Weegt slechts 2800 gramquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef Koewam het volgende:
Groot lomp ding zeg... Vast ook heel zwaar, dus moeilijk mee te nemen
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Freak_66 het volgende:
vet ding
allean jammer dat die garantie van de leveranciers aan aldi/ lidl zo brak is
"1x Line-IN en 1x Video-IN via meegeleverde adapter"quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:29 schreef SoNoS het volgende:
Vraag: kan je met deze laptop ook analoge h8 bandjes via een camera overzetten naar schijf? Zodat je daarna de film kan branden op dvd?
Zoja, welke kabels heb je daar voor nodig en waar sluit je die op aan?
Nee, net of jij op hogere resoluties je dingetjes doet in wordquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef boyv het volgende:
De resolutie is ook niet alles... 1280x800...
Kan je dat gewoon doen met een kabel die een stekker heeft aan de ene kant die in de Video-IN gaat en aan de andere kant een rood/wit/geel stekker heeft die in je camera gaat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:32 schreef wipes66 het volgende:
[..]
"1x Line-IN en 1x Video-IN via meegeleverde adapter"
ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je daar wel mee uit de voeten kan?
Ja, die 800px hoogte komt waarschijnlijk door die "WXGA Widescreen"??quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, net of jij op hogere resoluties je dingetjes doet in word![]()
Ik draai op 1400x1050.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, net of jij op hogere resoluties je dingetjes doet in word![]()
ja, maar dan krijg je niet het zelfde;quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef DarkShine het volgende:
Pak een Acer, heb je een A-merk en je bent goedkoper uit!
Betere videokaart lijkt mij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:27 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je niet het zelfde;
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=5976&back=listall
Ach, dit ding wordt ook uit de acer fabriek gerold, ze zetten er alleen een ander merknaampje op.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:27 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je niet het zelfde;
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=5976&back=listall
Dellquote:
En "Targa"?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef seriewoordenaar het volgende:
'In' de vuilnisemmer, ja.
Zo'n merk staat bij mij nog lager aangeschreven.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo'n merk staat bij mij nog lager aangeschreven.
Ken het hele merk niet.quote:
erm.....quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:22 schreef beautyjennifer het volgende:
Sinds wanneer koop jij schoenen bij de bakker en brood bij de slager????
Ik bedoel maar.....
Ik vraag me 1 ding af!
Waarom kopen mensen computer bij de kruidenier en supermarkt en niet gewoon bij de vakhandel??
De vakhandel is niet duurder en geven ook nog betere service!
ACHJA, mensen!! Als je een computer bij de drogist en de kruidenier koopt, WIL JE BESODEMIETERD WORDEN!!!!! Maar later moet je niet klagen!!!!!!!!!!!!!!
Dadelijk verkoopt de Aldi nog auto's. En dan massaal naar de ALDI gaan om auto's te kopen en later maar klagen dat de service niks is en de kwaliteit bagger is.
niks mis met die service imo.quote:Gebeld, ding werd opgehaald en naar Duitsland gebracht. Vier dagen later was ie terug, werkte weer en kostte me geen cent
Mijn vraag is waarom dat iedereen naar de supermarkt en de kruidernier rent voor een computer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm.....
[..]
niks mis met die service imo.
dat is een hele goede vraag. ik heb nooit een mobiele tel. of beltegoed gekocht bij de AH of een PC bij de Aldi/Lidl.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:30 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom dat iedereen naar de supermarkt en de kruidernier rent voor een computer.
Wat is er dan toch mis met de vakhandel? Daar hebben de kennis en vakmanschap in huis.
Ik begrijp gewoon niet waarom men de vakhandel mijd als de pest, terwijl de service perfect is en de prijs bijna hetzelfde is als bij de supermarkt! En dat begrijp ik nu niet.
in de toekomst zullen laptops zeker de 8 uur halen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:48 schreef Henno het volgende:
Kijk hiermee uit hoor. M'n zus heeft er eentje (Microstar/Medion) bij de Mediamarkt gehaald (ook al zo'n paupergroothandel), en de accuduur was nog niet eens 2 uur. Na een jaar volgens het boekje gebruiken is de accu zo dood dat ie niet eens meer een paar minuten aan wil blijven staan als je 'm van het lichtnet haalt na een laadsessie. Het ding kostte destijds bijna 1400 euro, leuke specs. We zijn nu bezig de garantie te claimen, want die hebben we gelukkig nog...
Kijk in ieder geval naar de accuduur, zelf wil ik toch wel minstens 4 uur op zo'n ding kunnen werken (gemiddelde belasting) voordat ie ermee ophoudt. Apple laptops schijnen 5 tot 6 uur te doen op 1 accu. Denk dat ik zelf ooit een PowerBook aanschaf, alleen zijn die nog duurder dan dit model
toekomst:quote:Another consumer-oriented model is the Fujitsu LifeBook P7010 (starting at $1,599 with rebate; www.fujitsu.com), with a bay for adding an optical drive (which can record and play DVDs and CDs) or a second battery. Fujitsu estimates battery life at 7 hours, using power-saving tips like lowering screen brightness, and 10 hours with dual batteries. In my test, with screen brightness at full and two applications running, the built-in battery lasted 4 hours 14 minutes.
quote:The company (Intel ®) said Yonah notebooks will use up to 31 percent less power than current Pentium M notebooks. By 2008 Intel's goal is to reduce notebook power consumption to a point where machines can run for eight hours on a single battery charge.
Ik heb mijn computer bij de computerzaak hier in het dorp gekocht.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat is een hele goede vraag. ik heb nooit een mobiele tel. of beltegoed gekocht bij de AH of een PC bij de Aldi/Lidl.
Ik heb het serieus overwogen maar zoals jij aangeeft is de 'vakhandel' betrouwbaarder en beter.
dat is echte service. normaal moet je daarvoor betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:13 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Ik heb mijn computer bij de computerzaak hier in het dorp gekocht.
Hij heeft voor mij zelf de computer samengesteld comfort mijn eisen en hij heeft de computer bijj mij thuis afgeleverd en alles aangesloten! Toen hij wegging deed alles perfect en ik hoefde niets te doen.
Ik heb van diverse mensen gehoord, als er een probleem met de computer is, dat hij de dezelfde dag bij ze thuis kwam en snel oplostte! Dat zal je bij de Aldi nooit lukken!!!!!
Zoals ik al eerder zei, hij heeft voor mij de computer gebouwd precies zoals ik het wilde hebben en voor een prima prijs!!!!!!!!!!!!!!!!
omdat die harde schijven retetraag zijn, wil ik geen notebook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:54 schreef yup het volgende:
Ik kan jou een ding aanraden koop iig liefst een 5400 of beter, een 7200 rpm...
4200 rpm is gewoon veelste traag voor games e.d.
Ja ik weet dat die snellere dingen meer energie zuipen maar die 4200 rpm schijfjes zijn echt niet vooruit te branden
en wat denkt meneer terug te krijgen voor zijn 4200?quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:08 schreef yup het volgende:
Uhh je kan heus wel gewoon je ouwe hd verpatsen en daarna een 7200 80-120 gb kopen hoor...
Dus je argument is serieus kul...
Sterker nog dat is precies wat ik ga doen, mijn 80 gb 4200 rpm verpatsen, en daarna 80-120 gb 7200 rpmetje kopen... Binnenkort denk ik...
damn. en je hebt gelijk ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:08 schreef yup het volgende:
Uhh je kan heus wel gewoon je ouwe hd verpatsen en daarna een 7200 80-120 gb kopen hoor...
Dus je argument is serieus kul...
Sterker nog dat is precies wat ik ga doen, mijn 80 gb 4200 rpm verpatsen, en daarna 80-120 gb 7200 rpmetje kopen... Binnenkort denk ik...
Die stop je gewoon in een USB 2.0 externe behuizing. Altijd handig zo'n extra mobiele 80 gig opslag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat denkt meneer terug te krijgen voor zijn 4200?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |