Het spijt, ook al voel ik een zeker 'bond', echter ik volg dit topic ook om te ervaren dat jouw leven als gezinshoofd vooral evenzeer een hel zal zijn ... niets groter als de angst dat andere mensen het beter zouden hebben ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:07 schreef iteejer het volgende:
Wíe krijgt er hier nu de sympathie en het medelijden..?
Mijn man mag dat ook niet van mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:17 schreef Renesite het volgende:
Wat heeeeeeerlijk dat onze familie niet de enige familie is die ruzie maakt om alles.
(En ja, ik heb ook zo'n moeder waarvan ik NIET de hele winkel leeg mag kopen)
Die haringe die zomaar spontaan uit het gras schoven?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef iteejer het volgende:
Laten we het es over jouw tent hebben.. die met die haringen en zo..
Zo bedoel ik het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Euhm, we maken nooit ruzie hoor, we hebben de grootste lol.
liefje, Pappa en Mamma praten zo hard, omdat ze eigenlijk héél veel van elkaar houden ....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Euhm, we maken nooit ruzie hoor, we hebben de grootste lol.
Ja, jij begrijpt me; wij hebben samen talloze depp-momenten meegemaakt...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:52 schreef Atrimar het volgende:
Waar is de tijd van P. Cruz gebleven, toen het leven nog eenvoudig en niet te inspannend was
wespect Iteejer ... echt ... 8)
Ja, daag me nog es uit...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Die haringe die zomaar spontaan uit het gras schoven?
Hij gaat over een paar weekjes weer dienst doen, en gelukkig ben jij dan niet in de buurt!
Regel maar een meet op die camping in Utrecht, ik kom mijn tentje wel weer opzetten hoor!quote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef Mirage het volgende:
Dat is ook niet eerlijk als je een extra achterbank hebt !
Dan heeft er dus iedere reis iemand ene hele achterbank voor zichzelf...
Gezellig he.. cliffhangenquote:
quote:Ook op een andere manier werd voetbal door de Britten in de oorlog betrokken. Er werd een Voetbal Bataljon gevormd, dat als naam "the Die Hards" kreeg. De sporthelden van dit bataljon werden in november 1915 naar Frankrijk gestuurd om tegen teams van regimenten daar te spelen.
In juni 1916 werden voetballers militair ingezet bij de slag om Vimy Ridge. Er was een gebrek aan manschappen en de strijdende voetbalhelden vormden mooie patriottische propaganda. De verliezen waren bijzonder groot en ook bij ander veldslagen verloren "the Die Hards" veel mensen.
Hey, dat is cool.. dus je hoeft helemaal niet zo ver te reizen om naar canada te gaan?? Is dat net zoiets als de ambassade, echt canadees grondgebied?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:01 schreef yvonne het volgende:
En nog een intermezzo:
De Vimy Ridge.
Een heuvel ten noorden van Arras, die uiteindelijk door de Canadezen in 1917 veroverd werd. Een van de belangrijkste wapenfeiten van de Canadezen in de eerste wereldoorlog. Als dankbetuiging heeft Frankrijk de Vimy Ridge na de oorlog kado gedaan aan Canada.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |