leuke club is datquote:Op maandag 27 juni 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
Loovens naar het Schotse Falkirk op huurbasis
Daar past z'n naam wel goed bij, hoewel ie dan eigenlijk 1 'n' moet laten weghalenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
Loovens naar het Schotse Falkirk op huurbasis
Ik hoop dat dit heel erg grote onzin isquote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Paperclipjes het volgende:
'Pienaar dichtbij transfer naar PSV'
--------------------------------------------------------------------------------
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.
Hierdoor is hij over een jaar transfervrij. De 23-jarige middenvelder weigerde bij te tekenen nadat bleek dat Ajax niet bereid was aan zijn salariseisen tegemoet te komen. PSV lonkt al enige tijd naar Pienaar, die ook in verband is gebracht met Arsenal en Benfica.
voetbalplaneet.nl
quote:* Chelsea heeft een oogje laten vallen
op Fernando Torres. Chelsea hoopt de
jonge spits te kunnen losweken bij At-
letico Madrid. Maar de Spaanse club is
categoriek: "Hij is niet te koop",
luidt het. "Als ze Torres willen, moe-
ten ze hem maar overtuigen en de op-
stapclausule van 90 miljoen euro beta-
len." Torres ligt nog onder contract
tot 2008. Chelsea wil eventueel nu al
een optie nemen op de Spaanse inter-
national.
* Chelsea deed het voorstel over Torres
tijdens een bijeenkomst van de twee
clubs. Ze onderhandelden over de trans-
fer van de Serviër Mateja Kezman. Chel-
sea had gehoopt hem te gebruiken als
pasmunt voor Fernando Torres.
Al dat geld werkt alleen maar averechtsquote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Chelsea moet zelf maar eens zelf naar een topspits in spe zoeken, dat kopen is gewoon te makkelijk. De topclubs werken in ieder geval niet mee.
Niet zo gek veel eigenlijk, en al helemaal niet zo veel TOPspitsenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
Al dat geld werkt alleen maar averechts
Hoeveel spitsen hebben zei eigelijk al?
Ze willen iemand die er nú staat, niet volgend jaar of het jaar erna, de honger om prijzen is zo gigantisch dat kosten noch moeite gespaard worden en alleen de absolute toppers in beeld zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Chelsea moet zelf maar eens zelf naar een topspits in spe zoeken, dat kopen is gewoon te makkelijk. De topclubs werken in ieder geval niet mee.
Je kan zien dat je de Bundesliga niet volgt....quote:Op maandag 27 juni 2005 01:43 schreef cultheld het volgende:
In dat geval begrijp ik Wenger wel. Hleb is idd een aanvallend ingestelde middenvelder, maar boven alles is hij dé spelmaker. En die spelen volgens mij op 10.
Volgens jou is Hleb geen spelmaker? Misschien wel de meest creatieve man van Stuttgart.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je kan zien dat je de Bundesliga niet volgt....
Het lijkt me beter dat Figo zijn carriere beëindigd...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Figo rond met VfB Stuttgart, aldus A Bola. Verder nog nergens bevestigd, dus nog even een gerucht.
Helveg naar Gladbach
Baldé naar Schalke
Santa Cruz naar Hertha, Podolski dan naar Bayern
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Figo zijn carriere beëindigd...
Lekker nog een seizoen in Qatar voetballen, en dan enkeltje golfbaanquote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Figo zijn carriere beëindigd...
En daarom vroeg ik me af waarom Robinho dan nog zou moeten komen. Het lijkt me sterk dat spelmaker Hleb (een uitstekende 10) op de bank gaat zitten. Tenzij Arsenal Reyes en Pires van de hand doet natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hij was de beoogde spelmaker, maar speelde meer op de vleugels, omdat VfB dan beter in balans was. Dus kan hij daar prima spelen, zoals DG zei.
Arsenal kan Robinho waarschijnlijk niet eens betalen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarom vroeg ik me af waarom Robinho dan nog zou moeten komen. Het lijkt me sterk dat spelmaker Hleb (een uitstekende 10) op de bank gaat zitten. Tenzij Arsenal Reyes en Pires van de hand doet natuurlijk.
Multifunctionele speler.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarom vroeg ik me af waarom Robinho dan nog zou moeten komen. Het lijkt me sterk dat spelmaker Hleb (een uitstekende 10) op de bank gaat zitten. Tenzij Arsenal Reyes en Pires van de hand doet natuurlijk.
Okquote:
Hoeveel betaalde Arsenal voor Reyes en hoeveel gaat Real betalen voor Robinho (zoals t er nu naar uitziet)?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Arsenal kan Robinho waarschijnlijk niet eens betalen.
Als ie haalbaar is voor een Engelse club dan wordt het Chelsea.
kzou het niet weten, Real betaald naar het schijnt ongeveer 20 miljoen voor Robinho.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoeveel betaalde Arsenal voor Reyes en hoeveel gaat Real betalen voor Robinho (zoals t er nu naar uitziet)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |