Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef Taurus het volgende:
Wat ik trouwens knap vind, is dat ik me helemaal niet meer stoor aan het accent van YvonAan 't begin dacht ik echt 'wat is dit nou weer' maar nu klinkt 't best 'n beetje reeel..
Het accent is dan ook grotendeels verdwenen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef Taurus het volgende:
Wat ik trouwens knap vind, is dat ik me helemaal niet meer stoor aan het accent van YvonAan 't begin dacht ik echt 'wat is dit nou weer' maar nu klinkt 't best 'n beetje reeel..
Waarom is ze dan zo met die twee begaan? Alsof ze vader en kind al jaren kent, ofzo.....quote:
Mevrouw Janssen was ook heel erg begaan met 'Lars'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is om de een of andere reden te veel met die twee begaan.
Ja, maar die rimpeltaart was niet goed snik......quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Mevrouw Janssen was ook heel erg begaan met 'Lars'.![]()
Men wilde een breder publiek bereiken. Misschien komt Ariel, ook aardig breed, nog terug?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Rodney1988 het volgende:
Dat ONM zulke domme personages verzint ken k niet begrijpen
Over de doden niets dan goeds.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Rodney1988 het volgende:
Dat ONM zulke domme personages verzint ken k niet begrijpen
Hoe zou het eigelijk met ons Texels Herderinnetje zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Men wilde een breder publiek bereiken. Misschien komt Ariel, ook aardig breed, nog terug?
2 Joyce-en in huis schept alleen maar verwarring.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:30 schreef DeTolk het volgende:
Wie heeft er nog een zolderkamer voor Joyce?
Zal Hiily nu naar Brussel gaan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
2 Joyce-en in huis schept alleen maar verwarring.![]()
Van Dash 3-In-1 weet ik het niet, maar waarschijnlijk is ze uit haar voegen gebarsten. Haar vriendin maakt reclame voor schijtpapier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:29 schreef DeTolk het volgende:
Hoe zou het eigelijk met ons Texels Herderinnetje zijn?
Die tienermoeder? Die toen hitsig werd van Bramquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haar vriendin maakt reclame voor schijtpapier.
Nee, niet die van de tietenmoederlijn. Ik bedoel die andere muts van Tessel: Evelien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef DeTolk het volgende:
Die tienermoeder? Die toen hitsig werd van Bram
OOOhh..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, niet die van de tietenmoederlijn. Ik bedoel die andere muts van Tessel: Evelien.
Ik moet die Hillard gaan ombrengen! Mijn Iris flik je zoiets niet. De wikser!quote:
Ik vind Yvonne nog veel dwazer dan Nix. Bij de eerste de beste scheet die ze laat gaat Bettina terug naar de kinderbescherming en dan begint het circus opnieuw.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef Niels-83 het volgende:
Hé Svenseo, geen ruzie maken hier hè... Wat een dwaas die Marnix!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |