Als het hiet gaat om zijn woord tegen het hare dan is het vreemd dat hij al zo lang vastzit. Echt vluchtgevaarlijk lijkt van Persie me niet, aangezien hij bekend is.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je mag hier in Nederland je kind doodslaan voordat je eens wordt vastgezet maar als een vrouw je beschuldigt van verkrachting wordt je al in een cel gegooit.
![]()
Nog niks bewezen. Nu wordt ie in de bak gezet alsof ie de geweldadigste crimineel ooit is.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
Ja, mensen gaan natuurlijk massaal steun geven aan een verkrachter. Wat denken die dioten nou zelf...
Heb ik de uitspraak van de rechter gemist???quote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
Ja, mensen gaan natuurlijk massaal steun geven aan een verkrachter. Wat denken die dioten nou zelf...
Nee hoor, elke verdachte is volledig onschuldig, tot dat zijn schuld is bewezen. Op dit moment is zijn schuld geenzins bewezen, daarom vind ik die steunbetuiging zeer terecht.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef nikk het volgende:
Het gaat er niet om of Van Persie werkelijk schuldig is of onschuldig. Hij zat vast wegens een verkrachting en dan is het toch idioot dat mensen een demonstratie gaat houden als steunbetuiging?
Je moet ernstig gestoord zijn om daar tussen te staan i.i.g.
En als ie onschuldig is, moet dan haar clit er af?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef Shirley het volgende:
In het Rotterdams Dagblad stond er zelfs een stuk over die kerel, die in de OP van de foto,
en hij had gezegd: ''Waarom sluiten ze em niet op in een luxe hotel?''
WTF? Omdat het een simplistisch voetballertje is die z'n lul niet in z'n broek kan houden en toevallig bekend is?
Doe even normaal zeg....straffen als ie schuldig is, en z'n ballen eraf!
De schuldvraag is "nicht im frage". Spreek je vaker je steun uit aan mannen die verdacht worden van verkrachting? Lijkt me niet toch. Zou wel erg raar zijn...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, elke verdachte is volledig onschuldig, tot dat zijn schuld is bewezen. Op dit moment is zijn schuld geenzins bewezen, daarom vind ik die steunbetuiging zeer terecht.
Onschuld van Van Persie betekent niet dat de vrouw in kwestie meineed heeft gepleegd. Zo werkt het systeem niet.quote:Trouwens, als van Persie ook echt onschuldig blijkt, dan mogen die steunbetuigers dat wijf ook eens stevig aanpakken van mij. Ik hekel mensen die uit jaloezie of andere reden mensen die beroemd zijn proberen te beschadigen![]()
Ook de staat mag haar dan aanpakken, ze heeft dan immers meineed gepleegd.
Ja! Eigenhandig door Van Persie, live op tv. Dát zou pas kijkcijfers opleverenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
En als ie onschuldig is, moet dan haar clit er af?
Waarom is dat raar? Als je ervan overtuigd bent dat de verdachte onschuldig is dan vind ik dat juist heel begrijpelijk. Nu zeg ik niet dat ik ervan overtuigd ben dat Van Persie onschuldig is (ik denk het wel, maar weet het niet zeker), maar de demonstranten waren dat wellicht wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:53 schreef nikk het volgende:
[..]
De schuldvraag is "nicht im frage". Spreek je vaker je steun uit aan mannen die verdacht worden van verkrachting? Lijkt me niet toch. Zou wel erg raar zijn...
[..]
Waarom niet? Zij verklaart toch onder ede dat ze verkracht is, neem ik aan. Als blijkt dat Van Persie haar niet verkracht heeft (dus als hij onschuldig is), dan heeft zij toch gewoon gelogen onder ede. In mijn ogen is dat dan gewoon meineed.quote:Onschuld van Van Persie betekent niet dat de vrouw in kwestie meineed heeft gepleegd. Zo werkt het systeem niet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft Bouchra broers?
En het begrip "neef" is wat ruimer he in sommige niet nader te noemen culturen. Tot in de vijfde graad ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
zo niet, dan heeft ze vast wel een neef![]()
Behalve neef zijn ze ook vaak oom, vader, broer he en zwager natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En het begrip "neef" is wat ruimer he in sommige niet nader te noemen culturen. Tot in de vijfde graad ofzo![]()
Ik vraag me af waarom jij het je afvraagt dat deze vraag de moeite waard is om te vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft Bouchra broers?
Een goed Moslim heeft uiteraard méér dan 1 kind en zal zoveel mogelijk zonen willen krijgen, dus ik denk dat het antwoord: ja isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij het je afvraagt dat deze vraag de moeite waard is om te vragen²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |