Dát.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik heb sinds een paar weken nu een nieuw paar schoenen.
Nu zag ik net dat de zool aan de achterkant al een stukje het loslaten is (bij een schoen)
Ik kan er wel Bisonkit tussen smeren en weer dichtplakken of kan ik beter teruggaan naar de winkel en het probleem daar voorleggen (desnoods een nieuw paar eisen?)
Wat zouden jullie doen?
idd, gewoon terug naar de winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:08 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk ga je terug naar de winkel. Nogal logisch lijkt me.
Dat is minder, om welke winkel gaat het?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja dat ga ik dan zo maar eens doen, maar ik heb dus geen bon meer
Een bon is niet het enige aankoopbewijs. Bankafschrift is ook een bewijs.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja dat ga ik dan zo maar eens doen, maar ik heb dus geen bon meer
Niet als je contant hebt betaaltquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Een bon is niet het enige aankoopbewijs. Bankafschrift is ook een bewijs.
En anders moet je naar de algemene aankoopvoorwaarden vragen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Het gaat gewoon om een sportwinkel.
Verder heb ik idd daar gepind. Ik heb daar zelfs twee paar schoenen gekocht.
Goed ik ga zo ik mijn pauze maar eens naar die winkel.
Algemene voorwaarden zijn leuk, de wet is vaak nog leuker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En anders moet je naar de algemene aankoopvoorwaarden vragen.
Goede servicequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Burgelijk wetboek hè![]()
Maar goed als ik dus morgen de schoenen breng (aangezien ik ze dus nu aanheb) worden ze kostenloos gemaakt door hun schoenmaker. Werd ook gezegd dat ik dus geen bon nodig had.
Mjah, grote sportzaken hebben geen algemene voorwaarden die in strijd zijn met de de wet en dus nietig..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden zijn leuk, de wet is vaak nog leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |