Ben jij dan écht een newbiequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef MissWave het volgende:
HUH?
Hint schrijf je met een t hoor, Butapih..
Alleen in de Bupa-winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar kan je een pakje MissBliss trouwens kopen ?![]()
Ruik je dat niet ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij dan écht een newbie![]()
OhOh
Je zou het bijna denken.
En je schrijft mijn naam ook verkeerd.
Nu weet ik het zekerJij bént een newbie.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat is zij stom zeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat is zij stom zeg.
Ja? Ik hoop dat jij van de Titanic flikkertquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
'My heart doesn't go on for you, Bjoepatieh!'
Ik heb haar een keer gezien bij Oprah (quote:
Ik kende die al.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laatste Celinedingetje. En echt. Klikken! Dit is hilarisch. Je lacht je dood..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Shit, ik had juist gehoopt dat jullie wel Frans kendenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan geen Frans, Tanja, wat staat daar?
Waarom lukt het mij nooit om te kopiëren van IRCquote:
Je moet je muis ingedrukt houden en dan heel snel op ctrl v rammen en dan loslaten en dan is het gekopieerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Waarom lukt het mij nooit om te kopiëren van IRC?
OMGquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je me een keer voor jezelf alleenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
't is weer druk, in #sho.
Hihi, en Beev was ineens wegquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je me een keer voor jezelf alleen
Het is dat ik niet op vrouwen val, maar anders was ik zeker voor deze vrouw gevallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]René Angelil is aan de crack! Hij zei, terwijl hij zich excuseerde voor de vele windjes die hij liet:
"Sinds enkele maanden hoop ik dat Celine zich van een brug in Los Angeles gooit".
Na 270 vreetbuien waagt Celine zich niet meer en public.
Een malle pannenkoek met smetvrees werd de lelijke en eveneens irritante zangeres teveel. Problemen voor Celine: Ze kreeg een kwak sperma in haar neus, waardoor ze nu van temperatuur verwisselt.
Rene verklaart:
"Ik dacht altijd al aan seks met minderjarige duiven, maar dat is ook zo extreem zinloos. Ik heb ook eens aan gedacht om een stok te verplaatsen. En nu is die lelijke Celine bang om en public te verschijnen.
Het is niet eerlijk om te zeggen, maar het liefst zie ik haar van de Titanic flikkeren zodat ik er vandoor kan gaan met Lara Fabian"
Het is half 11. Dan moet je al aangekleed en al zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef timbob het volgende:
zo!
anders gaat je buurman ff de dakkapel doorzagen als je probeert te slapen
Ja, maar.. maar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je me een keer voor jezelf alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |