Hihi, en Beev was ineens wegquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je me een keer voor jezelf alleen
Het is dat ik niet op vrouwen val, maar anders was ik zeker voor deze vrouw gevallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]René Angelil is aan de crack! Hij zei, terwijl hij zich excuseerde voor de vele windjes die hij liet:
"Sinds enkele maanden hoop ik dat Celine zich van een brug in Los Angeles gooit".
Na 270 vreetbuien waagt Celine zich niet meer en public.
Een malle pannenkoek met smetvrees werd de lelijke en eveneens irritante zangeres teveel. Problemen voor Celine: Ze kreeg een kwak sperma in haar neus, waardoor ze nu van temperatuur verwisselt.
Rene verklaart:
"Ik dacht altijd al aan seks met minderjarige duiven, maar dat is ook zo extreem zinloos. Ik heb ook eens aan gedacht om een stok te verplaatsen. En nu is die lelijke Celine bang om en public te verschijnen.
Het is niet eerlijk om te zeggen, maar het liefst zie ik haar van de Titanic flikkeren zodat ik er vandoor kan gaan met Lara Fabian"
Het is half 11. Dan moet je al aangekleed en al zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef timbob het volgende:
zo!
anders gaat je buurman ff de dakkapel doorzagen als je probeert te slapen
Ja, maar.. maar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je me een keer voor jezelf alleen
ja maar hij begon al om 8 uur ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is half 11. Dan moet je al aangekleed en al zijn![]()
Slapenmet dit weer
![]()
Nederland elftal onder de 20 heeft gewonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar.. maar.... Ik wilde voetbal kijken!
!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En ook een gif van ruim 1 mb. Kan je beter als link plaatsen
gratis kaartje bij de superdeboer?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
Duurde effe voordat het filmpje soepel liep
Ohja, het is warm.
En ik ga straks naar Madagascar!
Die zijn van de AH, niet van de SdB, heb zelf ook zo'n kaartje.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij wel (vriendin neemt zo'n '2e kaartje gratis' kaartje mee)
Maar we delen de prijs hoor
Huh? Waarom reageer je zo overdreven blij op mij?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Waarom reageer je zo overdreven blij op mij?
Oh ok, ik werd een beetje bang van jequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Ik verveel me gewoon
Je hoeft toch niet bang voor mij te zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ok, ik werd een beetje bang van je
Nee maar doorquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet bang voor mij te zijn?![]()
dacht ik dat ik iets raars gedaan hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |