abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28264032
Je mag hier in Nederland je kind doodslaan voordat je eens wordt vastgezet maar als een vrouw je beschuldigt van verkrachting wordt je al in een cel gegooit.

pi_28264532
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je mag hier in Nederland je kind doodslaan voordat je eens wordt vastgezet maar als een vrouw je beschuldigt van verkrachting wordt je al in een cel gegooit.

Als het hiet gaat om zijn woord tegen het hare dan is het vreemd dat hij al zo lang vastzit. Echt vluchtgevaarlijk lijkt van Persie me niet, aangezien hij bekend is.
Het lijkt me dat er wel enig bewijs moet zijn voor verkrachting, anders snap ik er niet veel van.
pi_28264635
klasse-justitie in omgekeerde versie ... (rijmt op...)
ik ben niet eigenwijs; ik weet het gewoon beter
pi_28266699

Ja, mensen gaan natuurlijk massaal steun geven aan een verkrachter. Wat denken die dioten nou zelf...
pi_28268362
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef nikk het volgende:

Ja, mensen gaan natuurlijk massaal steun geven aan een verkrachter. Wat denken die dioten nou zelf...
Nog niks bewezen. Nu wordt ie in de bak gezet alsof ie de geweldadigste crimineel ooit is.
Een gevaar voor de samenleving zoals vriendje Schippers mag vrolijk overal rondlopen met vrijwel geen bewaking. Een beetje vreemde tegenstellingen......
Ja, ik zou ook niet gaan demonstreren, maar ergens vind ik het nog wel begrijpelijk ook dat er mensen zijn die dat willen.
pi_28270014
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef nikk het volgende:

Heb ik de uitspraak van de rechter gemist???

Nee nikk je bent gewoon een domme lul.
pi_28270168
Van Persie heeft veel fans

Wat een aanfluiting. Wat had ik het graag gezien en dan keihard lachen
  maandag 27 juni 2005 @ 15:43:25 #108
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_28275081
Volgens de telegraaf is hij inmiddels vrijgelaten, maar nog wel verdacht
Where law ends, tyrrany begins.
pi_28280956
Het gaat er niet om of Van Persie werkelijk schuldig is of onschuldig. Hij zat vast wegens een verkrachting en dan is het toch idioot dat mensen een demonstratie gaat houden als steunbetuiging?

Je moet ernstig gestoord zijn om daar tussen te staan i.i.g.
pi_28281784
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef nikk het volgende:
Het gaat er niet om of Van Persie werkelijk schuldig is of onschuldig. Hij zat vast wegens een verkrachting en dan is het toch idioot dat mensen een demonstratie gaat houden als steunbetuiging?

Je moet ernstig gestoord zijn om daar tussen te staan i.i.g.
Nee hoor, elke verdachte is volledig onschuldig, tot dat zijn schuld is bewezen. Op dit moment is zijn schuld geenzins bewezen, daarom vind ik die steunbetuiging zeer terecht.

Trouwens, als van Persie ook echt onschuldig blijkt, dan mogen die steunbetuigers dat wijf ook eens stevig aanpakken van mij. Ik hekel mensen die uit jaloezie of andere reden mensen die beroemd zijn proberen te beschadigen
Ook de staat mag haar dan aanpakken, ze heeft dan immers meineed gepleegd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_28281831
In het Rotterdams Dagblad stond er zelfs een stuk over die kerel, die in de OP van de foto,
en hij had gezegd: ''Waarom sluiten ze em niet op in een luxe hotel?''

WTF? Omdat het een simplistisch voetballertje is die z'n lul niet in z'n broek kan houden en toevallig bekend is?
Doe even normaal zeg....straffen als ie schuldig is, en z'n ballen eraf!
Back in business.
pi_28282164
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef Shirley het volgende:
In het Rotterdams Dagblad stond er zelfs een stuk over die kerel, die in de OP van de foto,
en hij had gezegd: ''Waarom sluiten ze em niet op in een luxe hotel?''

WTF? Omdat het een simplistisch voetballertje is die z'n lul niet in z'n broek kan houden en toevallig bekend is?
Doe even normaal zeg....straffen als ie schuldig is, en z'n ballen eraf!
En als ie onschuldig is, moet dan haar clit er af?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28282199
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee hoor, elke verdachte is volledig onschuldig, tot dat zijn schuld is bewezen. Op dit moment is zijn schuld geenzins bewezen, daarom vind ik die steunbetuiging zeer terecht.
De schuldvraag is "nicht im frage". Spreek je vaker je steun uit aan mannen die verdacht worden van verkrachting? Lijkt me niet toch. Zou wel erg raar zijn...
quote:
Trouwens, als van Persie ook echt onschuldig blijkt, dan mogen die steunbetuigers dat wijf ook eens stevig aanpakken van mij. Ik hekel mensen die uit jaloezie of andere reden mensen die beroemd zijn proberen te beschadigen
Ook de staat mag haar dan aanpakken, ze heeft dan immers meineed gepleegd.
Onschuld van Van Persie betekent niet dat de vrouw in kwestie meineed heeft gepleegd. Zo werkt het systeem niet.
pi_28282496
Meer dan de helft van de aangiften is verzonnen door vrouwen
pi_28282555
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:52 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

En als ie onschuldig is, moet dan haar clit er af?
Ja! Eigenhandig door Van Persie, live op tv. Dát zou pas kijkcijfers opleveren
Back in business.
pi_28282729
  maandag 27 juni 2005 @ 21:19:33 #117
123170 alors
zlata1234
pi_28283969
Misschien heeft het wel geholpen, hij is nu iig vrij
know'm sayin?
word? word.
pi_28289873
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:53 schreef nikk het volgende:

[..]

De schuldvraag is "nicht im frage". Spreek je vaker je steun uit aan mannen die verdacht worden van verkrachting? Lijkt me niet toch. Zou wel erg raar zijn...
[..]
Waarom is dat raar? Als je ervan overtuigd bent dat de verdachte onschuldig is dan vind ik dat juist heel begrijpelijk. Nu zeg ik niet dat ik ervan overtuigd ben dat Van Persie onschuldig is (ik denk het wel, maar weet het niet zeker), maar de demonstranten waren dat wellicht wel.
quote:
Onschuld van Van Persie betekent niet dat de vrouw in kwestie meineed heeft gepleegd. Zo werkt het systeem niet.
Waarom niet? Zij verklaart toch onder ede dat ze verkracht is, neem ik aan. Als blijkt dat Van Persie haar niet verkracht heeft (dus als hij onschuldig is), dan heeft zij toch gewoon gelogen onder ede. In mijn ogen is dat dan gewoon meineed.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_28292908
Heeft Bouchra broers?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28292931
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft Bouchra broers?

zo niet, dan heeft ze vast wel een neef
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28293024
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef milagro het volgende:

[..]

zo niet, dan heeft ze vast wel een neef
En het begrip "neef" is wat ruimer he in sommige niet nader te noemen culturen. Tot in de vijfde graad ofzo
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28294860
Op 538 hoorde ik dat hij is vrijgelaten. En dat / Omdat zij verdachte is in een oplichtingzaak?
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_28296739
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En het begrip "neef" is wat ruimer he in sommige niet nader te noemen culturen. Tot in de vijfde graad ofzo
Behalve neef zijn ze ook vaak oom, vader, broer he en zwager natuurlijk.
Die stambomen zijn hilarisch.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:43:10 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28297498
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft Bouchra broers?
Ik vraag me af waarom jij het je afvraagt dat deze vraag de moeite waard is om te vragen

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28297812
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom jij het je afvraagt dat deze vraag de moeite waard is om te vragen

²
Een goed Moslim heeft uiteraard méér dan 1 kind en zal zoveel mogelijk zonen willen krijgen, dus ik denk dat het antwoord: ja is
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')