Wat ben je af en toe toch ongelooflijk onwetend. Corinthians is ook eigendom van de Stellar Group (organisatie van Abramovich). 10 van de spelers -20 van Brazilië zijn al "eigendom" van de Stellar Group en die groep vraagt minstens 15 miljoen aan belangstellenden voor een speler in eigendom van die groep. Maar dat kun jij niet weten, want Voetbal International heeft daar nog geen melding van gedaan, maar je zult het nog wel een keertje lezen. En dan roep je niet meer dat "Rafael wel haalbaar is".quote:
Volgens mij is mijn voorgaande post vrij inhoudelijk en informatief.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:27 schreef golfer het volgende:
Als MM en Cultheld nou eens besluiten hun wedstrijdje 'verpissen' met elkaar verder via andere kanalen af te handelen niet elk topic met jullie onderlinge gekissebis en betweterij te verpesten, dan kunnen die topics verder verschoond daarvan blijven?
Het gaat over Ajax hoor ome Golfer. Over die nieuwe speler die we gaan halen, Rafael. Zjroentje heeft hem al gescout!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:27 schreef golfer het volgende:
Als MM en Cultheld nou eens besluiten hun wedstrijdje 'verpissen' met elkaar verder via andere kanalen af te handelen niet elk topic met jullie onderlinge gekissebis en betweterij te verpesten, dan kunnen die topics verder verschoond daarvan blijven?
Jij gelooft serieus niet dat de Stellar Group 10 spelers van dat elftal heeft gecontracteerd?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
VI, je blijft grappig hoor. Maar goed, droom maar fijn van je Stellar Group en dan zien we zo al die Braziliaantjes wel in Europa ballen.
Waarom denk je dat de vraagprijs minimaal 15 miljoen is? Niet omdat Abramovich aan de spelers wil verdienen, maar omdat Abramovich er voor wil zorgen dat de concurrentie die spelers niet kan kopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Zou best kunnen, maar dan nog. Er is geen enkele club die 15 miljoen betaalt voor een knul van nog geen 20, dus teams die 3 tot 5 miljoen bieden hebben gewoon kans hoor.
Klopt, maar wel een partner van Chelsea, net als de andere genoemde clubs.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Beira-Mar.... Dat is een waardeloos team man.
Het gaat indirect over Ajax. Er werd een speler onder contract van de Stellar Group aan Ajax gelinkt en ik legde ff haarfijn uit waarom dat een utopie is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Nu weer over Ajax?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef F1Bas het volgende:
Zouden de Ajacieden die het WK jeugd hebben gespeeld ook al 4 juli moeten beginnen? Lijkt me dat ze nog wel een weekje extra vakantie krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |