wil je ook trouwen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:58 schreef Dos37 het volgende:
ik ook
Nee daar nemen we mensen voor aan.. jij mag in de winkel de producten verkopen en proeven wat ik gemaakt hebquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:59 schreef Aine. het volgende:
Dan ga ik voor het droge werk en het schoonmaken
Meidquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik doe daarom ook vooral het natte werk.. (taarten en vlaaien enzo)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Voorlopig bak je er nog niks van
[/intikker]
Jazeker met bier en taai taai op de bruiloftquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:02 schreef DJ_Fritz het volgende:
ik dacht ff dat er een (terecht) klaagtopic was aangemaakt voor dat vieze taaie spul
Open zelf maar.. Dit is een he-wat-jammer-dat-er-niet-het-hele-jaar-taai-taai-te-koop-is-terwijl-ik-er-nu-zin-in-heb-topicquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:02 schreef DJ_Fritz het volgende:
ik dacht ff dat er een (terecht) klaagtopic was aangemaakt voor dat vieze taaie spul
Waardoor de smaak nog uren in je mond blijftquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:05 schreef dark_humanity774 het volgende:
taai taai blijft tegen je kiezen kleven![]()
spoelen met thee of bierquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:05 schreef dark_humanity774 het volgende:
taai taai blijft tegen je kiezen kleven![]()
Jij zal echt wel in de smaak vallen ofzo hahahahahaquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:10 schreef Koewam het volgende:
Heb hier nog wel een lekkere lange stevige taaitaai
Als de taai-taai droog is doe je iets niet goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:10 schreef Guusie het volgende:
Taai-Taai![]()
Ik zal het wel even aan de sint vragen ofzo..
Je moet ijsjes vreten, niet droge taai-taai!
is een oplossingquote:
Ja, wij hebben die altijd van de hema die drie weken in een doos *proest* heeft gezetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als de taai-taai droog is doe je iets niet goedEn taai-taai kan altijd
![]()
ja tuurlijk! Taai taai is een uitrolbaar deeg dus je kan iedere vorm maken! (was altijd leuk op school om de meest gore dingen te creerenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef Guusie het volgende:
[..]
Ja, wij hebben die altijd van de hema die drie weken in een doos *proest* heeft gezeten![]()
He! Bakker, kan jij ze ook in verschillende vormpies maken
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja tuurlijk! Taai taai is een uitrolbaar deeg dus je kan iedere vorm maken! (was altijd leuk op school om de meest gore dingen te creeren)
Ik ben bang dat ze dan juist meer wil.. Wie eens mijn taai-taai geproefd heeft kan nooit meer zonderquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef Guusie het volgende:
[..]
![]()
Creeer dan een "Goor ding* Dan leert ze het wel af taai-taai in de zomer
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |