Nou dat vond ik gisteren dus absoluut niet, met dat gesprek met die man met zoontje.. Nog duidelijk 'n accent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het accent is dan ook grotendeels verdwenen.![]()
Bettina heeft volgende week wel andere dingen aan haar hoofd... het voortbestaan van het AZB, om maar eens iets te noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind Yvonne nog veel dwazer dan Nix. Bij de eerste de beste scheet die ze laat gaat Bettina terug naar de kinderbescherming en dan begint het circus opnieuw.
Ja, denk je nou echt dat het AZB moet sluiten? Dat is geschreven vanuit het oogpunt dat niemand ONM zou overnemen. Straks bij BNN blijft 't Trix gewoon bestaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina heeft volgende week wel andere dingen aan haar hoofd... het voortbestaan van het AZB, om maar eens iets te noemen.![]()
Ze gaan er toch geen kinderziekenhuis van maken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, denk je nou echt dat het AZB moet sluiten? Dat is geschreven vanuit het oogpunt dat niemand ONM zou overnemen. Straks bij BNN blijft 't Trix gewoon bestaan.
quote:Yvonne niet uit ONM...
Voor degene die het nog niet wisten, dit is niet de laatste keer dat Yvonne Hulst in ONM te zien was.
Sabine Koning (o.a. bekend uit GTST) zal nog een poosje (of langer) de rol van Yvonne Hulst vertolken.
BRON: allaboutonm.web-log.nl
Wanneer gaan we naar dat boerderijtje van wijlen mw Jansen... Neem ik wel een bijl mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik moet die Hillard gaan ombrengen! Mijn Iris flik je zoiets niet. De wikser!![]()
![]()
Bij nader inzien mag jij met dat bijltje hakken. Ik neem Iris wel (voor mijn rekening).quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:23 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer gaan we naar dat boerderijtje van wijlen mw Jansen... Neem ik wel een bijl mee.
Ik ben benieuwd wat ie met 'r gaat doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bij nader inzien mag jij met dat bijltje hakken. Ik neem Iris wel (voor mijn rekening).
Hij laat 'r paaldansen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* weet_ik_veel mompelt iets van paal.
Hoe weet jij dat?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
* weet_ik_veel mompelt iets van paal.
quote:DUIDELIJKHEID OVER BNN
Ik heb het even gechecked bij de acteurs zelf, omdat er dus allerlei geruchten gingen dat BNN eerst een aantal weken zou gaan herhalen, maar dat is dus niet het geval.
Vanaf 15 augustus zijn er dus hele NIEUWE afleveringen van ONM te zien. Beetje een rotdatum, maar het is dus wel zo. Ik ben dan gelukkig al terug van vakantie, maar veel van jullie niet.
Dus dat wilde ik even melden, omdat veel mensen dit dus wilde weten. BNN gaat helemaal niet herhalen omdat de rechten van de afleveringen die nu worden gemaakt bij Yorin liggen. Eigenlijk heel logisch.
BRON: ONM Forum Yorin
Ik denk dat Hiilard een masker van Niels ophad en zo bij de balie Iris opwachttequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoe heeft die haar mee gekregen?? Ze gaat niet uit zich zelf mee.. en die domme belgen hebben zeker niks gezien?
wat 't ook was, 't was slap dat ze 't niet lieten zien...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef DeTolk het volgende:
Ik denk dat Hiilard een masker van Niels ophad en zo bij de balie Iris opwachtte![]()
Komt ze nu in dezelfde ruimte te zitten als Renee destijds (in het begin van ONM) ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 't ook was, 't was slap dat ze 't niet lieten zien...
alsof de schrijvers 't zelf ook niet meer wisten en dus maar gewoon oversloegen.....
de kelder??? zou wel lekker origineel zijn, na Renée heeft Bobby daar ook al 'n tijdje gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef DeTolk het volgende:
Komt ze nu in dezelfde ruimte te zitten als Renee destijds (in het begin van ONM) ?
Hillard en Iris zullen hun intrek wel nemen in het Franse/Italiaanse/Engelse vakantiehuisje van mevrouw Janssen. Het zou wel grappig zijn als dit het einde van de verhaallijn zou zijn. Volgend seizoen vergeten de schrijvers gewoon dat Iris ooit bestaan heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef DeTolk het volgende:
Komt ze nu in dezelfde ruimte te zitten als Renée destijds (in het begin van ONM) ?
Komen ze over 2 jaar terug als gelukkig gezinnetje met 3 kinderen, Iris helemaal gebrainwashedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hillard en Iris zullen hun intrek wel nemen in het Franse/Italiaanse/Engelse vakantiehuisje van mevrouw Janssen. Het zou wel grappig zijn als dit het einde van de verhaallijn zou zijn. Volgend seizoen vergeten de schrijvers gewoon dat Iris ooit bestaan heeft.
Dan moet hij wel uitkijken waar hij z'n hobbymesjes 'opbergt'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef DeTolk het volgende:
Komen ze over 2 jaar terug als gelukkig gezinnetje met 3 kinderen, Iris helemaal gebrainwashed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |