Is vast taai nu....quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:53 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik heb hier nog een pakkie geloof ik, maar misschien moet ik dat maar onderhand eens weggooien...
ik zit in de wao maar ik kan het ook bakken hoor. Zo bijzonder is een taai-taai bakker nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik ben bakker.. tuurlijk kan ik dat bakken![]()
Ligt eraan.. wat doe jij in het dagelijks leven als beroep? Heeft dat nog enig nut voor mij?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef Aine. het volgende:
een bakker in the houseeee!!!!!!!!!
trouwen?
Ik doe daarom ook vooral het natte werk.. (taarten en vlaaien enzo)quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik zit in de wao maar ik kan het ook bakken hoor. Zo bijzonder is een taai-taai bakker niet![]()
Voorlopig bak je er nog niks vanquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik ben bakker.. tuurlijk kan ik dat bakken![]()
wil je ook trouwen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:58 schreef Dos37 het volgende:
ik ook
Nee daar nemen we mensen voor aan.. jij mag in de winkel de producten verkopen en proeven wat ik gemaakt hebquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:59 schreef Aine. het volgende:
Dan ga ik voor het droge werk en het schoonmaken
Meidquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik doe daarom ook vooral het natte werk.. (taarten en vlaaien enzo)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Voorlopig bak je er nog niks van
[/intikker]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |