abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28261325
Bij Arsenal wordt het nooit meer wat voor Jeremie, hij heeft mede door zijn zware blessure z'n belofte niet in kunnen lossen. Celtic is een mooie club om je terug te knokken.
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 01:02:31 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261349
Sunday, June 26, 2005
Arsenal and Real Madrid: the price is 30 million
World famous club team Santos, the great Pele’s first team, has steeply increased the price tag for its newest starlet Robinho.

Robinho has been a sensation this month at the Confederations Cup in Germany. Much to Madrid’s chagrin, Robinho’s price has increased in response.

Smartly, Santos have waited for the competition and have now said that the 15 million euro offer tabled by Madrid was not enough. Robinho looks to have cemented his place in the international side.

I think Robinho is worth more (maybe 25m) . You're getting a player which plays on the most successful international team ever, Brazil. Those are intangibles AC Milan get with Kaka and Inter with Adriano. Robinho will replace Ronaldo with Brazil.

So now I hear Robinho has been linked with Arsenal.

Manager Arsene Wenger indicated a big signing is on the horizon and Robinho’s agent Juan Figer claims that Arsenal have made a substantially better offer than Madrid for the player. We’ll see if this is true. I would not be surprised if it is, considering Arsenal could then sell Reyes to Madrid afterwards.

Robinho is every bit the real thing. He looks like a 9 year old kid on the pitch until he is past you.

In the Cup matches, his quickness and vision opened up lots of space for the attacking formation Brazil wants to play. Arsenal like to play an open style, and Robinho is smooth as silk. He drifts beautifully to the wings and can create with both feet, Brazil coach Carlos Alberto Parreira is gushing praise.

No question a step up from Reyes. Robinho is worth Rooney-like money as he is the same caliber of player. If the Gunners want him, they will have to pay market value.
posted by Football Commentator at 6/26/2005 08:43:00 PM
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 27 juni 2005 @ 01:12:39 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261525
WRIGHT´S EURO VISION FOR SHAUN

Ian Wright has claimed Shaun Wright-Phillips´ career would benefit from Champions League exposure - but the Arsenal legend insisted his stepson is not seeking a move away from Manchester City.

Blues officials have reacted tersely to speculation Chelsea are about to launch an £18million swoop for their star man, insisting there has been no bid and they were not encouraging one.

"I know Shaun is happy at Manchester City," Wright told Sky Sports News. "But you want to be playing Champions League football as soon as you can. As soon as he gets to that level, his game will move up to another level too because I have one million percent confidence in his ability."

© Copyright Press Association Ltd 2005, All Rights Reserved.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28261555
Laat Robinho alsjeblieft niet naar die Gunners vertrekken Laat hem dan maar naar Real Madrid vertrekken, maar niet naar dat gespuis in Londen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:15:20 #155
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261573
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
Laat Robinho alsjeblieft niet naar die Gunners vertrekken Laat hem dan maar naar Real Madrid vertrekken, maar niet naar dat gespuis in Londen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28261595
Ik zou hem graag bij Arsenal zien, maar die prijs is veel te hoog.
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 01:17:25 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261605
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou hem graag bij Arsenal zien, maar die prijs is veel te hoog.
Er is geld en zeker als Vieira en/of Reyes ook verkocht wordt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28261698
Liever Robinho naar Arsenal dan naar dat gespuis in Madrid
pi_28261801
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:23 schreef Radegast het volgende:
Liever Robinho naar Arsenal dan naar dat gespuis in Madrid
Robinho is gewoon niet geschikt voor de Premiership. Hij moet schitteren in de Priméra Division en niet naar de klote worden geschopt door 2 dommekrachten van Everton of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:31:50 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261817
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Robinho is gewoon niet geschikt voor de Premiership. Hij moet schitteren in de Priméra Division en niet naar de klote worden geschopt door 2 dommekrachten van Everton of zo.
Mwah,ik geloof niet dat er in Spanje minder hard geschopt wordt dan in Engeland,tis eerder andersom denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28261864
Types als Robinho en Robben zullen in alle topcompetities hard aangepakt worden, dus dat maakt weinig verschil vind ik.

En zo lomp zijn ze in Engeland niet meer, daar voetballen toch bijna alleen maar buitenlanders.

Bovendien, Giggs is toch ook nog steeds heel?
pi_28261886
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mwah,ik geloof niet dat er in Spanje minder hard geschopt wordt dan in Engeland,tis eerder andersom denk ik.
Waarom heeft Arsenal die Hleb eigenlijk gehaald als Wenger Robinho wil hebben?
  maandag 27 juni 2005 @ 01:35:19 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261890
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:

Bovendien, Giggs is toch ook nog steeds heel?
Om over Ronaldowijf nog maar te zwijgen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 27 juni 2005 @ 01:36:51 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261912
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom heeft Arsenal die Hleb eigenlijk gehaald als Wenger Robinho wil hebben?
Hleb is nog steeds niet van Arsenal en volgens mij zijn die 2 toch echt verschillende soorten spelers.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28261925
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hleb is nog steeds niet van Arsenal en volgens mij zijn die 2 toch echt verschillende soorten spelers.
Robinho is een spits, maar ook een 10 en vleugelspeler. Hleb is toch een echte 10 ? En volgens mij heeft Arsenal al voldoende wingers en spitsen.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:41:48 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28261974
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Robinho is een spits, maar ook een 10 en vleugelspeler. Hleb is toch een echte 10 ? En volgens mij heeft Arsenal al voldoende wingers en spitsen.
Volgens mij is Hleb,ken hem alleen uit de berichten,meer een aanvallend ingestelde middenvelder.

Zo breed heb je het dadelijk misschien niet meer als Pires en Ljungberg vertrekken,die kans zit er nog steeds in en wie weet wat er met van Persie gaat gebeuren.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28261993
In dat geval begrijp ik Wenger wel. Hleb is idd een aanvallend ingestelde middenvelder, maar boven alles is hij dé spelmaker. En die spelen volgens mij op 10.
pi_28263677
Hleb kan ook goed rechts op het middenveld uit de voeten en is een stuk betaalbaarder dan Wright-Phillips. Lijkt mij dus een logische koop en complementair aan Robinho.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_28266276
Hleb is aanvallend ingestelde middenvelder ja. Ik denk niet dat hij graag aan de zijkant speelt omdat hij altijd de ruimte nodig heeft o.a zijn fantastische dribbels. De kritiek die er op Hleb is is dat hij weinig scoort, dat moet hij bij Arsenal dan maar leren.
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 11:08:37 #170
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_28266416
'Pienaar dichtbij transfer naar PSV'

--------------------------------------------------------------------------------
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.

Hierdoor is hij over een jaar transfervrij. De 23-jarige middenvelder weigerde bij te tekenen nadat bleek dat Ajax niet bereid was aan zijn salariseisen tegemoet te komen. PSV lonkt al enige tijd naar Pienaar, die ook in verband is gebracht met Arsenal en Benfica.

voetbalplaneet.nl
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 27 juni 2005 @ 11:09:25 #171
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28266437
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Paperclipjes het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.

Hierdoor is hij over een jaar transfervrij. De 23-jarige middenvelder weigerde bij te tekenen nadat bleek dat Ajax niet bereid was aan zijn salariseisen tegemoet te komen. PSV lonkt al enige tijd naar Pienaar, die ook in verband is gebracht met Arsenal en Benfica.

voetbalplaneet.nl
pi_28266549
Yuri Rose naar Maritimo Funchal (bijna rond inmiddels dus)
Bogdan Lobont naar Palermo
Cecinho (Sao Paulo) naar Betis
Leo (Santos) naar Lyon of Nice
Branko Boskovic van PSG naar Anderlecht of Espanyol
Bernardo Corradi naar Lazio Roma

[ Bericht 5% gewijzigd door -Vaduz- op 27-06-2005 11:28:11 ]
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 11:55:03 #173
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28267776
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Paperclipjes het volgende:

voetbalplaneet.nl
Ik geloof er niks van, het zou ook een slechte aankoop zijn. Net als vd Vaart staat Pienaar al 2 jaar stil en laat hij helemaal niks meer zien. Het is een speler van jan middelmaat geworden en daarom mag hij denk ik ook transfervrij weg van ajax.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28268037
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Yuri Rose naar Maritimo Funchal (bijna rond inmiddels dus)
Branko Boskovic van PSG naar Anderlecht of Espanyol
Rose dus niet naar Almelo? Jammer voor Heracles
Boskovic, mijn held en alleskunner uit CM '01-'02
  maandag 27 juni 2005 @ 12:10:46 #175
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_28268205
Loovens naar het Schotse Falkirk op huurbasis
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: