Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:58 schreef Jojogirl het volgende:
Weet trouwens iemand of ze hem ook bij de Mediamarkt hebben
en wat ie daar kost?
Ik houd van mij draadloze muis (met scrollwheelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:34 schreef Geqxon het volgende:
OSX en logisch
Jonge, poep op met je Mac-shit. Ze hebben standaard niets een een scroll-wheel
* Geqxon knuffelt zijn muis met 10 knoppen
Toch niet bij PC Megastore besteld? Ik had daar een H340 besteld, was niet op voorraad kreeg ik de volgende dag te horen, maar hij zou binnen 9 werkdagen komen. Inmiddels zijn we 3 weken verder en nog niks gehoord, dus heb ze gemaild. Nu blijkt dat er "intern iets misgegaan is" en dat mijn iRiver een onbekende levertijd heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Pff, mijn bestelling is op mysterieuze wijze geannuleerd. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het uitgezocht is.
je hoeft de software niet te draaien, doe ik ook niet met me cordless logitech toetsenboard und mx1000quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik houd van mij draadloze muis (met scrollwheel) die bij de eerste keer opstarten al werkte zonder drivers te installeren met een kut popup onderaan, en dat het eventueel sneller kan werken op een snelleren USB poort.
Dat is lekker logisch wil je zeggen
Ik ben mn H320 besteld bij mmport. Valt wel aan te radenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Toch niet bij PC Megastore besteld? ...
Zeg maar waar, meer dan 15 winkels gebeld maar niemand heeft hem. Wel de 512 of 256 versie maar de 1G is voor zover ik, en de verkopers weten, (voorlopig) niet te leveren.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:07 schreef Sjonnjoop het volgende:
die 999 is in NL gewoon te krijgen hooriig te bestellen door iedereen die iriver verkoopt
yep, juist super super simpel, juiste firmware halen en dan een progje genaamd iriverter (zet video in het juiste formaat) downloaden en klaarquote:Op maandag 18 juli 2005 17:31 schreef Mr.G het volgende:
Ik dacht dat ik met mn H320 ook filmpjes kon afspelen, hoe fix ik dat?
wat voor bestand heb je gepakt? heb ooit een avi divx gedaan en dat werkte perfect.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef Zapper het volgende:
Hmm ik heb 1.28 maar video doet het niet
"not support, skipping"
Net even topgear gekeken, super mooi beeld.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
yep, juist super super simpel, juiste firmware halen en dan een progje genaamd iriverter (zet video in het juiste formaat) downloaden en klaar
http://www.misticriver.net
http://iriverter.sourceforge.net/
Alstuquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Net even topgear gekeken, super mooi beeld.
Bedankt!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |