Weet je toevallig een lijstje met die emotie gevallen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dutch Dudes Rules hahahahahahaha
Altijd /giggle en /pity als ik er 1 tegenkwam....
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Weet je toevallig een lijstje met die emotie gevallen?
Ik speel op bladefist, en Vecna is waarschijnlijk de best behangen warlock op de server. Denied is de grootste guild, die hebben Ragnaros al neergelegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:56 schreef Goozze het volgende:
Nooit van gehoord, maar ja, de horde bestaat ook uit 80% UD rogue dus is ie niet makkelijk te spotten.
Hij had het over mijn post denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:26 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik speel op bladefist, en Vecna is waarschijnlijk de best behangen warlock op de server. Denied is de grootste guild, die hebben Ragnaros al neergelegd.
Haha, idd. was vergeten te quotenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij had het over mijn post denk ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef DeX090 het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.html
Ja en al die klote-NL'ers eten altijd alle [Stormwind Brie] op en hebben op lvl 60 nog steeds [Wooden Shoes] aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Goozze het volgende:
[..]
Hmm, moet je mee oppassen met die gasten uit China.
Deed laatst UBRS met een kerel uit China, hij ninja'de gewoon alles, inclusief de skinning knife die The Beast dropt. Hele raid begint tegen hem te schreeuwen en weet ik et allemaal. Hij werd natuurlijk gelijk gekicked.
Zit ik paar dagen later in Scholo met een guildie van hem , leg ik de hele gebeuren uit over die ninja. Zegt hij dat die kerel uit China komt en geen engels kan.......
Je vergeet de [Alterac Swiss].quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja en al die klote-NL'ers eten altijd alle [Stormwind Brie] op en hebben op lvl 60 nog steeds [Wooden Shoes] aan.
Standaard eerste commando op een nieuw character: /leave 1.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:15 schreef Ancient het volgende:
In het echt zijn ze helemaal niet zo slim als ze lijken op battlegrounds enzo, elke minuut komt er langs: WHERE CAN I FIND GLOOM WEED!!!!!11111!![]()
Nu weet ik niet of het nog werkt, of iets in die richting, maar toen het spel uitkwam hier, hadden redelijk wat een fake creditcard nummer ingevoerd. Je kan dan volgens mij meteen de betaling 'cancellen' en dan heb je de 1gratis maand nog. Maar ja, ik weet dus niet zeker of dit nog steeds kan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef Strength-Relax het volgende:
Yo, heb een vraagje aan de World of Warcraft players hier. Kheb ook ff World of Warcraft gekocht. Nou hoorde ik al over dat je een Credit Card moest hebben. Deze heb ik niet maar ik wist dat je een maandje gratis kan spelen + 10 dagen voor een vriend. Dus dan dach ik speel ik ff maandje gratis en neem ik die 10 dagen ook ff mee dan zie ik het wel.
Maar bij het registeren vraagt die gelijk al om een Credit Card ?.
Okay ik ff zoeken wat je dan kan of moet doen, las ik als je geen Credit Card heb dan je wel verder kan met een Praipay Kaart.
Maar hoe zit het nou met die maand gratis spelen plus die 10 dagen voor vriend. Wanneer kan ik die nou gebruiken. Alleen als ik een Credit Card heb
Dus dan komt het op neer dat ik de maand kwijt ben plus 10 dagen en gelijk al een Praipaid moet kopen. ?
Alvast bedankt
Dat is dus ook mijn probleem:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:44 schreef Georges het volgende:
Dat werkt al een hele tijd niet meer.
Ik heb me begin maart aangemeld en toen lukte het niet. Heb toen mijn cc nummer moeten opgeven.
Kreeg anders een foutmelding.
Een ding wat je kan checken is op je op de EU site zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem:
ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen
ik ken trouwens ver der ook niemand met een cc....
Dagelijks MC en Onyxia eh.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:50 schreef DeX090 het volgende:
Las het topic net een beetje door...iedereen weet toch dat epic warlock veruit het vetste is...rot op met die klotetijgers.
Had em het weekend nadat de patch uitkwam op vrijdag, heb er nog steeds niet genoeg van...zeker omdat ik aan die items die je ervoor moet kopen (250g in totaal) al wel het dubbele verdiend heb. Ik help andere warlocks met het halen van hun epic mount...lachen, had laatst in 1 DM west run 100g verdiend, en robe of everlasting night. Zwaar relaxed.
Hoe vergaat het die hoge lui op bloodscalp nou? Silwyth en Cyndane?
gecheckt, en helaas zat ik op de EU site, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef Georges het volgende:
[..]
Een ding wat je kan checken is op je op de EU site zit.
Het had mij heel wat frustraties bespaard als ik dat even gecheckt had vantevoren. Ik probeerde namelijk een account aan te maken op de VS site, en dat werkt dus niet.
Voor de rest zou ik het niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |