Roken is zó handigquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja vanaf 2 kanten nog wel.....
en dan seinen we met rooksignalen onze bevindingen [lees: cijfer!!] door![]()
De sieradenbuurt, Chokerstraat.quote:
Je weet wel hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
naam topics geen idee hoe dat voelt![]()
Hint hint![]()
![]()
Dat weet ik. Maar het is die verdomde angst altijd weer. En ben 21 en nog bang voor de tandarts. Best zieligquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef BVO het volgende:
Goedemorgen..
Gewoon naar die tandarts gaan.. De behandeling doet waarschijnlijk minder pijn dan de pijn die je nu hebt. Zeker als je verdoofd bent.
.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef bar_rel het volgende:
Kan het zijn als je saai werk doet dat je dan moe wordt?
Ik doe de hele tijd eentonig en saai werk en ben altijd moee!!
Is dat logisch( op me stage dan he
)
Hey truowens![]()
Ik was tijdens m'n stage ook vaak moe, en daar deed ik eerlijk gezegd niet echt veel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef bar_rel het volgende:
Kan het zijn als je saai werk doet dat je dan moe wordt?
Ik doe de hele tijd eentonig en saai werk en ben altijd moee!!
Is dat logisch( op me stage dan he
)
Hey truowens![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef Skaai het volgende:
De vlekkenschaar LeBeau!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was tijdens m'n stage ook vaak moe, en daar deed ik eerlijk gezegd niet echt veel.
Dat klinkt wel heel erg saai.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik doe juist veel, maar zoooooo saai!! en we praten amper hier soms is het 3 uur achter elkaar stil
Dat zou bij mij nooit kunnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef bar_rel het volgende:
en we praten amper hier soms is het 3 uur achter elkaar stil
Wat doe je als het zo lang stil is dan, zachtjes tegen jezelf praten?quote:
word een makkie voor 'mquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:12 schreef niksan het volgende:
Nog 45 minuten duimen voor Bupa
Hij is bezig met zijn herexamen![]()
*duimt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |