Dan is het toch juist simpel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:29 schreef stanleykraan het volgende:
ja het zijn horizontaal bevestigde planken, rechtstreeks aan de palen.
Maar ik wil de palen niet vervangen, en ik weet niet hoe ik de bovenste paal stevig vast krijg aan de onderste.
I think we have a winner!quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:53 schreef Marsepein het volgende:
Dan is het toch juist simpel?
Haal palen van 1,80 meter, zet deze tegen elke huidige paal vast met 3 RVS bouten. (Dus tussen de planken door) Eventueel lijm je de boel nog met bruislijm. Dan heb je toch palen van 1,80 meter hoog, waar je dezelfde soort planken als je nu hebt tegenaan kunt schroeven?
Alles is dan zo stevig als de huidige palen, als die niet diep in de grond staan, of al staan de wiebelen op van die paalpunten, ja dan wordt het niks.
je hebt geen klemmen nodig hoor, maar gewoon schroeven die je van de éne balk zo de andere balk in schroeft.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:38 schreef stanleykraan het volgende:
Ja bhedankt mischien kan ik daar wel wat mee al lijkt het me niet echt mooi en ook niet heel stevig, maar mischien kan dat ook wel gewoon niet.
zijn er mischien ook speciale klemmen ofzo voor?
En, wat heb ik gewonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I think we have a winner!
Dit lijkt me idd de simpelste en meest doeltreffende oplossing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |