quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Foo_niks het volgende:[..]
in dat geval zou ik een mal trekken,scheelt veel schuur en plamuurwerk.
Maar zeg nou eerlijk het werken met polysterharsglasmat en mierzuur is nou niet echt iets wat je op de keukentafel doet.
Hoe is het trouwens met de terreinwagen?
Boa ik heb dat al in mijn gewone garage gedaan dat valt best wel mee hoor ... trouwens inderdaad een mal maken en dan gieten is ook een goede oplossing ... persoonlijk denk ik dat als je zo een ding zelf wil lassen en platen en zo zagen dat je even lang bezig bent. Dan heb je ook nog eens een echt vierkant hok... maar goed occassie kopen daar kan je niet tegen op he
![]()
De tereinwagen is klaar en staat in de garage van mijn mede zaakvoerder. We hebben er reclame op gezet en gebruiken hem vooral voor kleine uitstappen of reclame doeleinden
![]()
Mensen kijken daar wel naar als ge zoiets op uw computerstand op een beurs hebt staan. Vorige week nog gebruikt met reclame voor Asus laptops die we nu verdelen. Veel mensen komen zien was wel grappig.
Mits de sami af is ... had ik behoefte aan een nieuw vrak en dat is een kever geworden uit 1975 die ook beetje werk heeft. Zal ook gebruikt worden voor reclame doeleinden. Mja ben ook mijn huis aan het verbouwen dus de kever komt even op 2de plaats
![]()
wel tof bakske.