quote:Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
Laat Robinho alsjeblieft niet naar die Gunners vertrekkenLaat hem dan maar naar Real Madrid vertrekken, maar niet naar dat gespuis in Londen.
Er is geld en zeker als Vieira en/of Reyes ook verkocht wordtquote:Op maandag 27 juni 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou hem graag bij Arsenal zien, maar die prijs is veel te hoog.
Robinho is gewoon niet geschikt voor de Premiership. Hij moet schitteren in de Priméra Division en niet naar de klote worden geschopt door 2 dommekrachten van Everton of zo.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:23 schreef Radegast het volgende:
Liever Robinho naar Arsenal dan naar dat gespuis in Madrid![]()
Mwah,ik geloof niet dat er in Spanje minder hard geschopt wordt dan in Engeland,tis eerder andersom denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robinho is gewoon niet geschikt voor de Premiership. Hij moet schitteren in de Priméra Division en niet naar de klote worden geschopt door 2 dommekrachten van Everton of zo.
Waarom heeft Arsenal die Hleb eigenlijk gehaald als Wenger Robinho wil hebben?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,ik geloof niet dat er in Spanje minder hard geschopt wordt dan in Engeland,tis eerder andersom denk ik.
Om over Ronaldowijf nog maar te zwijgenquote:Op maandag 27 juni 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:
Bovendien, Giggs is toch ook nog steeds heel?
Hleb is nog steeds niet van Arsenal en volgens mij zijn die 2 toch echt verschillende soorten spelers.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom heeft Arsenal die Hleb eigenlijk gehaald als Wenger Robinho wil hebben?
Robinho is een spits, maar ook een 10 en vleugelspeler. Hleb is toch een echte 10 ? En volgens mij heeft Arsenal al voldoende wingers en spitsen.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hleb is nog steeds niet van Arsenal en volgens mij zijn die 2 toch echt verschillende soorten spelers.
Volgens mij is Hleb,ken hem alleen uit de berichten,meer een aanvallend ingestelde middenvelder.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robinho is een spits, maar ook een 10 en vleugelspeler. Hleb is toch een echte 10 ? En volgens mij heeft Arsenal al voldoende wingers en spitsen.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Paperclipjes het volgende:
'Pienaar dichtbij transfer naar PSV'
--------------------------------------------------------------------------------
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.
Hierdoor is hij over een jaar transfervrij. De 23-jarige middenvelder weigerde bij te tekenen nadat bleek dat Ajax niet bereid was aan zijn salariseisen tegemoet te komen. PSV lonkt al enige tijd naar Pienaar, die ook in verband is gebracht met Arsenal en Benfica.
voetbalplaneet.nl
Ik geloof er niks van, het zou ook een slechte aankoop zijn. Net als vd Vaart staat Pienaar al 2 jaar stil en laat hij helemaal niks meer zien. Het is een speler van jan middelmaat geworden en daarom mag hij denk ik ook transfervrij weg van ajax.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Paperclipjes het volgende:
'Pienaar dichtbij transfer naar PSV'
--------------------------------------------------------------------------------
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.
voetbalplaneet.nl
Rose dus niet naar Almelo? Jammer voor Heraclesquote:Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Yuri Rose naar Maritimo Funchal (bijna rond inmiddels dus)
Branko Boskovic van PSG naar Anderlecht of Espanyol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |