abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 21:31:18 #201
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_28255682
ok. Ik was een beetje aan het dark iron minen in brd kreeg ik ineens blood of the mountain gem ( http://www.thottbot.com/?i=18634 ) dus ik op thott eens zoeken wat het was. Zag dat het zeldzaam was en op sommige servers 75G doet Ik bij terugkomst ff in AH gekeken en zag er 1 instaan voor 5G buyout dus die was van Guuske . Nu al een bod van 100G per stuk van iemand

Oh in DM tribute run heb ik dit kleine mesje verkregen http://www.thottbot.com/?i=35869 maar ik weet niet of ik nu moet investeren in de arcanite reaper http://www.thottbot.com/?i=14268 (ik heb al 16 arcane crystals inmiddels) Ik ben wel axe specced. Maar wachtten op de vendor epic uit pvp of hopen op brainhacker loot ofzo

Oh, Hey Tinkerbal
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_28256388
Het is weer eens zondagavond hoor..
Server down
  zondag 26 juni 2005 @ 22:14:34 #203
17061 mvt
blame Canada
pi_28256443
ah, bij mij ook
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 26 juni 2005 @ 22:46:46 #204
64288 Bensel
Ladderzat
pi_28257447
Ik HAAT groepjes horde, die een solo rogeu eerst dotten, en daarna met 3 man tegelijk aanvallen.. blijkaar kunnen ze het niet alleen af.. (meestal neem ik nog wel 1 of 2 mensen van die groepjes mee de dood in, omdat ze me onderschatten.. goh, een mage? Kick (mits hij cast), evasion (voor de andere 2 die op je inhakken) SS, SS( 3e als ik nog een helft leven over heb), daarna evtnog een kick, coldblood, eviscerate.. meestal is dat wel genoeg, zolang er geen fear oid op me gecast word (dan ben ik de lul ) ik heb het voordeel dat ik redelijk goed geequiped ben.. (ben nu lvl 33, ga voor assasinate (heb nu tot coldblood),ik ga verder met combat.. evt nog puntjes in stealth, om extra stealthy te kunnen zijn..

enige manier om een groepje te overwinnen is om als rogue zijnde na de dot te vanishen, en behoorlijk snel weg probren te komen.. en hopen dat er geen hunter bij zit
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 26 juni 2005 @ 23:21:49 #205
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28258475
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat is dus ook mijn probleem:

ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen

ik ken trouwens ver der ook niemand met een cc....
niemand die kan helpen?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 26 juni 2005 @ 23:45:01 #206
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28259283
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef Bensel het volgende:
Ik HAAT groepjes horde, die een solo rogeu eerst dotten, en daarna met 3 man tegelijk aanvallen.. blijkaar kunnen ze het niet alleen af.. (meestal neem ik nog wel 1 of 2 mensen van die groepjes mee de dood in, omdat ze me onderschatten.. goh, een mage? Kick (mits hij cast), evasion (voor de andere 2 die op je inhakken) SS, SS( 3e als ik nog een helft leven over heb), daarna evtnog een kick, coldblood, eviscerate.. meestal is dat wel genoeg, zolang er geen fear oid op me gecast word (dan ben ik de lul ) ik heb het voordeel dat ik redelijk goed geequiped ben.. (ben nu lvl 33, ga voor assasinate (heb nu tot coldblood),ik ga verder met combat.. evt nog puntjes in stealth, om extra stealthy te kunnen zijn..

enige manier om een groepje te overwinnen is om als rogue zijnde na de dot te vanishen, en behoorlijk snel weg probren te komen.. en hopen dat er geen hunter bij zit
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,
en waarom rogues op die manier gepakt worden is simpel : iedereen die geen rogue char heeft, heeft een hekel aan rogues, waarom? omdat als ze willen je kunnen ganken zonder dat je ook maar kans maakt als je leather / cloth drager bent, ik kill ook alle rogues die ik killen kan puur omdat het gankende kutnichten zijn
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28259610
Hey gamedemon.
Als mail dragende Hunter kan ik er ook niks tegen doen.
Alleen als ze geen crippling poison gebruiken en gelukkig lopen er nog veel van dat soort Rogues rond
  zondag 26 juni 2005 @ 23:55:31 #208
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28259693
als mail drager is een stunlock niet volledig dodelijk,wel een heel stuk natuurlijk, bij leather wel en cloth al helemaal
pi_28259896
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,
en waarom rogues op die manier gepakt worden is simpel : iedereen die geen rogue char heeft, heeft een hekel aan rogues, waarom? omdat als ze willen je kunnen ganken zonder dat je ook maar kans maakt als je leather / cloth drager bent, ik kill ook alle rogues die ik killen kan puur omdat het gankende kutnichten zijn
En dan ganken ze je ook alleen als je < 40% health hebt en minimaal 5 levels hoger. Per level hoger komt er 10% bij van je healt waarop ze je ganken.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28260243
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef existenz het volgende:

[..]

En dan ganken ze je ook alleen als je < 40% health hebt en minimaal 5 levels hoger. Per level hoger komt er 10% bij van je healt waarop ze je ganken.
Ja tuurlijk, alle rogues doen dit.
Generalistie eikel
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_28261165
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, alle rogues doen dit.
Generalistie eikel
Ik heb pas 1 rogue gezien die mij geholpen heeft tijdens gevechten in plaats van mij neer te steken (en ja, het was redelijk makkelijk op dat moment, omdat ik niet enorm veel health meer had). Het was zelfs een UD, maar de rest is gewoon zo zwak om te ganken. Misschien niet in jouw ogen, maar probeer maar als warlock door een hoog level gebied te lopen.

In BG's werd de vlagroom door een rogue gecampt die dacht makkelijke kills te kunnen krijgen omdat ik in de verdediging stond (en als enige terug kwam). Heb hem het maar even af geleerd (CoEx + DoT's + Nightfall ftw ).
pi_28261258
eerste keer met mijn priest (lvl 18 nu) in Ashenvale, ik kom binnen lopen daar, lvl ?? paladin en lvl ?? rogue op me, en daarna /spit /laugh enz. Ik snap niet wat mensen eraan vinden, echt, ik moet zeggen dat ik een mooi target ben als lvl 18 in ashenvale, maar ten eerste waren het lvl ?? en ten tweede, waarom zo reageren? echt debiel .

Had daarna een lvl 26 night elf me de helft van de reis naar Zoram bespaard ben ik op Zoram strand aan het naga's doden, lvl 60 hunter in mijn nek

Vanaf nu verklaar ik Alliance de oorlog! (Op de Kor'gall server)

btw, ik denk dat ik morgen misschien 's avonds heel ff in het guild ben weer f
pi_28261281
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 rogue gezien die mij geholpen heeft tijdens gevechten in plaats van mij neer te steken (en ja, het was redelijk makkelijk op dat moment, omdat ik niet enorm veel health meer had). Het was zelfs een UD, maar de rest is gewoon zo zwak om te ganken. Misschien niet in jouw ogen, maar probeer maar als warlock door een hoog level gebied te lopen.

In BG's werd de vlagroom door een rogue gecampt die dacht makkelijke kills te kunnen krijgen omdat ik in de verdediging stond (en als enige terug kwam). Heb hem het maar even af geleerd (CoEx + DoT's + Nightfall ftw ).
Ik ben dan 1 vd weinige die wel helpt, ipv te ganken..

Maar roep nie dat iedereen dat doet. Warriors oid zouden hetzelfde kunnen doen.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:19:26 #214
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28261642
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:58 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik ben dan 1 vd weinige die wel helpt, ipv te ganken..

Maar roep nie dat iedereen dat doet. Warriors oid zouden hetzelfde kunnen doen.
rogues zie je niet, degene die je ziet die ganken je.
pi_28261654
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

rogues zie je niet, degene die je ziet die ganken je.
Neem dan ook een echte character..
  maandag 27 juni 2005 @ 01:24:01 #216
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28261701
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:21 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Neem dan ook een echte character..
wat is dat nou weer voor kut antwoord?
Nerf dan ook de rogues

lekker onderbouwt
pi_28261724
Tis echt altijd gezeik om de rogues, flikker toch eens op man.

onderbouw maar eens dat rogues homo's zijn (volgens een figuur hier)
  maandag 27 juni 2005 @ 01:38:15 #218
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28261926
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Tis echt altijd gezeik om de rogues, flikker toch eens op man.

onderbouw maar eens dat rogues homo's zijn (volgens een figuur hier)
dat merk je wel als je zelf een warlock of druid aanmaakt en je gaat er mee questen in contested area,
als je weinig health hebt of weinig mana , of je bent bezig met een mob dan komt er zon faggot uit het niets die ff een stunlock uitvoert zodat je 0% dmg tegen hem hebt kunnen doen, ik heb nog nooit een rogue op me af zien lopen van voren zonder cloack, tis altijd super lullig als je aan het questen bent een stunlock van achteren
  maandag 27 juni 2005 @ 01:44:51 #219
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28262009
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:38 schreef Gamedemon het volgende:
dat merk je wel als je zelf een warlock of druid aanmaakt
Nee, dat merk je wanneer je zelf een rogue aanmaakt.

Level 30 Troll Rogue en professioneel klootzak meldt zich
  maandag 27 juni 2005 @ 04:41:32 #220
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_28263151
quote:
Op zondag 26 juni 2005 20:40 schreef Migwi het volgende:

[..]

20
lol mijnes is al weer in de 51
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_28263458
Sinds kort ben ik in het bezit van de "Transmute: Arcane" spreuk. Nu heb ik er zelf geen moer aan maar mensen die blacksmithing als hobby hebben vast wel.

Wat kan ik vragen als vergoeding voor deze transmute? (Spreuk koste me 5 goud en heeft een oplaadtijd van 48 uur)

Ik speel trouwens op Turalyon.
's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
  maandag 27 juni 2005 @ 08:40:38 #222
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28263709
Ik neem aan dat je Transmute:Arcanite bedoeld. Er vanuit gaande dat je Alliance bent, ga eens in Ironforge staan en gooi 15-30 minuten elke 5 minuten de tekst: "WTS: Transmute: Arcanite for 5g" in het Trade channel.

Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 6 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.

5g is trouwens de standaard prijs op Bloodscalp, het kan zijn dat-ie op Turalyon hoger of lager ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chevalric op 27-06-2005 09:34:05 ]
pi_28263727
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:40 schreef Chevalric het volgende:
Ik neem aan dat je Transmute:Arcanite bedoeld. Er vanuit gaande dat je Alliance bent, ga eens in Ironforge staan en gooi 15-30 minuten elke 5 minuten de tekst: "WTS: Transmute: Arcanite for 5g" in het Trade channel.

Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 10 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.

5g is trouwens de standaard prijs op Bloodscalp, het kan zijn dat-ie op Turalyon hoger of lager ligt.
5g lijkt me ook wel de standaardprijs, dat recept wordt geloof ik ook verkocht door een NPC in Gadgetzan voor 5G
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 27 juni 2005 @ 08:52:22 #224
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28263810
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:35 schreef Max_Dark het volgende:
Real Men dare to wear robes and roll a priest.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 27 juni 2005 @ 08:56:02 #225
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28263863
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:40 schreef Chevalric het volgende:

Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 10 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.

Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodig

Sinds gisteravond (ja, onze server crashte niet) dit aan mn voeten:
http://www.thottbot.com/?i=27445
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')