de weinige beelden die ik van hem gezien heb die waren wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef gras het volgende:
Waarom al dat vertrouwen in Manucharyan? Moet nog zien dat de beste man speelminuten gaat krijgen voor de winterstop. Drie spitsen staan voor hem in de rangorde. Daarnaast op de vleugels ook een overvloed aan keuzes.

Wie is Zlatan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Nashje het volgende:
Mooi goal van Rosenberg afgelopen week. Die man gaat Zlatan laten vergeten.

De man van de magistrale beweging tegen Liverpool.....quote:

quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De man van de magistrale beweging tegen Liverpool.....
De man die ons aan de dubbel hielp......
De man die ons de overwinning op Lyon schonk.......
De man die met een prachtige actie Ajax - Celta de Vigo besliste......
De man van het doelpunt van afgelopen jaar.......
De man waarvan Van Gaal vond dat we hem niet meer nodig hadden........
![]()

wat staat er op die pagina dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:43 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Haalt Ronald Koeman oud-Ajacied Wesley Sonck naar Benfica???

Borussia Mönchengladbach krijgt een Portugese trainer, maar toen ik deze "kop" zag, dacht ik als eerste aan het uitmuntende transferbeleid van Ronald Koeman...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat staat er op die pagina dan?
lijkt me wel een stunt zeg![]()

quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef StarGazer het volgende:
De man waarvan Van Gaal vond dat we hem niet meer nodig hadden........
![]()

Kut-joden!quote:Woning Dirk Kuijt geplunderd
Inbrekers hebben de woning van Dirk Kuijt leeggehaald. Daarbij is onder andere de auto van zijn echtgenote gestolen, evenals geluidsapparatuur en de televisie. Dit meldt Noordzee Fm. Kuijt bevond zich ten tijde van de inbraak op Aruba, waar hij meedoet aan het Beach Voetvolley Toernooi. De spits komt volgens zijn vader voor de inbraak niet eerder naar huis. Familieleden van de voetballer hebben bij de politie aangifte gedaan van de inbraak. Volgens vader Kuijt is er de afgelopen weken al diverse keren ingebroken in de wijk De Zanderij in Katwijk, waar Dirk Kuijt woont.

Nee Loekie, dat wou Van Gaal niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]v. Gaal wou hem toch juist houden?

Ik dacht dat Koeman hem weg wou hebben, en v. Gaal hem juist wou houden. Maar dat heb ik fout dan.quote:

Het was dus andersom ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koeman hem weg wou hebben, en v. Gaal hem juist wou houden. Maar dat heb ik fout dan.

En Medunjanin ookquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |