elif een hoofddoek gaan dragen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
gelukkig, Hillard was best weer grappig vandaag, ik was al bijna bang dat ie 't verleerd was...
dat lijk ook gewoon zo achterlaten enzo.....
Ilyas is de dufste soap[d]rol ever...... je zal er zo één hebben............
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
Dat Moslimgezeik komt me nu al de strot uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |