abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:52:56 #26
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_28148008
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:48 schreef God_de_Vader het volgende:

[..]

ok sorry dat ik iets zei hoor... t is minder lastig dan dat jij het afschrijft zijn veel gasen die zo hun sportbumpers en dergelijke voor de auto maken maar goed... ieder zijn zin
in dat geval zou ik een mal trekken,scheelt veel schuur en plamuurwerk.
Maar zeg nou eerlijk het werken met polysterharsglasmat en mierzuur is nou niet echt iets wat je op de keukentafel doet.

Hoe is het trouwens met de terreinwagen?
Klaar?
Ik niet!
pi_28154619
Je kan denk ik beter niet aan de slag gaan met polyester voor een fietskarretje als je daar geen ervaring mee hebt, anders ben ik bang dat je weinig kilometers met het wagentje kan maken.

gewoon een houten bak maken, en ergens opzoek gaan naar een kant en klare as met luchtbanden eraan, bijvoorbeeld eentje die je onder die karretjes achter skelters ziet.

zoiets:

evt kan je hier natuurlijk mee beginnen als basis, en dan zelf een beetje aanpassen
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:45:25 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28154750
Wieltjes lageren is wel slim, zoveel moeite is dat nu ook weer niet.

Maar eigenlijk zou ik hem gewoon kant en klaar tweedehands kopen.
Vampire Romance O+
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:22:51 #29
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_28157124
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

in dat geval zou ik een mal trekken,scheelt veel schuur en plamuurwerk.
Maar zeg nou eerlijk het werken met polysterharsglasmat en mierzuur is nou niet echt iets wat je op de keukentafel doet.

Hoe is het trouwens met de terreinwagen?
Boa ik heb dat al in mijn gewone garage gedaan dat valt best wel mee hoor ... trouwens inderdaad een mal maken en dan gieten is ook een goede oplossing ... persoonlijk denk ik dat als je zo een ding zelf wil lassen en platen en zo zagen dat je even lang bezig bent. Dan heb je ook nog eens een echt vierkant hok... maar goed occassie kopen daar kan je niet tegen op he

De tereinwagen is klaar en staat in de garage van mijn mede zaakvoerder. We hebben er reclame op gezet en gebruiken hem vooral voor kleine uitstappen of reclame doeleinden Mensen kijken daar wel naar als ge zoiets op uw computerstand op een beurs hebt staan. Vorige week nog gebruikt met reclame voor Asus laptops die we nu verdelen. Veel mensen komen zien was wel grappig.

Mits de sami af is ... had ik behoefte aan een nieuw vrak en dat is een kever geworden uit 1975 die ook beetje werk heeft. Zal ook gebruikt worden voor reclame doeleinden. Mja ben ook mijn huis aan het verbouwen dus de kever komt even op 2de plaats wel tof bakske.
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_28163880
fietsbagagekarretje als ze nu bij de Hema hebben staan, en dan bench erop vastsjorren. Extra voordeel is dat de koppeling aan je as gaat, karretje volgt echt prachtig.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:33:31 #31
48233 Auticia
warriorette
pi_28168102
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef anneja het volgende:
fietsbagagekarretje als ze nu bij de Hema hebben staan, en dan bench erop vastsjorren. Extra voordeel is dat de koppeling aan je as gaat, karretje volgt echt prachtig.
Ik zal eens gaan kijken! Dank voor deze tip!
I bet you are flying inside.
pi_28172695
met hout !
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:29:55 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28174750
Als je hem zelf maakt zou ik aluminuim nemen. Dat is licht en toch sterk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Milf donderdag 23 juni 2005 @ 23:35:26 #34
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_28179152
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je hem zelf maakt zou ik aluminuim nemen. Dat is licht en toch sterk
uhm. Alu is misschien wel veel lichter dan staal. Alleen is staal tien keer sterker. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:11:10 #35
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_28187506
Aluminium is lang sterk genoeg hoor als je daarum vierkant profielen neemt kan je er toch al een behoorlijk stukje op laden hoor ... dat trouwens staal niet altijd sterker hoeft te zijn is al lang bewezen ... waarom denk je dat audi hun a8 in aluminium maken ? Verder moet je wel opletten aluminium kan ook corrosie krijgen dus wel vernissen of behandelen!!!
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')