Nee, geen Tooskequote:Op woensdag 22 juni 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen Tooske.. Das wel kut. Naja, als ik maar op tv kom.
.
Maar die staat waarschijnlijk niet bij die audities.quote:
Vrienden voor het levenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
Wat zal ik gaan zingen?? Ik kan geen keuze maken..
Zeg, ik ga serieus mee doen he.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven
Of je doet Shakira![]()
Dat wil ik sowieso niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
Maar Beev, dan kun je ook geen IDO-mod worden.
.
Gut wat moet dat worden als jullie wél wat hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Precies,... vrijdag gaan we ff naar het strandAlthans... dat staat i.e.g. op de planning. Ze zou zondag ook met ons meegaan (maar toen kon ze niet), maandag zou ik met d'r meegaan (maar toen kon ik niet) en gister kon ze niet mee zwemmen
![]()
Druk druk druk ... carrieremensen he![]()
Wilde je je echt opgeven? Dan laat je je toch niet weerhouden door een stomme droom..?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Weet niet wat het was, maar ik ging heel erg af..
Terwijl ik me net echt (ja, ik meen het.) op wilde geven voor Idols.
.
Nu luister ik. Karma Hotel.
.
Oh ik lees nu pas dat je het nog gaat doen ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
Wilde je je echt opgeven? Dan laat je je toch niet weerhouden door een stomme droom..?
Niet posten? Why?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wil ik sowieso niet.
Posten mag ik dan ook niet he?!.
Als Idols-finalist (ja, ik zet hoog inquote:
Zijn daar diploma's voor?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:32 schreef Skaai het volgende:
Rukdiploma?
Wat suf... Maar finalist duurt nog wel even dus tot die tijd (quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Idols-finalist (ja, ik zet hoog in!) mag je niet de publiciteit in treden door middel van interviews enzo. Marlies (of Irma
) lurkte hier vorig jaar ook, maar mocht zich ook niet reggen.
.
Als ik me niet vergis mis je daar ook iets voor.quote:
Ja, dat vraag ik me dus ook al een tijd afquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gut wat moet dat worden als jullie wél wat hebbenMaar vertel zaterdag dan maar hoe het was enzo
![]()
[..]
Waarschijnlijk heb je nog tijd zat om dat te bedenkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook al een tijd af
Moet je eens proberenquote:
quote:http://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/Svensational_missbliss.jpg
quote:
Van mij mag je em gebruiken, weet alleen niet of Y. hem eraf haalt. Zou hem voor de zekerheid even oplsaanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Die link mag ik toch gewoon gebruiken? Of haalt Yeahinho hem eraf?
Oh jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef LeBeau het volgende:
Die link in je signature is een beetje out of date, Sven.
Donequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh jaIk zal 'm even aanpassen.
Die ruikt niet zó lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's je bovenlip.
Wat heeft hij dan gedaan dat z'n bovenlip naar vrouwlijke newbies ruikt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's je bovenlip.
Hahaha, euh, Bupa, vertel eens!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:22 schreef LeBeau het volgende:
Wat heeft hij dan gedaan dat z'n bovenlip naar vrouwlijke newbies ruikt?
Hoiquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik.....ik....ik ruik vrouwelijke newbies
*ruikt*quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*ruikt*
*snuffelt*
Bweh, jij bent niet nieuw!!
Is dit een hind?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is weer druk in #sho.
Ben jij dan écht een newbiequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef MissWave het volgende:
HUH?
Hint schrijf je met een t hoor, Butapih..
Alleen in de Bupa-winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar kan je een pakje MissBliss trouwens kopen ?![]()
Ruik je dat niet ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij dan écht een newbie![]()
OhOh
Je zou het bijna denken.
En je schrijft mijn naam ook verkeerd.
Nu weet ik het zekerJij bént een newbie.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat is zij stom zeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat is zij stom zeg.
Ja? Ik hoop dat jij van de Titanic flikkertquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
'My heart doesn't go on for you, Bjoepatieh!'
Ik heb haar een keer gezien bij Oprah (quote:
Ik kende die al.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laatste Celinedingetje. En echt. Klikken! Dit is hilarisch. Je lacht je dood..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laatste Celinedingetje. En echt. Klikken! Dit is hilarisch. Je lacht je dood..
Shit, ik had juist gehoopt dat jullie wel Frans kendenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan geen Frans, Tanja, wat staat daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |