abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2246954
Mwah ikkuh wel, ben een vriendinnetje van Andries (en geen klein meisje)

Andries is gewoon een aardige gozer =]

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_2247035
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 21:03 schreef Trifle het volgende:
Mwah ikkuh wel, ben een vriendinnetje van Andries (en geen klein meisje)

Andries is gewoon een aardige gozer =]

Leuk voor je!!
Ik vind...(dat is wel bekend)
  dinsdag 20 november 2001 @ 23:02:08 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2248260
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 19:34 schreef itsme het volgende:
Meisjes denk ik wel. Vrouwen denk ik niet.
Nee dus :)Ik niet
Wat is Kelly dan? Een meisje?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2248286
+je voor Andries, hij geeft bij Diane en Danielle aan, dat als Leo donderdag mag blijven, dat er toch eens even met het hele team gepraat moet worden omdat de strijd tussen Leo en Diane vaak te hard en te gemeen gestreden wordt.
  woensdag 21 november 2001 @ 00:31:12 #230
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2249064
Minpuntje voor Andries: BB zegt op de officiële site 'Dubbelrol voor Andries in Diane-kwestie' en
'die blijkt een dubbelrol te spelen en iedereen te vriend te willen houden'. http://www.big-brother.nl/content/news/NewsItem_985.php

En ik maar denken dat BB de hand boven Andries' hoofd hield...

pi_2249140
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:31 schreef Jammie het volgende:
Minpuntje voor Andries: BB zegt op de officiële site 'Dubbelrol voor Andries in Diane-kwestie' en
'die blijkt een dubbelrol te spelen en iedereen te vriend te willen houden'. http://www.big-brother.nl/content/news/NewsItem_985.php
Dat was al vanaf dag 1!!
pi_2249193
Zow, de hielelikker heeft het er maar druk mee.
pi_2249215
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:44 schreef fokje het volgende:
Zow, de hielelikker heeft het er maar druk mee.
Ja, joh niet normaal!!
  woensdag 21 november 2001 @ 00:54:37 #234
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2249309
Andries weet precies wat-ie doet
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_2249347
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:54 schreef sooty het volgende:
Op een wel heel doorzichtige manier!!
Je prikt er zo doorheen!!
  woensdag 21 november 2001 @ 00:59:05 #236
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2249362
-netje voor Andries, hij geeft bij Diane en Danielle aan, dat als Leo donderdag mag blijven, dat er toch eens even met het hele team gepraat moet worden omdat de strijd tussen Leo en Diane vaak te hard en te gemeen gestreden wordt.

Waarom kan ie 't niet nu zeggen dat diane een kinderachtig kutwijf is, ik vind 't opzich wel een grappig strategie om genomineerd te worden maar 't slaat helemaal nergens op en leo is weer de lul natuurlijk.

Ze denkt dat ze 't nu slim doet omdat ze straks inderdaad genomineerd zal worden maar daarna zal 't wel inslaan, probleempje voor ons labiele roodharige mormel is dat de laatste indruk wel zal blijven hangen bij de kijker en dat ze daardoor als het wicht van bb het huis uit zal gaan. Daarnaast heeft ze zich niet echt populair gemaakt bij de rest van de bewoners en blijft ze na bb weer lekker in d'r eentje achter. 'The story of her life' denk ik dan.

maargoed dit gaat over andries, niet over diane

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
  woensdag 21 november 2001 @ 01:00:58 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2249377
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:54 schreef sooty het volgende:
Zo is het... Net zoals mensen in het werkelijke leven toch vaak voor de lieve vrede gaan, doet hij dat ook. Is niets vreemds aan. Komt nog bij dat het ook nog eens een spel blijft en een ieder met een drang om spelletjes te winnen zal toch met een bepaalde strategie aan een programma als BB beginnen... daar ontkom je niet aan.
En laten we eerlijk wezen... Bianca uit BB2 was vele malen erger dan bv Andries ooit zou kunnen zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 november 2001 @ 08:35:02 #238
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2250132
Ik vind dit opzich nog geen nadelig stuk voor Andries. Hij onderkent het gedrag van Diane.
ED en Leo vechten voor hun hachje. Ze weten natuurlijk dat ze geen kans maken bij die drie. Andries zal misschien nog wel eens proberen om Diane te beïnvloeden om zich wat soepeler op te stellen.
Volgens mij is dit ook niks nieuws wat hij hier meld. Hij heeft al eerder aangegeven dat het een moeilijke meid is.

Overigens vind ik het meer de taak van een captain om dit soort zaken op te lossen.

pi_2250208
quote:
Op woensdag 21 november 2001 08:35 schreef marky het volgende:
Ik vind dit opzich nog geen nadelig stuk voor Andries.
quote:
Dubbelrol voor Andries in Diane-kwestie
Leo en Ed spuwen hun gal over Diane tegen Andries. Die blijkt een dubbelrol te spelen en iedereen te vriend te willen houden.
Ik kan de "kop" van het verhaal over Andries niet als positief uitleggen...
  woensdag 21 november 2001 @ 08:58:41 #240
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2250222
quote:
Op woensdag 21 november 2001 08:54 schreef femalehunter het volgende:

[..]

[..]

Ik kan de "kop" van het verhaal over Andries niet als positief uitleggen...

Nee maar als je het verhaal leest valt het toch mee.
  woensdag 21 november 2001 @ 10:28:08 #241
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2250678
Ik wil mijn mening graag even kort samenvatten: Fryslân Boppe!

[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 21-11-2001 15:08]

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2253155
quote:
Op woensdag 21 november 2001 10:28 schreef Rica het volgende:
Ik wil mijn mening graag even kort samenvatten:

[afbeelding]

Ghehehee, hij is weer geweldig Rica, zet je 'm ook nog effe bij de fake pics?
  woensdag 21 november 2001 @ 15:07:42 #243
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2253221
Dacht wel dat jij die leuk zou vinden Bep

Ik zal hem hier maar weghalen (?) en op de goeie plek neerzetten. 'kWas eventjes Andriesfannetjes pesten

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2256065
quote:
Op woensdag 21 november 2001 15:07 schreef Rica het volgende:
Dacht wel dat jij die leuk zou vinden Bep

Ik zal hem hier maar weghalen (?) en op de goeie plek neerzetten. 'kWas eventjes Andriesfannetjes pesten

Veel zijn het er niet!!
En die het zijn hebben een roze bril op!!
pi_2267755
quote:
Andries furieus na nominatie Diane

Het Arme team bepaalt dat Diane genomineerd gaat staan. Andries reageert zo woest dat het glas in de serredeur ervan uit de sponningen springt.

Nienke Hoek 23-11-2001 01:59

Arm/Rijk - Sandy wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Diane en Leo zijn even vaak genomineerd en dus moet Sandy nu een keus maken. Dit is het moeilijkste wat ik tot nu toe heb moeten doen , zucht de Captain. Ze krijgt van Big Brother twintig seconden de tijd om met haar team te overleggen. Sandy rent de Dagboekkamer uit.
Gelukkig heeft ze dit probleem al met haar team besproken. Gert-Jan en Kelly willen niet nog een keer Leo laten nomineren. Dat gunnen ze hem niet. Pascal wil graag tegenover Leo genomineerd staan. Nu Leo Coos heeft weten weg te spelen, wil Pascal dit keer een poging wagen.

Als Sandy haar team bijeen roept in de slaapkamer en meedeelt dat ze maar twintig seconden de tijd krijgen om te beslissen, roepen Kelly en Gert-Jan gelijk de naam van Diane. Pascal zegt nu dat het hem niks uitmaakt. Hijgend deelt Sandy vervolgens aan Big Brother in de Dagboekkamer mee dat Diane bij deze officieel genomineerd staat.

Woest
Als dit vervolgens door Big Brother ook aan de rest van de Bewoners wordt meegedeeld, reageert Andries furieus. Hij pakt zijn jas, grijpt een biertje uit de koelkast en loopt woest naar buiten. Hij slaat zo wild met de deur van de serre dat het glas uit de sponningen slaat. Ook zit er een barst in het glas.

Vloekend en tierend zit hij in de tuin. Zijn gezicht spreekt boekdelen. Diane komt naar buiten om met hem te praten, maar ook haar bekt hij af. Later, als Diane een nieuwe poging waagt, trekt hij bij. Huilend slaat Diane haar armen om hem heen. Ik heb een grote fout gemaakt , jammert ze, ik wilde Leo sparen, maar dat had ik niet moeten doen. Daar is Andries het helemaal mee eens. Ik ben de hele week bezig geweest om jou hier te houden. Zelfs mijn nominatie draaide om jou.

Andries kan het maar niet geloven dat Diane zo stom is geweest. Wij gaan jou morgen gewoon Captain maken , oppert Andries. Jij gaat gewoon niet weg. Maar Diane ziet het somber in. Ik moet maar seks hebben deze week , denkt Diane. Dan moet je nog wel een partner zoeken , antwoordt Andries. Misschien wil Leo wel.

Vooralsnog bedenkt Diane echter een ander plannetje om in Huis te kunnen blijven. Met etenswaren schrijft zij op de eettafel: 'Diane wil blijven'. Wilde zij begin deze week iedereen in haar team nog zo het leven zuur maken dat ze haar zouden nomineren, nu is haar campagne op het tegenovergestelde doel gericht. bron: de BB site

pi_2267826
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 23:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat is Kelly dan? Een meisje?

wat denk jij?
Qua gedrag een klein kind
  Moderator vrijdag 23 november 2001 @ 09:57:12 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2267831
Andries was alleen maar zo kwaad omdat hij zijn traject naar de laatste zes in gevaar zag komen. Dat is het enige waar hij echt mee bezig is. En dat is ook de voornaamste reden dat hij de afgelopen tijd zo graag wou dat Diane bleef. Niet omdat hij niet zonder haar kan, maar omdat hij niet zonder haar stem kan. En dan bedoel ik niet dat vibrerende gejank van 'r.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2267854
Jaja daar kwam andries even uit de kast.
Hij heeft gedacht op zijn sloffen bij de laatste 6 te komen samen met zijn 2 leden van het kleuterklasje.
Blijkt Diane niet op Leo gestemd te hebben. Nu maakt ze kans om er uit te moeten en Andries zijn kansen kleiner.
o dat vind hij niet leuk.
Alleen hier al om mag Diane van mij gaan.
Dan is het tenminste weer een stuk spannender wie bij de laatste gaan komen.
heerlijk dit
pi_2267897
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 09:57 schreef Gert het volgende:
Andries was alleen maar zo kwaad omdat hij zijn traject naar de laatste zes in gevaar zag komen. Dat is het enige waar hij echt mee bezig is. En dat is ook de voornaamste reden dat hij de afgelopen tijd zo graag wou dat Diane bleef. Niet omdat hij niet zonder haar kan, maar omdat hij niet zonder haar stem kan. En dan bedoel ik niet dat vibrerende gejank van 'r.
Ja gert ik was blijkbaar weer eens naief maar vermoed dat je toch gelijk hebt.
Zijn uitval van gisteren gaf me te denken
pi_2267950
He itsme, niets veranderlijker dan de mens he? Op 18 november poste ik al mijn mening over Andries, toen vond je mijn post te vergezocht, ik ben blij dat jij hem nu ook door hebt.

Voor de duidelijkheid, hier nog even mijn post:

quote:
Wat was Andries weer berekenend en doortrapt bezig in zijn aktie "help diana de winter door".
De enige reden dat hij zo op Diana heeft in staan praten is deze:

Diana is voor Andries "een zekerheidje", qua niet nomineren. Zolang Daan en Diana nog in het huis zijn, wordt Andries niet door zijn team genomineerd en haalt hij dus zeker de laatste 6.

En jouw reaktie:
quote:
Tjezus. Ik ben een anti Andries mens. Maar jij gaat wel heel ver.Vond ik het gedrag van Andries toen hij met het drietal mee roddelde (helaas werd daar vrijwel niets van uitgezonden) zijn gedrag van gisteren vond ik dus wel leuk. Het is zelfs niet in mijn hoofd opgekomen dat hij daarom Diane niet weg wilt laten gaan.
en dat zegt wat.
Maar ik zie dat je nu ook door hebt waar Andries mee bezig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')