Was het niet bukkake, met twee (of drie) k's? Of is dat een bukake waarbij er ook gebukt moet worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef SeLang het volgende:
Ik stel een bukake voor als blijkt dat dat sletje alles heeft verzonnen
Wat is een bukake? En zo ja, wat kost het?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef SeLang het volgende:
Ik stel een bukake voor als blijkt dat dat sletje alles heeft verzonnen
dat is een soort burqaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is een bukake? En zo ja, wat kost het?²
Het gezicht wordt wel goed bedekt ja, ware het niet dat het een witte sluier is.quote:
Wat mij betreft mag dan elke Lonsdaler in Rotterdam er overheen om haar te leren wat wel een verkrachting isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef ShaoliN het volgende:
Als het een valse aangifte is dan mogen ze van mij dat meisje opknopen aan de hoogste boom.
Ook geen slecht idee waarde BansheeBoy. Waarschijnlijk gewoon een welpse vrouw die 1x interactie heeft gehad en het nu niet kan verkroppen dat van Persie dr niet meer moet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dan elke Lonsdaler in Rotterdam er overheen om haar te leren wat wel een verkrachting is²
met wederzijdse sensuele poedels zou ze het nog wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee waarde BansheeBoy. Waarschijnlijk gewoon een welpse vrouw die 1x interactie heeft gehad en het nu niet kan verkroppen dat van Persie dr niet meer moet.
Dat heeft ze al gedaan. De vraag is of het aldanniet vrijwillig was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
met wederzijdse sensuele poedels zou ze het nog wel kunnen doen.
eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dan elke Lonsdaler in Rotterdam er overheen om haar te leren wat wel een verkrachting is²
quote:Advocaat Abraham Moszkowicz gaat waarschijnlijk binnen afzienbare tijd aan de officier van justitie vragen om de zaak tegen Robin van Persie, die verdacht wordt van verkrachting, te seponeren. De raadsman van de profvoetballer zegt dit nadat vanmiddag bij de rechter-commissaris een getuigenverhoor heeft plaatsgevonden.
Volgens Moszkowicz heeft het verhoor van Sandra Krijgsman, het vermeende slachtoffer, wat hem betreft ''leuke gezichtspunten'' opgeleverd. ''Haar verhaal is er zeker niet consistenter op geworden en dan druk ik mij nog netjes uit. Zoals het er nu naar uitziet, ga ik erover nadenken om bij de officier een verzoek tot seponeren in te dienen. De zaak ontwikkelt zich absoluut in het voordeel van Van Persie, maar dat is mijn mening.'' Volgens Moszkowicz leverde het verhoor van de andere twee getuigen, vrienden van Van Persie, geen nieuwe inzichten op.
De Arsenalspeler zat in juni twee weken in de cel nadat een vrouw aangifte tegen hem had gedaan van verkrachting. Het Openbaar Ministerie liet na zijn vrijlating weten dat de voormalige Feyenoorder verdachte blijft. Het onderzoek is nog steeds niet afgerond.
Waar haal jij de conclusie vandaan dat hij het gedaan heeft? Dat blijkt namelijk nergens uit het verhaal.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
Hij heeft het dus wel gedaan, maar om Van Persie een hand boven het hoofd te houden, wil hij de zaak seponeren.
Of de advocaat kan moeilijk de feiten ontkennen/omdraaien.
Misschien helpt het als je weet dat alleen het OM een zaak (aanklacht) kan seponeren, niet de advocaat.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
Hij heeft het dus wel gedaan, maar om Van Persie een hand boven het hoofd te houden, wil hij de zaak seponeren.
Of de advocaat kan moeilijk de feiten ontkennen/omdraaien.
aha je geeft toe dat een vrouw met een hoofddoek laag isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo raar man, we zijn gewoon in gesprek, vanwaar die woede aanval? Waarom moet je mijn vrouw erbij betrekken en op zo'n lage manier ook nog²
nee jij haalt je vrouw uit marokko die je zelf kan uitkiezen. (of toegewezen krijgt) zonder dat ze je kent want haar mening telt immers nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet reëel, ze kennen elkaar misschien net 1 avond, om dan maar meteen van bil te gaan lijkt me niet echt een "normale" optie²
zo zit onze samenleving niet in elkaar BullShitBoy... je zit hier niet in marokko hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, het zal wel meevallen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef SeLang het volgende:
Als die Bouchra eenmaal van hem gescheiden is dan zullen de Marokkanen hem wel gaan omleggen.
Eerwraak enzo...
Hoezo valt wel mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, het zal wel meevallen hoor.![]()
Wat knap dat jij weet op welke manieren ze allemaal seks hebben gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoezo valt wel mee?
Hij heeft toch haar maagdenvlies vernietigd en haar ge-anaaliseerd.
Er zijn mensen voor minder omgelegd door de Marokkanen (bijvoorbeeld per ongeluk cola omstoten)
Fijn dat we niet gaan generaliseren, overdrijven en grof worden hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoezo valt wel mee?
Hij heeft toch haar maagdenvlies vernietigd en haar ge-anaaliseerd.
Er zijn mensen voor minder omgelegd door de Marokkanen (bijvoorbeeld per ongeluk cola omstoten)
Exact dit zei ik al toen het zakie een dag bezig was......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef SeLang het volgende:
Als die Bouchra eenmaal van hem gescheiden is dan zullen de Marokkanen hem wel gaan omleggen.
Eerwraak enzo...
Zo ging het met die schoonzonen van Saddam Hoessein ook (die militaire geheimen hadden verraden). Eerst liet hij z'n dochters scheiden en toen executeerde hij hun echtgenoten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Exact dit zei ik al toen het zakie een dag bezig was......
Ik zou er in ieder geval geen traan om laten wanneer van Perzik naar een andere planeet wordt geholpen.
Wie tussen de haaien zwemt moet niet zeuren dat hij gebeten wordt![]()
Ik heb er even bij gezet wat je eigenlijk bedoeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef JohnDope het volgende:
Wie tussen de haaien zwemt moet niet zeuren dat hij gebeten wordt![]()
Wie zich tussen de Marokkanen bevindt moet niet zeuren als hij wordt omgelegd.
Eerwraak is niet zo heel erg groot in Marokko, daarnaast is het concept niet bedoeld voor het nemen van wraak op de echtgenoot die scheidt van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef SeLang het volgende:
Eerwraak enzo...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er even bij gezet wat je eigenlijk bedoelt²
je moet niet voor mij willen denken ventje.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er even bij gezet wat je eigenlijk bedoelt²
Inmiddels ben ik gepromoveerd tot echte kerel, immmers: ik ben getrouwd met een schone importijnse uit Marokkoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
je moet niet voor mij willen denken ventje.....
En wat als je KoosVoost met een Nederlander, bevind je je dan tussen de aasgieren i.v.m. de welbekende Nederlandse gierigheid?quote:Ik bedoelde, wanneer je sex hebt met een oplichtster(negeriaanse) en je bent nog eens getrouwd met een marokkaanse dan zwem je 2 keer tussen de haaien.
en ga je haar dom houden? Waarom trouwens een marokkaanse uit marokko halen om dat die marokkaansen in nederland niet meer maagd zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik gepromoveerd tot echte kerel, immmers: ik ben getrouwd met een schone importijnse uit Marokko
[..]
En wat als je KoosVoost met een Nederlander, bevind je je dan tussen de aasgieren i.v.m. de welbekende Nederlandse gierigheid?²
Dom traditioneel wichtje uit de bergen hierheen halen, die kan ie makkelijker onder de duim houden. Als ie dat met een NL'se probeerd heeft ie kans alle hoeken van de kamer te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en ga je haar dom houden? Waarom trouwens een marokkaanse uit marokko halen om dat die marokkaansen in nederland niet meer maagd zijn?
Nee ik ben niet van plan haar dom te houden: Nee, voor mij geen Hirsi Ali c.q. Verdonk types in huis. Ik wil een intelligente opgeleide vrouw, dat is ze gelukkig al, alleen dat taaltje nog, maar daar zijn we mee bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en ga je haar dom houden? Waarom trouwens een marokkaanse uit marokko halen om dat die marokkaansen in nederland niet meer maagd zijn?
Wat heeft je vrouw voor opleiding genoten Banshee?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee ik ben niet van plan haar dom te houden: Nee, voor mij geen Hirsi Ali c.q. Verdonk types in huis. Ik wil een intelligente opgeleide vrouw, dat is ze gelukkig al, alleen dat taaltje nog, maar daar zijn we mee bezigEn er is niks mis met de Marokkaanse meiden hier, maar ik wilde toch per sé in Marokko trouwen vanwege de rompslomp van de IND, ondanks hen is mijn vrouw toch lekker hier
²
en ging jij als maagd het huwelijk in?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee ik ben niet van plan haar dom te houden: Nee, voor mij geen Hirsi Ali c.q. Verdonk types in huis. Ik wil een intelligente opgeleide vrouw, dat is ze gelukkig al, alleen dat taaltje nog, maar daar zijn we mee bezigEn er is niks mis met de Marokkaanse meiden hier, maar ik wilde toch per sé in Marokko trouwen vanwege de rompslomp van de IND, ondanks hen is mijn vrouw toch lekker hier
²
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en ging jij als maagd het huwelijk in?
Mij lijkt het allemaal heel sterk.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard.Ik ga dat niet van iemand vragen terwijl ik zelf geKoosVoosd zou hebben
²
Logisch ook, die andere 2 hadden nog een jeugdcontract. Oninteressant dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:21 schreef janimie het volgende:
Seks met Robin behoorde wel tot de mogelijkheden, maar hij was echt de enige.
2 weken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef SeLang het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat voor enorm belangrijke aanwijzingen de politie had om van Persie een week vast te houden.
Alleen: van een kale kip valt niet te plukkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef SeLang het volgende:
Ik had het wel gedacht
Meiden worden in de eerste instantie meestal geloofd, wat ze ook beweren.
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat voor enorm belangrijke aanwijzingen de politie had om van Persie een week vast te houden.
Die jongen heeft aantoonbaar schade geleden, dus ik hoop dat er een flinke claim wordt neergelegd bij dat sletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |