ja dat maakte ik er ook maar van....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
Omdat die griet buiten beveiliging was
Dat is er voor jou al: The L-Word! Hoef je in elk geval niet tegen een "plofkop" aan te kijken!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
hm juich niet te vroeg, ik moet eerst nog 'n leuk alternatiefje hebben.......
Ze acteerde wel bagger trouwens. Nog slechter dan Sanne zelfs.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat maakte ik er ook maar van....
echt van die mislukte bondgirls haha [zou het zelfspot zijn??]
dat Hillardfilmpje? Psychokiller, Talking Heads [toch???]quote:Op maandag 27 juni 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
Wat was dat liedje toen bij dat filmpje van Wup?
hoe is 't mogelijk he??quote:Op maandag 27 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ze acteerde wel bagger trouwens. Nog slechter dan Sanne zelfs..
Ja, die ja. Dankjewelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat Hillardfilmpje? Psychokiller, Talking Heads [toch???]
Iwan is wat stilletjes, is vast aan het knutselenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Wie het volgende topic ook opent, wordt het een Victor-topic?
deze TT gaat ie toch niet evenaren...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
Iwan is wat stilletjes, is vast aan het knutselen
Ik ook, want dan komt Victor terug.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef DeTolk het volgende:
ben zo benieuwd naar vrijdag...
Ook geblondeerd? En met een wolletje in zijn smoelwerk?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
zou me niks verbazen als de Victor-comeback 'tzelfde is als die van Serge....
met van die schoentjes in beeld enzo [terwijl we allang weten dat hij 't is]
Of meneer van Heumen die tien jaar geleden de hots voor haar had!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
Joyce wordt geconfronteerd met een schim uit haar verleden
Maar Victor is in Parijs. Dus hij ziet Joyce niet. Of hij belt haar op, of het is Duuk..
hij leest aan het begin van de aflevering 't artikeltje van Chris [in Parijs]quote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
Joyce wordt geconfronteerd met een schim uit haar verleden
Maar Victor is in Parijs. Dus hij ziet Joyce niet. Of hij belt haar op, of het is Duuk..
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
hij leest aan het begin van de aflevering 't artikeltje van Chris [in Parijs]
en duikt aan 't einde op in Ulft.... dat kán....![]()
Wie mag dat zijn?quote:kijk maar naar MvdW [die oom van die maffe Rus]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |