niemand die kan helpen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem:
ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen
ik ken trouwens ver der ook niemand met een cc....
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,quote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef Bensel het volgende:
Ik HAAT groepjes horde, die een solo rogeu eerst dotten, en daarna met 3 man tegelijk aanvallen.. blijkaar kunnen ze het niet alleen af.. (meestal neem ik nog wel 1 of 2 mensen van die groepjes mee de dood in, omdat ze me onderschatten.. goh, een mage? Kick (mits hij cast), evasion (voor de andere 2 die op je inhakken) SS, SS( 3e als ik nog een helft leven over heb), daarna evtnog een kick, coldblood, eviscerate.. meestal is dat wel genoeg, zolang er geen fear oid op me gecast word (dan ben ik de lul) ik heb het voordeel dat ik redelijk goed geequiped ben.. (ben nu lvl 33, ga voor assasinate (heb nu tot coldblood),ik ga verder met combat.. evt nog puntjes in stealth, om extra stealthy te kunnen zijn..
enige manier om een groepje te overwinnen is om als rogue zijnde na de dot te vanishen, en behoorlijk snel weg probren te komen.. en hopen dat er geen hunter bij zit
En dan ganken ze je ook alleen als je < 40% health hebt en minimaal 5 levels hoger. Per level hoger komt er 10% bij van je healt waarop ze je ganken.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,
en waarom rogues op die manier gepakt worden is simpel : iedereen die geen rogue char heeft, heeft een hekel aan rogues, waarom? omdat als ze willen je kunnen ganken zonder dat je ook maar kans maakt als je leather / cloth drager bent, ik kill ook alle rogues die ik killen kan puur omdat het gankende kutnichten zijn
Ja tuurlijk, alle rogues doen dit.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan ganken ze je ook alleen als je < 40% health hebt en minimaal 5 levels hoger. Per level hoger komt er 10% bij van je healt waarop ze je ganken.
Ik heb pas 1 rogue gezien die mij geholpen heeft tijdens gevechten in plaats van mij neer te steken (en ja, het was redelijk makkelijk op dat moment, omdat ik niet enorm veel health meer had). Het was zelfs een UD, maar de rest is gewoon zo zwak om te ganken. Misschien niet in jouw ogen, maar probeer maar als warlock door een hoog level gebied te lopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alle rogues doen dit.
Generalistie eikel
Ik ben dan 1 vd weinige die wel helpt, ipv te ganken..quote:Op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 rogue gezien die mij geholpen heeft tijdens gevechten in plaats van mij neer te steken (en ja, het was redelijk makkelijk op dat moment, omdat ik niet enorm veel health meer had). Het was zelfs een UD, maar de rest is gewoon zo zwak om te ganken. Misschien niet in jouw ogen, maar probeer maar als warlock door een hoog level gebied te lopen.
In BG's werd de vlagroom door een rogue gecampt die dacht makkelijke kills te kunnen krijgen omdat ik in de verdediging stond (en als enige terug kwam). Heb hem het maar even af geleerd (CoEx + DoT's + Nightfall ftw).
rogues zie je niet, degene die je ziet die ganken je.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ben dan 1 vd weinige die wel helpt, ipv te ganken..
Maar roep nie dat iedereen dat doet. Warriors oid zouden hetzelfde kunnen doen.
Neem dan ook een echte character..quote:Op maandag 27 juni 2005 01:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rogues zie je niet, degene die je ziet die ganken je.
wat is dat nou weer voor kut antwoord?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:21 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neem dan ook een echte character..![]()
dat merk je wel als je zelf een warlock of druid aanmaakt en je gaat er mee questen in contested area,quote:Op maandag 27 juni 2005 01:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Tis echt altijd gezeik om de rogues, flikker toch eens op man.
onderbouw maar eens dat rogues homo's zijn (volgens een figuur hier)
Nee, dat merk je wanneer je zelf een rogue aanmaakt.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:38 schreef Gamedemon het volgende:
dat merk je wel als je zelf een warlock of druid aanmaakt
lol mijnes is al weer in de 51quote:
5g lijkt me ook wel de standaardprijs, dat recept wordt geloof ik ook verkocht door een NPC in Gadgetzan voor 5Gquote:Op maandag 27 juni 2005 08:40 schreef Chevalric het volgende:
Ik neem aan dat je Transmute:Arcanite bedoeld. Er vanuit gaande dat je Alliance bent, ga eens in Ironforge staan en gooi 15-30 minuten elke 5 minuten de tekst: "WTS: Transmute: Arcanite for 5g" in het Trade channel.
Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 10 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.
5g is trouwens de standaard prijs op Bloodscalp, het kan zijn dat-ie op Turalyon hoger of lager ligt.
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:35 schreef Max_Dark het volgende:
Real Men dare to wear robes and roll a priest.
Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodigquote:Op maandag 27 juni 2005 08:40 schreef Chevalric het volgende:
Ik neem aan dat je Transmute:Arcanite bedoeld. Er vanuit gaande dat je Alliance bent, ga eens in Ironforge staan en gooi 15-30 minuten elke 5 minuten de tekst: "WTS: Transmute: Arcanite for 5g" in het Trade channel.
Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 10 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.
5g is trouwens de standaard prijs op Bloodscalp, het kan zijn dat-ie op Turalyon hoger of lager ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |