Ik zal kijken wat ik kan doen..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]De enterainmentwaarde van dit topic stijgt met elke post!
Orange, kan jij de volgende keer niet een camera meenemen?
Laten we het es over jouw tent hebben.. die met die haringen en zo..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef Brighteyes het volgende:De enterainmentwaarde van dit topic stijgt met elke post!
Orange, kan jij de volgende keer niet een camera meenemen?
Ik wist wel dat dit een goed plan was.quote:
En dan maar hopen dat je nie aangehouden wordquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan trek ik een zak met kijkgaten over mijn kop
Een blik in de auto zal duidelijk maken waarom ik dat doe, ik zal een bemoedigend schouderklopje krijgen, en zal weer verder mogen rijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:52 schreef Mr. Orange het volgende:
En dan maar hopen dat je nie aangehouden word![]()
Right:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een blik in de auto zal duidelijk maken waarom ik dat doe, ik zal een bemoedigend schouderklopje krijgen, en zal weer verder mogen rijden
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right:
[afbeelding]
OF:
[afbeelding]Gebllaat over een te groot plaatje.
Was ze toen ook verdwaald??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:07 schreef iteejer het volgende:
'Resizen' betekent: de betreffende foto wat kleiner maken, zodat we niet bij iedere 5 foto's die je plaatst een nieuwe server in het rack moeten hangen om die dingen op te kunnen slaan
Verder geven de beide foto's wel het verschil weer in positie: ik, zwoegend, rennend, bergopwaarts in de snoeihete franse tyfuszon; of zij, in de schaduw, in een koel bos, (aan de andere kant van frankrijk overigens) rustig bergafwaarts slenterend.
Wíe krijgt er hier nu de sympathie en het medelijden..?
Vermoedelijk zal daar ook verschil van inzicht over bestaan. Dus laat ik daar maar even niets van zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:10 schreef DamagedBrain het volgende:
Was ze toen ook verdwaald??
Dat zijn de cliffhangers voor de rest van het verslagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef nixxx het volgende:
Wat een fantastisch mooi topic... ik verwachtte een reisverslag en krijg een heel renpee verhaal
maar dat eerste oranje bordje... wat staat daarop.. opgepast gifgasgranaten ofzo?
Ja ja, die Y.H. te D. tochquote:
Ja sterkte gewenst met de verdere verwerkingquote:
Ach dat volkquote:
Ach ik heb het allemaal al meegemaakt. Verwerkt heb ik het grotendeels al.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:46 schreef du_ke het volgende:
Ja sterkte gewenst met de verdere verwerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |