Dat valt op zich wel mee. In WFL gaat het best vaak over seks-gerelateerde onderwerpen wat toch vaak een persoonlijk karakter krijgt. Wel is het denk ik zo dat R&P-onderwerpen vaak niet algemeen zijn : NIet iedereen heeft er ervaring mee en/of kan er over meepraten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Onderwerpen zijn hier ook snel persoonlijker dan in WFL, denk ik....
Op zich zou het ook niet erg zijn, het topic zakt dan vanzelf weg, tot het opeens weer een opleving krijgt. In het begin was dat ook zo in WFL, en was de slow chat meer voor onderwerpen die geen eigen topic waard waren. Soms werd er gewoon een paar weken niets gepost, om dan opeens weer op te leven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:30 schreef ioko het volgende:
Zullen we een topic volpraten over de slowchat ?
Ik denk dat het gewoon moet gaan lopen op een gegeven moment, gebeurd dat niet, dan kun je daar weinig aan doen
ja, dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
Denk dat de mogelijkheid om te kunnen slowchatten opweegt tegen het vooralsnog lage animo.
Ik denk niet dat we moeten zeggen 'dit wel en dat niet' (binnen het redelijke, uiteraard). Een probleemje dat volgens die user geen eigen topic waard is, past imho perfect hier...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef ioko het volgende:
Een soort inloopspreekuur
Maar of dat de bedoeling is?
Dat zou prima kunnen lijkt mij. Ikzelf beschouw SC eigenlijk meer onderwerp en vormvrij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef ioko het volgende:
Wat ik wel leuk vond, in het vorige topic, is dat er iemand een probleem kwam neerzetten (net niet groot genoeg voor een eigen topic) en dat daar dan advies wordt gegeven.
Een soort inloopspreekuur
Maar of dat de bedoeling is?
Het is ook altijd fijn om een topic dat verzand in slowchat tot de orde te kunnen roepen, en verwijzen naar de slowchat...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook geen enkel probleem met het sc topic in R&P.
En, wat Alicey zegt: zakt het weg dan zakt het weg en komt het wellicht wel weer naar boven als daar behoefte aan is.
Denk dat de mogelijkheid om te kunnen slowchatten opweegt tegen het vooralsnog lage animo.
Het houdt inderdaad troep uit andere topics weg.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is ook altijd fijn om een topic dat verzand in slowchat tot de orde te kunnen roepen, en verwijzen naar de slowchat...
Het hangt er een beetje van af. Het is natuurlijk ook wat er van slow chat verwacht wordt. In de WFL slow chat laat ik vaak ook een beetje los wat ik ga doen ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef fffan het volgende:
het probleem is..dat het heel snel: goeienmorgen? koffie? word. en dat er daarna niks meer intersants gezegt word..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef fffan het volgende:
het probleem is..
LOL Nouja, verkeerde woordkeuze was dat denk ik eerder.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar kunnen we alles eeeeven in perspectief bezien?
Nee Alicey, nou moeten we ook ecth op álle slakken zout gaan leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL Nouja, verkeerde woordkeuze was dat denk ik eerder.
Okay... het is echt en niet ecth!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef Moonah het volgende:
Nee Alicey, nou moeten we ook ecth op álle slakken zout gaan leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |