abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28148466
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef seriewoordenaar het volgende:
'In' de vuilnisemmer, ja.
En "Targa"?
..///
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:12:38 #27
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28150515
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef wipes66 het volgende:

[..]

En "Targa"?
Zo'n merk staat bij mij nog lager aangeschreven.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28150654
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:12 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zo'n merk staat bij mij nog lager aangeschreven.
Vertel?
..///
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:19:38 #29
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28150681
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:18 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Vertel?
Ken het hele merk niet.

Vertrouw het niet door die Medion dingen van de Aldi. Met hun gekloonde MAC adressen (dat moet een uniek! adres zijn...).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28150750
Had er vorig jaar een gekocht, had er snel een nodig en die aanbieding viel op mn deurmat, gelijk gebruik van gemaakt dus .

Aardig dingetje, alleen jammer dat de processor spontaan doorbrandde . Gebeld, ding werd opgehaald en naar Duitsland gebracht. Vier dagen later was ie terug, werkte weer en kostte me geen cent (was een productiefout, ik was niet de enige). Sindsdien geen problemen meer mee gehad eigenlijk, hij werkt nog steeds en mn broertje heeft em nu (ik heb nu een Vaio ).
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 00:23:23 #31
47213 ArmaniMania
pi_28150760
ze zeiden Lidl
  Eindredactie Games donderdag 23 juni 2005 @ 00:24:03 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_28150779
Damn.. Ik wil ook een laptop gaan kopen maar 1300 euro is me eigenlijk iets te gortig.. En dat dan zelfs nog van de Lidl Heb niet alle specs bekeken, maar is dit wel een beetje 'n high-end systeempje?

Ik wil ook wel een beetje een nieuwe, maar heb niet al die poespas nodig.. Ik vind alleen een goede accu, goede processor/werkgeheugen (beetje snel dus), redelijke videokaart en WLAN belangrijk..
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:48:39 #33
51748 H4ze
wait...what?
pi_28151241
Al dat gek*nk*r sorry voor het taalgebruik maar moet ff op Dell altijd Staan hier twee Dell pc's en een Dell laptop, nog nooit problemen mee gehad. Hoelang we de hele zooi hebben? De ene pc zo'n 3 a 4 jaar, de andere een jaartje en de laptop is een ouwe pentium II (dus ook al aardig oud). Maar goed...we zullen hier in dit huis dan wel geluk hebben ofzo

Om ff ontopic te gaan: koop een Apple I-book. Mooi spul!
*BURP*
pi_28151630
Sinds wanneer koop jij schoenen bij de bakker en brood bij de slager????
Ik bedoel maar.....

Ik vraag me 1 ding af!
Waarom kopen mensen computer bij de kruidenier en supermarkt en niet gewoon bij de vakhandel??
De vakhandel is niet duurder en geven ook nog betere service!

ACHJA, mensen!! Als je een computer bij de drogist en de kruidenier koopt, WIL JE BESODEMIETERD WORDEN!!!!! Maar later moet je niet klagen!!!!!!!!!!!!!!
Dadelijk verkoopt de Aldi nog auto's. En dan massaal naar de ALDI gaan om auto's te kopen en later maar klagen dat de service niks is en de kwaliteit bagger is.
The power of beauty
pi_28151663
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:22 schreef beautyjennifer het volgende:
Sinds wanneer koop jij schoenen bij de bakker en brood bij de slager????
Ik bedoel maar.....

Ik vraag me 1 ding af!
Waarom kopen mensen computer bij de kruidenier en supermarkt en niet gewoon bij de vakhandel??
De vakhandel is niet duurder en geven ook nog betere service!

ACHJA, mensen!! Als je een computer bij de drogist en de kruidenier koopt, WIL JE BESODEMIETERD WORDEN!!!!! Maar later moet je niet klagen!!!!!!!!!!!!!!
Dadelijk verkoopt de Aldi nog auto's. En dan massaal naar de ALDI gaan om auto's te kopen en later maar klagen dat de service niks is en de kwaliteit bagger is.
erm.....
quote:
Gebeld, ding werd opgehaald en naar Duitsland gebracht. Vier dagen later was ie terug, werkte weer en kostte me geen cent
niks mis met die service imo.
pi_28151697
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

erm.....
[..]

niks mis met die service imo.
Mijn vraag is waarom dat iedereen naar de supermarkt en de kruidernier rent voor een computer.
Wat is er dan toch mis met de vakhandel? Daar hebben de kennis en vakmanschap in huis.

Ik begrijp gewoon niet waarom men de vakhandel mijd als de pest, terwijl de service perfect is en de prijs bijna hetzelfde is als bij de supermarkt! En dat begrijp ik nu niet.
The power of beauty
pi_28151723
Voor hetzelfde geld of minder koop je een Acer met dezelfde of betere specs (ok, misschien wat minder "onzin" erop en aan).
pi_28151846
Kijk hiermee uit hoor. M'n zus heeft er eentje (Microstar/Medion) bij de Mediamarkt gehaald (ook al zo'n paupergroothandel ), en de accuduur was nog niet eens 2 uur. Na een jaar volgens het boekje gebruiken is de accu zo dood dat ie niet eens meer een paar minuten aan wil blijven staan als je 'm van het lichtnet haalt na een laadsessie. Het ding kostte destijds bijna 1400 euro, leuke specs. We zijn nu bezig de garantie te claimen, want die hebben we gelukkig nog...

Kijk in ieder geval naar de accuduur, zelf wil ik toch wel minstens 4 uur op zo'n ding kunnen werken (gemiddelde belasting) voordat ie ermee ophoudt. Apple laptops schijnen 5 tot 6 uur te doen op 1 accu. Denk dat ik zelf ooit een PowerBook aanschaf, alleen zijn die nog duurder dan dit model
pi_28151886
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:30 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Mijn vraag is waarom dat iedereen naar de supermarkt en de kruidernier rent voor een computer.
Wat is er dan toch mis met de vakhandel? Daar hebben de kennis en vakmanschap in huis.

Ik begrijp gewoon niet waarom men de vakhandel mijd als de pest, terwijl de service perfect is en de prijs bijna hetzelfde is als bij de supermarkt! En dat begrijp ik nu niet.
dat is een hele goede vraag. ik heb nooit een mobiele tel. of beltegoed gekocht bij de AH of een PC bij de Aldi/Lidl.
Ik heb het serieus overwogen maar zoals jij aangeeft is de 'vakhandel' betrouwbaarder en beter.
pi_28151961
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:48 schreef Henno het volgende:
Kijk hiermee uit hoor. M'n zus heeft er eentje (Microstar/Medion) bij de Mediamarkt gehaald (ook al zo'n paupergroothandel ), en de accuduur was nog niet eens 2 uur. Na een jaar volgens het boekje gebruiken is de accu zo dood dat ie niet eens meer een paar minuten aan wil blijven staan als je 'm van het lichtnet haalt na een laadsessie. Het ding kostte destijds bijna 1400 euro, leuke specs. We zijn nu bezig de garantie te claimen, want die hebben we gelukkig nog...

Kijk in ieder geval naar de accuduur, zelf wil ik toch wel minstens 4 uur op zo'n ding kunnen werken (gemiddelde belasting) voordat ie ermee ophoudt. Apple laptops schijnen 5 tot 6 uur te doen op 1 accu. Denk dat ik zelf ooit een PowerBook aanschaf, alleen zijn die nog duurder dan dit model
in de toekomst zullen laptops zeker de 8 uur halen.
tegenwoordig:
quote:
Another consumer-oriented model is the Fujitsu LifeBook P7010 (starting at $1,599 with rebate; www.fujitsu.com), with a bay for adding an optical drive (which can record and play DVDs and CDs) or a second battery. Fujitsu estimates battery life at 7 hours, using power-saving tips like lowering screen brightness, and 10 hours with dual batteries. In my test, with screen brightness at full and two applications running, the built-in battery lasted 4 hours 14 minutes.
toekomst:
quote:
The company (Intel ®) said Yonah notebooks will use up to 31 percent less power than current Pentium M notebooks. By 2008 Intel's goal is to reduce notebook power consumption to a point where machines can run for eight hours on a single battery charge.
pi_28152110
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:52 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat is een hele goede vraag. ik heb nooit een mobiele tel. of beltegoed gekocht bij de AH of een PC bij de Aldi/Lidl.
Ik heb het serieus overwogen maar zoals jij aangeeft is de 'vakhandel' betrouwbaarder en beter.
Ik heb mijn computer bij de computerzaak hier in het dorp gekocht.
Hij heeft voor mij zelf de computer samengesteld comfort mijn eisen en hij heeft de computer bijj mij thuis afgeleverd en alles aangesloten! Toen hij wegging deed alles perfect en ik hoefde niets te doen.
Ik heb van diverse mensen gehoord, als er een probleem met de computer is, dat hij de dezelfde dag bij ze thuis kwam en snel oplostte! Dat zal je bij de Aldi nooit lukken!!!!!

Zoals ik al eerder zei, hij heeft voor mij de computer gebouwd precies zoals ik het wilde hebben en voor een prima prijs!!!!!!!!!!!!!!!!
The power of beauty
pi_28152262
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 02:13 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Ik heb mijn computer bij de computerzaak hier in het dorp gekocht.
Hij heeft voor mij zelf de computer samengesteld comfort mijn eisen en hij heeft de computer bijj mij thuis afgeleverd en alles aangesloten! Toen hij wegging deed alles perfect en ik hoefde niets te doen.
Ik heb van diverse mensen gehoord, als er een probleem met de computer is, dat hij de dezelfde dag bij ze thuis kwam en snel oplostte! Dat zal je bij de Aldi nooit lukken!!!!!

Zoals ik al eerder zei, hij heeft voor mij de computer gebouwd precies zoals ik het wilde hebben en voor een prima prijs!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is echte service. normaal moet je daarvoor betalen.
Zoals Vobis dat geregeld heeft (zie onderaan post).
die gasten daar willen natuurlijk de klanten tevreden houden.
Zodat de klanten vaker terugkomen en daardoor een goede reputatie krijgen.

donderdag 23 juni 2005 @ 02:39:45 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28152338
ik koop mijn shit ook een keer per 2-3 jaar bij de computerzaak die al het langst in de buurt zit. afschrijfbaar, betrouwbaar en service.

ik geloof best dat lidl goekoper is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28152438
Ik kan jou een ding aanraden koop iig liefst een 5400 of beter, een 7200 rpm...

4200 rpm is gewoon veelste traag voor games e.d.

Ja ik weet dat die snellere dingen meer energie zuipen maar die 4200 rpm schijfjes zijn echt niet vooruit te branden
pi_28152467
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 02:54 schreef yup het volgende:
Ik kan jou een ding aanraden koop iig liefst een 5400 of beter, een 7200 rpm...

4200 rpm is gewoon veelste traag voor games e.d.

Ja ik weet dat die snellere dingen meer energie zuipen maar die 4200 rpm schijfjes zijn echt niet vooruit te branden
omdat die harde schijven retetraag zijn, wil ik geen notebook.
processoren en geheugen zijn al snel zat. nu de HDs nog.
pi_28152520
Uhh je kan heus wel gewoon je ouwe hd verpatsen en daarna een 7200 80-120 gb kopen hoor...

Dus je argument is serieus kul...

Sterker nog dat is precies wat ik ga doen, mijn 80 gb 4200 rpm verpatsen, en daarna 80-120 gb 7200 rpmetje kopen... Binnenkort denk ik...
pi_28152529
Wat zit er precies in? CPu-HD-graph.card>?/?

Daarin ben ik het mest geintereesrd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 23 juni 2005 @ 03:10:27 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28152531
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 03:08 schreef yup het volgende:
Uhh je kan heus wel gewoon je ouwe hd verpatsen en daarna een 7200 80-120 gb kopen hoor...

Sterker nog dat is precies wat ik ga doen, mijn 80 gb 4200 rpm verpatsen, en daarna 80-120 gb 7200 rpmetje kopen... Binnenkort denk ik...
en wat denkt meneer terug te krijgen voor zijn 4200?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28152537
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 03:08 schreef yup het volgende:

damn. en je hebt gelijk ook.
http://www.bizrate.com/ma(...)d_id--225079228.html
pi_28152628
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 03:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat denkt meneer terug te krijgen voor zijn 4200?
Die stop je gewoon in een USB 2.0 externe behuizing. Altijd handig zo'n extra mobiele 80 gig opslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')