Precies, en Wup wordt niet gemist.quote:
De geruchten zijn waar. Ik bedenk me opeens dat Hillard 'de wandelende abortuskliniek' Kroon wel eens op haar pad zou kunnen komen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:55 schreef Rodney1988 het volgende:
Er gaan ook geruchten dat Tanja Jess terug komtrenee reageerde in der coma ook goed op Marjolein dus...
Je bent je logo vergeten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Opwarmertje....
[afbeelding]
lokkertje...
[afbeelding]
lipglossje....
oeeehh, good thinking!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Hillard 'de wandelende abortuskliniek' Kroon wel eens op haar pad zou kunnen komen.![]()
Sven, waarom ben je vandaag zo vermoeiend....?? zoek je ruzie ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Je bent je logo vergeten.
Ik zoek geen ruzie, begin me de laatste tijd alleen steeds meer aan je te ergeren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sven, waarom ben je vandaag zo vermoeiend....?? zoek je ruzie ofzo
en ja, ik heb je PI gezien...
goh dat had ik nog niet door ofzo.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ik zoek geen ruzie, begin me de laatste tijd alleen steeds meer aan je te ergeren.
Er komt nog een week. Op 1 juli a.s. is er de cliff.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
lalala it's my party.......
* Wup] dankt Iwan & Babetje voor dit geweldige jaardagscadeau
[me=Wup] is ernstig trots op de stoerst mogelijke fok fanclub[/me
LOL @ TT + OP
rondje van Wup & proost
en wat ONM betreft, heb ik me nou een week vergist?
ik dacht dat er nog een week te gaan was.... * bloos *
nou ja dan heb ik in elk geval vrijdag de zomercliff nog....
quote:Update Woensdag 22 Juni 2005
Shirina is woedend van verdriet. Daan maakt haar duidelijk dat hij graag de laatste paar weken van het leven wil genieten. Hij komt voor de laatste paar weken van zijn leven in het pakhuis wonen. Hij wil binnenkort graag afscheid nemen van zijn vrienden. Hij vraagt de hulp van Shirina.
Yvonne krijgt een enorm goede aanbieding van een vader van een patient van het ziekenhuis. Hij zoekt namelijk een bazin voor de kantine van zijn telecom bedrijf. Net op het moment dat het een officieler gesprek wordt, wordt Yvonne gebeld. Als ze terugkomt is de man weg. Ze zoekt de gegevens van de man in het ziekenhuis, maar wordt door de bewaking opgepakt en naar Bettina gestuurd. Bettina geeft Yvonne maar al te graag het telefoonnummer van de man. Zo staat ze misschien weer een streepje in de plus bij Yvonne.
Joost waarschuwt Chris voor Julia. Voor Julia is het huwelijk zakelijk, maar is dat voor Chris ook zo?
Renee kan er niet meer tegen om continu op haar tenen te moeten lopen als Joyce er is. Ze is het zat en stuurt Joyce het huis uit.
Vooruitblik op Donderdag 23 Juni 2005
Mannen zijn zo voorspelbaar: na een vrijpartij kan Julia van alles van Chris gedaan krijgen. Niels begint met zijn wraakplan. De limiet is bereikt tussen hulpbehoevende Renee en opdringerige Joyce. Bettina doet een uiterste poging om haar kleinzoon nog een laatste keer te zien.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat Jip ook een zoon van Yvonne is?
Jij jarig????quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
lalala it's my party.......
* Wup] dankt Iwan & Babetje voor dit geweldige jaardagscadeau
[me=Wup] is ernstig trots op de stoerst mogelijke fok fanclub[/me
LOL @ TT + OP
rondje van Wup & proost
en wat ONM betreft, heb ik me nou een week vergist?
ik dacht dat er nog een week te gaan was.... * bloos *
nou ja dan heb ik in elk geval vrijdag de zomercliff nog....
Ze kent die man geen eensquote:Op donderdag 23 juni 2005 03:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat Jip ook een zoon van Yvonne is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |