abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:06:45 #151
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28387754
Ik stel een bukake voor als blijkt dat dat sletje alles heeft verzonnen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:19:00 #152
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28388141
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef SeLang het volgende:
Was het niet bukkake, met twee (of drie) k's? Of is dat een bukake waarbij er ook gebukt moet worden?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:21:38 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28388234
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef SeLang het volgende:
Wat is een bukake? En zo ja, wat kost het?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:28:30 #154
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28388498
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is een bukake? En zo ja, wat kost het?

²
dat is een soort burqa
Mijn reisverslagen
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:48:37 #155
3647 B.R.Oekhoest
pi_28389219
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:28 schreef SeLang het volgende:

[..]

dat is een soort burqa
Het gezicht wordt wel goed bedekt ja, ware het niet dat het een witte sluier is.

Voor een prikkie een sneeuwwitte Burqa
gegeven door een Japanner of 10
vooral goed gerijpt
voor een meisje dat pijpt
ook al doet het in de ogen soms pien....

Dus BSB, het kost een prikkie volgens Henk Rakigaard.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:51:18 #156
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28389326
Als het een valse aangifte is dan mogen ze van mij dat meisje opknopen aan de hoogste boom.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:55:09 #157
13462 BansheeBoy
pi_28389468
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef ShaoliN het volgende:
Als het een valse aangifte is dan mogen ze van mij dat meisje opknopen aan de hoogste boom.
Wat mij betreft mag dan elke Lonsdaler in Rotterdam er overheen om haar te leren wat wel een verkrachting is

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:57:18 #158
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28389546
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag dan elke Lonsdaler in Rotterdam er overheen om haar te leren wat wel een verkrachting is

²
Ook geen slecht idee waarde BansheeBoy. Waarschijnlijk gewoon een welpse vrouw die 1x interactie heeft gehad en het nu niet kan verkroppen dat van Persie dr niet meer moet.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:00:29 #159
3647 B.R.Oekhoest
pi_28389681
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ook geen slecht idee waarde BansheeBoy. Waarschijnlijk gewoon een welpse vrouw die 1x interactie heeft gehad en het nu niet kan verkroppen dat van Persie dr niet meer moet.
met wederzijdse sensuele poedels zou ze het nog wel kunnen doen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:01:20 #160
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28389711
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

met wederzijdse sensuele poedels zou ze het nog wel kunnen doen.
Dat heeft ze al gedaan. De vraag is of het aldanniet vrijwillig was.
pi_28390358
quote:

[..]

²
eens
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:09:16 #162
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29870028
Het gaat gewoon weer verder. .

Of die Moszkowicz nog zo serieus te nemen is weet ik ook niet, die zater wel vaker naast in de zaak.
quote:
Advocaat Abraham Moszkowicz gaat waarschijnlijk binnen afzienbare tijd aan de officier van justitie vragen om de zaak tegen Robin van Persie, die verdacht wordt van verkrachting, te seponeren. De raadsman van de profvoetballer zegt dit nadat vanmiddag bij de rechter-commissaris een getuigenverhoor heeft plaatsgevonden.

Volgens Moszkowicz heeft het verhoor van Sandra Krijgsman, het vermeende slachtoffer, wat hem betreft ''leuke gezichtspunten'' opgeleverd. ''Haar verhaal is er zeker niet consistenter op geworden en dan druk ik mij nog netjes uit. Zoals het er nu naar uitziet, ga ik erover nadenken om bij de officier een verzoek tot seponeren in te dienen. De zaak ontwikkelt zich absoluut in het voordeel van Van Persie, maar dat is mijn mening.'' Volgens Moszkowicz leverde het verhoor van de andere twee getuigen, vrienden van Van Persie, geen nieuwe inzichten op.

De Arsenalspeler zat in juni twee weken in de cel nadat een vrouw aangifte tegen hem had gedaan van verkrachting. Het Openbaar Ministerie liet na zijn vrijlating weten dat de voormalige Feyenoorder verdachte blijft. Het onderzoek is nog steeds niet afgerond.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29870095
Hij heeft het dus wel gedaan, maar om Van Persie een hand boven het hoofd te houden, wil hij de zaak seponeren.
Of de advocaat kan moeilijk de feiten ontkennen/omdraaien.
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:31:27 #164
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_29871807
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
Hij heeft het dus wel gedaan, maar om Van Persie een hand boven het hoofd te houden, wil hij de zaak seponeren.
Waar haal jij de conclusie vandaan dat hij het gedaan heeft? Dat blijkt namelijk nergens uit het verhaal.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:41:38 #165
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29872257
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
Misschien helpt het als je weet dat alleen het OM een zaak (aanklacht) kan seponeren, niet de advocaat.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_29872635
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg doe niet zo raar man, we zijn gewoon in gesprek, vanwaar die woede aanval? Waarom moet je mijn vrouw erbij betrekken en op zo'n lage manier ook nog

²
aha je geeft toe dat een vrouw met een hoofddoek laag is
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29873119
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het niet reëel, ze kennen elkaar misschien net 1 avond, om dan maar meteen van bil te gaan lijkt me niet echt een "normale" optie

²
nee jij haalt je vrouw uit marokko die je zelf kan uitkiezen. (of toegewezen krijgt) zonder dat ze je kent want haar mening telt immers niet nee dat is een normale optie, nou laat ik je dit zeggen hier is dat weer niet normaal...

uithuwelijken
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29873170
quote:

[..]

²
zo zit onze samenleving niet in elkaar BullShitBoy... je zit hier niet in marokko hoor
  Redactie Frontpage dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:04:45 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_29873290
ECHTSCHEIDING! Bouchra verlaat Robin van Persie

Bouchra van Persie heeft haar man Robin verlaten. Tot nu toe steunde Bouchra de bij Arsenal voetballende Robin van Persie, die gisterenavond met Oranje gelijkspeelde tegen Duitsland (2-2), in diens geruchtmakende verkrachtingszaak. Van Persie zou in eent Rotterdams hotel voormalig Miss Negeria Nederland Sandra Krijgsdman hebben verkracht. De voetballer ontkent dat overigens, maar zat wel al ruim een week in de cel. het onderzoek naar de zaak loopt nog altijd. Van Persie en Bouchra trouwden anderhalf jaar geleden.

Bouchra van Persie heeft het geloof in haar man verloren. Ook zij lijkt niet langer te geloven dat hij geen verkrachter is...

Sinds haar man, voetballer bij de Engelse club Arsenal, werd verdacht van verkrachting, is de 21-jarige economie studente hem constant blijven steunen. "Ik geloof in mijn man. Ik weet precies hoe het er in zo'n disco aan toe kan gaan. Ik heb het als we samen uitgingen met eigen ogen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen. Ze krioelden om hem heen. Het maakte niet eens uit dat ik er naast stond. Sommige vrouwen toonden geen enkel respect voor mijn aanwezigheid. Sterker nog, als ik even naar de wc ging, dan probeerden ze briefjes met telefoonnummers aan Robin te geven. Die ging daar overigens nooit op in hoor. Robin lachte altijd maar een beetje en liet zijn trouwring zien. Maar dat interesseerde veel van die vrouwen helemaal niets." vertelde Bouchra in juni. .

De Engelse media en vooral tabloid The Sun zijn constant blijven schrijven over de mogelijke verkrachting. Iedere keer zag de voetbalvrouw dat de kranten weer kopten over het voorval met, voormalig miss Nigeria, Sandra Krijgsman.

The Sun meldt nu dat Bouchra haar man heeft verlaten, mede doordat hij heeft toegegeven wel seks te hebben gehad met Sandra.

Ze zou al een week geleden huilend met haar koffers in een taxi zijn gestapt, met een enkeltje Nederland....
pi_29874030
Ze wist toch al langer dat hij seks had gehad met Miss Nigeria? Waarom gaat ze nu opeens dan scheiden?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:44:36 #171
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29880294
Uhuh, onzinstuk dus. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29880367
Dat wijfie denkt zeker dat het Amerika is hier, dat je iedereen om de stomste reden al kan aanklagen voor geld...ik geloof niks van het hele verhaal tot er harde feiten op de tafel zijn gelegd
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:58:26 #173
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29880648
Als die Bouchra eenmaal van hem gescheiden is dan zullen de Marokkanen hem wel gaan omleggen.
Eerwraak enzo...
Mijn reisverslagen
pi_29880801
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef SeLang het volgende:
Als die Bouchra eenmaal van hem gescheiden is dan zullen de Marokkanen hem wel gaan omleggen.
Eerwraak enzo...
Maak je maar geen zorgen, het zal wel meevallen hoor.
pi_29880819
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef SunChaser het volgende:
Negeria
Zij online?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:13:58 #176
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29881054
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, het zal wel meevallen hoor.
Hoezo valt wel mee?
Hij heeft toch haar maagdenvlies vernietigd en haar ge-anaaliseerd.
Er zijn mensen voor minder omgelegd door de Marokkanen (bijvoorbeeld per ongeluk cola omstoten)
Mijn reisverslagen
pi_29881296
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hoezo valt wel mee?
Er zijn mensen voor minder omgelegd door de Marokkanen (bijvoorbeeld per ongeluk cola omstoten)
Wat knap dat jij weet op welke manieren ze allemaal seks hebben gehad.

En natuurlijk zal er door een Marokkaan eens iemand zijn omgelegd door het omstoten van een glas cola, maar pssst, Nederlanders hebben zoiets ook wel eens geflikt hoor. Maar goed, lekker makkelijk generaliseren vanuit... in India zat je toch?
pi_29881420
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hoezo valt wel mee?
Fijn dat we niet gaan generaliseren, overdrijven en grof worden hier.
Tis gewoon een triest verhaal en hij is hoe dan ook een lul, punt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29886228
quote:
Eerwraak enzo...
Exact dit zei ik al toen het zakie een dag bezig was......

Ik zou er in ieder geval geen traan om laten wanneer van Perzik naar een andere planeet wordt geholpen.
Wie tussen de haaien zwemt moet niet zeuren dat hij gebeten wordt
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:22:28 #180
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29889073
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Exact dit zei ik al toen het zakie een dag bezig was......

Ik zou er in ieder geval geen traan om laten wanneer van Perzik naar een andere planeet wordt geholpen.
Zo ging het met die schoonzonen van Saddam Hoessein ook (die militaire geheimen hadden verraden). Eerst liet hij z'n dochters scheiden en toen executeerde hij hun echtgenoten.
Want je gaat natuurlijk niet de echtgenoot van ze dochter/ zus/ nicht etc afmaken.

Multiculturele samenleving
Mijn reisverslagen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:21:10 #181
13462 BansheeBoy
pi_29892862
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef JohnDope het volgende:

Wie zich tussen de Marokkanen bevindt moet niet zeuren als hij wordt omgelegd.
Ik heb er even bij gezet wat je eigenlijk bedoelt

²
pi_29894455
quote:
Eerwraak enzo...
Eerwraak is niet zo heel erg groot in Marokko, daarnaast is het concept niet bedoeld voor het nemen van wraak op de echtgenoot die scheidt van zijn vrouw.
pi_29907694
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
je moet niet voor mij willen denken ventje.....

Ik bedoelde, wanneer je sex hebt met een oplichtster(negeriaanse) en je bent nog eens getrouwd met een marokkaanse dan zwem je 2 keer tussen de haaien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:21:15 #184
13462 BansheeBoy
pi_29919803
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

je moet niet voor mij willen denken ventje.....
Inmiddels ben ik gepromoveerd tot echte kerel, immmers: ik ben getrouwd met een schone importijnse uit Marokko
quote:
Ik bedoelde, wanneer je sex hebt met een oplichtster(negeriaanse) en je bent nog eens getrouwd met een marokkaanse dan zwem je 2 keer tussen de haaien.
En wat als je KoosVoost met een Nederlander, bevind je je dan tussen de aasgieren i.v.m. de welbekende Nederlandse gierigheid?

²
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:59:27 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29921021
Het wordt mode een BNr te versieren en hem daarna van verkrachting te beschuldigen?
In Duitsland loopt precies zo een zaak, Meneer Türck liet zich pijpen en werd daarna beschuldigt. Meneer B Becker liet zich pijpen en de dame slikte niet, maar maakte zich zwanger met een mondvol.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29922451
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik gepromoveerd tot echte kerel, immmers: ik ben getrouwd met een schone importijnse uit Marokko
[..]

En wat als je KoosVoost met een Nederlander, bevind je je dan tussen de aasgieren i.v.m. de welbekende Nederlandse gierigheid?

²
en ga je haar dom houden? Waarom trouwens een marokkaanse uit marokko halen om dat die marokkaansen in nederland niet meer maagd zijn?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:47:46 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29922599
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

en ga je haar dom houden? Waarom trouwens een marokkaanse uit marokko halen om dat die marokkaansen in nederland niet meer maagd zijn?
Dom traditioneel wichtje uit de bergen hierheen halen, die kan ie makkelijker onder de duim houden. Als ie dat met een NL'se probeerd heeft ie kans alle hoeken van de kamer te zien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:55:21 #188
13462 BansheeBoy
pi_29925114
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee ik ben niet van plan haar dom te houden: Nee, voor mij geen Hirsi Ali c.q. Verdonk types in huis. Ik wil een intelligente opgeleide vrouw, dat is ze gelukkig al, alleen dat taaltje nog, maar daar zijn we mee bezig En er is niks mis met de Marokkaanse meiden hier, maar ik wilde toch per sé in Marokko trouwen vanwege de rompslomp van de IND, ondanks hen is mijn vrouw toch lekker hier

²
pi_29925195
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee ik ben niet van plan haar dom te houden: Nee, voor mij geen Hirsi Ali c.q. Verdonk types in huis. Ik wil een intelligente opgeleide vrouw, dat is ze gelukkig al, alleen dat taaltje nog, maar daar zijn we mee bezig En er is niks mis met de Marokkaanse meiden hier, maar ik wilde toch per sé in Marokko trouwen vanwege de rompslomp van de IND, ondanks hen is mijn vrouw toch lekker hier

²
Wat heeft je vrouw voor opleiding genoten Banshee?
Yeah baby Yeah!
pi_29926292
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
en ging jij als maagd het huwelijk in?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:30:57 #191
13462 BansheeBoy
pi_29926347
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

en ging jij als maagd het huwelijk in?
Uiteraard. Ik ga dat niet van iemand vragen terwijl ik zelf geKoosVoosd zou hebben

²
pi_29928794
Discussie over de vakantie of het huwelijk van BSB kan toch prima in GC?
Ik ben trouwens ook wel geïnteresseerd in de details, dus verwacht ook nog een vakantiedagboek in FB tegen te komen .

Hier maar weer over de veel minder interessante Robin van Persie.
pi_29933480
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik ga dat niet van iemand vragen terwijl ik zelf geKoosVoosd zou hebben

²
Mij lijkt het allemaal heel sterk.....
pi_29947860
Deze week was er op tv nog een reportage over zedenzaken, schijnbaar is 10 tot 40% van de aangiften vals en dus bedoeld om de "verdachte" een flinke loer te draaien. In de reportage ging het dus over een man die enkele weken vast gezeten had en uiteindelijk wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken is.

Het is wel de ultieme manier van een vrouw om wraak te nemen.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_29948790
'Ik ben naïef geweest'

Sandra K. wilde wel seks in hotel met Van Persie
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Sandra K. wilde wel degelijk seks met Robin van Persie. Ook werd zij niet ontvoerd, zoals zij in eerdere verklaringen aangaf. Dat blijkt uit de politieverhoren die in het bezit zijn van De Telegraaf.

"Ik deed maar tegen hen of ik ermee akkoord ging, maar ik wou helemaal niet akkoord gaan", zegt de 21-jarige vrouw over de gebeurtenissen in het Tulip Inn-hotel in Rotterdam, waar zij in de nacht van 21 op 22 juni zou zijn verkracht door de voetballer. Over de autorit naar het hotel met Van Persie en zijn vrienden Youssef el Bahri en Reinhard Breinburg na een avondje stappen verklaart de mannequin: "Aan zijn manier van doen merkte ik dat Robin seksueel in mij was geïnteresseerd. Tot dat moment behoorde seks met hem zeker tot de mogelijkheden."

Volgens K. loopt het op de hotelkamer uit de hand als Van Persie haar vraagt seksuele handelingen bij zijn vriend te verrichten. "Dat was ik toch echt niet van plan. Seks met Robin behoorde wel tot de mogelijkheden, maar hij was echt de enige."

Dat het uiteindelijk toch tot seks komt in de badkamer, is volgens haar omdat Robin ondanks haar verzet toch doorzet. Ze ontkent de ontvoering: " Ik zei dat omdat ik wilde dat de politie snel zou komen."
pi_29950399
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:21 schreef janimie het volgende:
Seks met Robin behoorde wel tot de mogelijkheden, maar hij was echt de enige.
Logisch ook, die andere 2 hadden nog een jeugdcontract. Oninteressant dus.
Aanpakken die slet. Valse aangifte etc. etc.
pi_29952249
Zo, ik zat er naast dus.
Wat een sufkut.
Van Persie blijft wel een eikel, want amper getrouwd en nu al rondneuken, maar dat is niet strafbaar , hooguit ergdombaar

dit is dus echt wel treurig.
aanpakken inderdaad , dat kind...

ontvoerd? heeft ze dat gezegd eerst? dat had ik niet meegekregen, ik had begrepen dat ze gewoon vrijwillig meegegaan was, ze heeft immers zelf ingechecked toch en dat was bekend van af het begin toch?

nu ja, whatever, dom wijf dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:33:59 #198
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29954218
Ik had het wel gedacht
Meiden worden in de eerste instantie meestal geloofd, wat ze ook beweren.

Waar ik wel benieuwd naar ben is wat voor enorm belangrijke aanwijzingen de politie had om van Persie een week vast te houden.
Die jongen heeft aantoonbaar schade geleden, dus ik hoop dat er een flinke claim wordt neergelegd bij dat sletje.
Mijn reisverslagen
pi_29954292
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef SeLang het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat voor enorm belangrijke aanwijzingen de politie had om van Persie een week vast te houden.
2 weken.
pi_29954350
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef SeLang het volgende:
Ik had het wel gedacht
Meiden worden in de eerste instantie meestal geloofd, wat ze ook beweren.

Die jongen heeft aantoonbaar schade geleden, dus ik hoop dat er een flinke claim wordt neergelegd bij dat sletje.
Alleen: van een kale kip valt niet te plukken , dus dat zal wel betalen in natura worden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')