Elgigante, wat doe je ! Je bent de meest respectabele user op Fok! en nu verval je in semi-grappig getrollquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Behalve neef zijn ze ook vaak oom, vader, broer he en zwager natuurlijk.
Die stambomen zijn hilarisch.
Net als jij af en toe wat reflectie/humor tonen is niet verkeerd....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elgigante, wat doe je ! Je bent de meest respectabele user op Fok! en nu verval je in semi-grappig getroll²
Blijkbaar willen een hoop mensen behoorlijk wat kwijt over hem, zijn vrouw of de zaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:17 schreef CANARIS het volgende:
Heeft eigenlijk al iemand gezegd, dat het van de pot gerukt is dat over deze hoog gevallen prolo al
4 verdomde topics vol zijn geschreven ?
Who gives the slightes hint of a Ratsarse
Aah, je weet wel, humor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij het je afvraagt dat deze vraag de moeite waard is om te vragen²
Dat zou natuurlijk kunnen. Fans doen nu eenmaal soms rare dingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Als je ervan overtuigd bent dat de verdachte onschuldig is dan vind ik dat juist heel begrijpelijk. Nu zeg ik niet dat ik ervan overtuigd ben dat Van Persie onschuldig is (ik denk het wel, maar weet het niet zeker), maar de demonstranten waren dat wellicht wel.
Laat ik het zo stellen, als Van Persie onschuldig word bevonden betekent dat niet dat de vrouw ik kwestie ook gelogen heeft.quote:Waarom niet? Zij verklaart toch onder ede dat ze verkracht is, neem ik aan. Als blijkt dat Van Persie haar niet verkracht heeft (dus als hij onschuldig is), dan heeft zij toch gewoon gelogen onder ede. In mijn ogen is dat dan gewoon meineed.
Dat is inderdaad overbodig!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef nikk het volgende:
Het gaat er niet om of Van Persie werkelijk schuldig is of onschuldig. Hij zat vast wegens een verkrachting en dan is het toch idioot dat mensen een demonstratie gaat houden als steunbetuiging?
Je moet ernstig gestoord zijn om daar tussen te staan i.i.g.
Is veel dommer! Volgens jou is een verdachte hetzelfde als een daderquote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
Ja, mensen gaan natuurlijk massaal steun geven aan een verkrachter. Wat denken die dioten nou zelf...
Is gewoon gebruik hoor. Als een moordenaar word opgepakt dan spreken we simpelweg van een moordenaar en niet van een verdachte in het dagelijkse leven. Of noemde jij Sonja de J. tot de dag van de uitspraak ook consequent 'maar' een verdachte? En noem je Mohammed B. ook maar een verdachte?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef more het volgende:
Is veel dommer! Volgens jou is een verdachte hetzelfde als een dader![]()
![]()
had van persie dit ook maar tegen die griet gezegd: het is nu komkommertijd...quote:
Niet in mijn omgeving!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Is gewoon gebruik hoor. Als een moordenaar word opgepakt dan spreken we simpelweg van een moordenaar en niet van een verdachte in het dagelijkse leven.
Daar was weinig onduidelijkheid over, er waren maar weinig mannen in Amsterdam die voldeden aan het signalement 'op een fiets, witte soepjurk, wit hoofddeksel en vuurwapengevaarlijk' als dan ook nog eens veel mensen gezien hebben hoe Theo werd vermoord dan is het veilig om te spreken over moordenaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef nikk het volgende:
En noem je Mohammed B. ook maar een verdachte?
quote:Van Persie mogelijk vals beschuldigd
Door Richard Dubbeld
Justitie doet onderzoek naar een mogelijke valse aan-gifte van Sandra K. van verkrachting door Robin van Persie.
Bronnen rondom het onderzoek melden dat bij de 21-jarige voormalige miss Nigeria Nederland geen sporen van geweld zijn gevonden, waardoor het een kwestie is geworden van haar woord tegen dat van Van Persie.
Volgens Van Persies raadsman mr. A Moszkowicz spelen er bij het onderzoek van het OM ook andere factoren een rol die de geloofwaardigheid van de vrouw niet ten goede komen. Welke dat zijn, wil hij niet zeggen. Van Persie ontkent dat hij Sandra K. heeft verkracht. Wél heeft hij toegegeven seks met haar te hebben gehad.
Het Openbaar Ministerie stelt dat het onderzoek naar de mogelijke verkrachting nog minimaal enkele weken, maar wellicht zelfs nog maanden in beslag zal nemen. De komende tijd zal de rechter-commissaris de hoofdrolspelers in de affaire, Sandra K. en Robin van Persie, en de getuigen Reinhard Breinburg en Youssef el Bari onder ede horen.
Van Persie krijgt van Arsenal waarschijnlijk een week langer vakantie. Hij zou zich aanvankelijk eind volgende week weer moeten melden in Londen, maar de Engelse club wil dat hij eerst goed bekomt van de affaire. De club heeft hem opgedragen zo snel mogelijk Rotterdam te verlaten en liefst naar oorden te gaan waar hij niet of nauwelijks wordt herkend.
Ook heeft Arsenal hem professionele hulp aangeboden bij het verwerken van de situatie.
Haha. En dat Bouchtakutje maar vol houden dat ze er helemaal niks van geloofde..quote:Wél heeft hij toegegeven seks met haar te hebben gehad.
Dit doen me denken aan Michael Jackson.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Als het hiet gaat om zijn woord tegen het hare dan is het vreemd dat hij al zo lang vastzit. Echt vluchtgevaarlijk lijkt van Persie me niet, aangezien hij bekend is.
Het lijkt me dat er wel enig bewijs moet zijn voor verkrachting, anders snap ik er niet veel van.
Jackson gaf toe in bed te liggen met kinderen, Van Persie had slechts sex met een meerderjarige slet. Dat laatste is niet strafbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:58 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Dit doen me denken aan Michael Jackson.Onbegrijpelijk.
Precies. En van Persie heeft liggen neuken....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Beide is het niet strafbaar Ciurlizza
gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Precies. En van Persie heeft liggen neuken....
Zover was Jackson nog niet![]()
Ach, zolang Mo B. nog niet veroordeeld is blijft hij ook een verdachte. De schuldvraag is m.i. niet zo relevant.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Op dit moment is v Persie een vreemdganger (alhoewel je ook dat nog in twijfel kan trekken) maar nog absoluut geen bewezen verkrachter en dus is hij een verdachte van verkrachting.
om daar nu voor te kiezen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Robin van P. is het jongens, we zijn hier in Nederland. Een beetj rezzpekt voor de verdachten aub.
Nee hoor, zolang ie nog verdachte is moet Theo Reitsma gewoon bleren:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
om daar nu voor te kiezen...
daar is het nu te laat voor.
op het nieuws en in Studio Sport wordt gewoon z'n volledige naam gebruikt met voetbalbeelden.
dan is het duidelijk over wie het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |