Ja, na afloop van het lopende seizoen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Nory het volgende:
En komt dat ooit nog een keer op de Nederlandse tv?
Tss, niet als je geduldig bent dat je gewoon wacht totdat op de Nederlandse tv komt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Ja, na afloop van het lopende seizoen.
Wat een domme vraag trouwens.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef rena het volgende:
Wat ziet Jack er uitDoe eens vertellen in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door shredder op 30-09-2005 21:40:53 (Tja) ]
't was meer bedoeld of ie ook bij nbc online te zien was, maar misscien dat dequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef Adelante het volgende:
-edit: jij moet toch weten dat we dat hier niet doen-
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
't was meer bedoeld of ie ook bij nbc online te zien was, maar misscien dat deje afleidde
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef shredder het volgende:
Echt gaaf die live aflevering!
Zouden ze vaker moeten doen!
Grace en Jack die paar keer moesten giechelen. Ik vond het wel knap dat Karen goed met die scootmobiel kon omgaan.
http://www.durfee.net/will/0801.htm
Transcript komt later wel denk ik, aflevering was pas gisteren.grote spoiler op die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het per ongeluk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
He ja...dat is best wel een grote spoiler voor NL kijkers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef rena het volgende:
[..]
grote spoiler op die site
Ik las het per ongeluk![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat het 'maar' een comedy serie is waar het gaat op de grappen, en niet een '24' waar het gaat om de plottwists.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef slindenau het volgende:
30 euro...ik wacht wel tot de prijs is gehalveerd ofzo. Ohja, en er moet eerst maar eens fatsoenlijk artwork komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |