Ja jij zo van : hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Troeta het volgende:
kijk ff op de kassa-site, ik kreeg ook zo'n bericht.
Het was 80 cent per minuut en dat duurde dus 7 minuten haha
alle secret nummers laat ik tegenwoordig overgaan..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Fokkedop het volgende:
Een paar dagen geleden kreeg ik een telefoontje...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef Fokkedop het volgende:
het nummer is 0909 0234
heb op andere fora ook gelezen dat ze gebeld zijn en een vakantie hebben gewonnen.
niemand heeft gebeld, eentje wel. en die moest een hoop betalen geloof ik
inderdaad. goed dat ik deze dingen nu weet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Tique het volgende:
Oplichting heet zoiets..
wat ik al zeiquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef Fokkedop het volgende:
het nummer is 0909 0234
heb op andere fora ook gelezen dat ze gebeld zijn en een vakantie hebben gewonnen.
niemand heeft gebeld, eentje wel. en die moest een hoop betalen geloof ik
En dan hebben we links het drielandenpuntquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:56 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel gebeld,en het koste me niks.
Ik heb echt een reism gewonnen!![]()
Daar valt vast wat tegen te doen door KPN. Die hebben ook technologie genoeg om stappen te ondernemen. Daar loopt genoeg deskundig personeel rond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:07 schreef thaleia het volgende:
Ze belden mij ook ja, ik had een computerstem op mijn antwoordapparaat die vertelde dat ik een vakantie had gewonnen en dat ik moest bellen. Niet gedaan natuurlijk. Ik hoop dat deze methode niet wijdverbreid gaat worden....(een telemarketeer moet je nog betalen, maar als je gewoon een computer random nummers laat bellen....dat kost je als bedrijf bijna niks en je kunt zo heel veel mensen lastig vallen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |