Ja, je hebt mij verblijd met je komstquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee maar door
[..]
dacht ik dat ik iets raars gedaan had![]()
quote:
Minder benauwd dan in Nederland?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Maar het schijnt daar altijd anders warm te zijn.
Ja overal en continu warm zegmaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt, de luchtvochtigheid is daar veel hoger dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo gek op heel veel warmte en zon.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekker toch
Mag van mij zo blijven
Ik verbrandt nooitquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo gek op heel veel warmte en zon.
Zon des te minder, omdat ik best snel verbrand.
Heb me die 6 dagen verscholen in de schaduw, pas de laatste dag ben ik verbrand. Ik kon het mijn moeder niet aandoen om thuis te komen zonder kleurtje.
Nou ik wou gewoon ergens naartoe waar ik lekker kon relaxen en ontspannen, en waar ik nog nooit was geweest. De warmte was best te doen, en als ik me onder de bomen verschans overleef ik het ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik verbrandt nooiten je kan je toch gewoon goede zonnebrandcreme gebruiken
Als je niet zo gek op warmte en zon bent, dan vraag ik me af waarom je naar Turkije gaat
Greatquote:
Jij werkt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Great
Morgen tentamen, dan een paar uur niksen op school en dan werken
Sporadischquote:
Ah, die moet ik ook nog opsturen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sporadisch
Morgenavond lekker studenten bellen en ze lastigvallen waarom ze het inschrijfformulier nog niet hebben ingestuurdNog best leuk werk ook
![]()
Ja bellen is leuk! Ik bel ook op werkquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sporadisch
Morgenavond lekker studenten bellen en ze lastigvallen waarom ze het inschrijfformulier nog niet hebben ingestuurdNog best leuk werk ook
![]()
quote:
Rustig maarquote:
Ik zei toch niets??quote:
Van half twaalf tot half drie jaquote:Oh nee...voor jou is dat niet leuk
Tentamens enzo
Jij gaat toch niet naar Inholland? Dan bel ik je niet dusquote:
Welk inschrijfformulier??quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sporadisch
![]()
Het is echt zó simpel, een beetje zitten en bellenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja bellen is leuk! Ik bel ook op werk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |